• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    ROLLEN[0 beschikbaar, 0 jongens - 0 meisjes]:
    JONGENS: VOL

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Gereserveerd door TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES: VOL
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk[foto]:
    Karakter:
    Extra:








    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    LINKS NAAR TOPICS:
    TOPIC 1.

    TOPIC 2.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 16:06 ]


    The universal language of art.

    Ik heb een pb gestuurd naar iedereen die nog niet ingevuld heeft, ;3


    The universal language of art.

    Oke, waarneer beginnen we, dan hou ik daar rekening mee


    We've lived in the shadows for far too long.

    MyMisery schreef:
    Oke, waarneer beginnen we, dan hou ik daar rekening mee


    Ik denk vanmiddag/vanavond,


    The universal language of art.

    Naam: Jacky May White
    Leeftijd: 17, bijna 18
    Uiterlijk: Ze heeft halflang lichtbruin haar, met een lichte slag erin. Ze heeft bruin met groene spikkel ogen. En ze draagt geen maar-up omdat ze gewoon naturel is. Ze is 176 cm lang en heeft hier en daar moedervlekjes. (foto komt nog, lukt nu niet)
    Karakter: Jacky vind het leuk om nieuwe vrienden te maken. Ze is dan ook erg sociaal. Ze is vaak vrolijk, en heeft bijna altijd een zonnebril bij zich. Dit komt doordat ze denkt; wie zomer wilt, moet zomers zijn. En Jacky is gewoon een zomermeisje. Ze kan goed zingen en speelt gitaar, maar zelf denkt ze dat ze niet zo goed kan zingen, ze vind het vooral leuk. Jacky observeert mensen, en ziet details, maar dat heeft nooit iemand door.
    Extra: Ze laat mensen niet meer binnen in haar hart, nadat ze haar moeder heeft zien sterven. Ook al lijkt ze altijd zo vrolijk, wat ze dan ook is, ze kan ook gebroken zijn. Oja, en ze is linkshandig (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 7:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga mijn rollen nu maken, momentje (=

    Even een vraagje, er staat dat de meisjes vol zitten terwijl ik duidelijk had gezegd dat ik een jongen én meisje wou ...

    Naam:
    Megan Felicity Hope Cambrue.
    Leeftijd:
    18 jaar.
    Uiterlijk:




    Karakter:
    Over het algemeen is het een lief meisje dat echt het zonnetje in huis is. Ze probeert met iedereen vrienden te zijn en als dat dan niet lukt heeft ze het gevoel dat haar leven niets waard is. Ze is heel rap gekwest en ook wat verlegen. Ze heeft een lach die iedereen blij kan maken en ze gedraagt zich soms echt als een kindje van 5 jaar. Ze ziet er misschien niet zo slim uit -ookal is ze niet blond- maar na haar laatste jaar gaat ze studeren als dokter of Verpleegster. Het liefst ook iets met kinderen want ze is echt dol op die mini-mensjes. Je zal ook altijd naar haar kunnen om hulp te vragen, maar zijzelf zal dat nooit doen.
    Ondanks de goede kanten heeft ze ook zeker slechte kanten. Zo wil ze altijd krijgen wat ze wilt, wilt ze altijd gelijk krijgen en kan ze je het bloed van onder de nagels halen. Soms is ze totaal niet het vrolijke meisje dat iedereen kent, maar gewoon een depressief, stil meisje die op het punt staat om daar haar knieën te zakken en in huilen uit te barsten.
    Extra:
    Ze heeft àltijd een elastiekje bij om haar haren op orde te brengen moest dat niet het geval zijn. Ze is ook linkshandig en is enorm lenig. Dat verklaart ook het feit dat ze op Acrobatische Gymnastiek zit.
    Naast die hobby, doet ze ook Paardrijden en Kickboksen.
    Het Kickboksen is verminderd, maar als ze ergens haar woede kwijt wilt, belt ze naar haar Personal Trainer.
    Ze heeft ook last van Migraine-aanvallen, meestal door te fel licht zoals zonlicht. Daarom draagt ze altijd een Ray-Ban als ze buiten is.
    Als het telaat is, en ze heeft toch zo'n aanval, is het beter dat je haar met rust laat, de hoofdpijn zal te pijnlijk zijn.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 15:24 ]

    LEADERLOUIS schreef:
    Even een vraagje, er staat dat de meisjes vol zitten terwijl ik duidelijk had gezegd dat ik een jongen én meisje wou ...

    Naam:
    Megan Felicity Hope Cambrue.
    Leeftijd:
    18 jaar.
    Uiterlijk:




    Karakter:
    Over het algemeen is het een lief meisje dat echt het zonnetje in huis is. Ze probeert met iedereen vrienden te zijn en als dat dan niet lukt heeft ze het gevoel dat haar leven niets waard is. Ze is heel rap gekwest en ook wat verlegen. Ze heeft een lach die iedereen blij kan maken en ze gedraagt zich soms echt als een kindje van 5 jaar. Ze ziet er misschien niet zo slim uit -ookal is ze niet blond- maar na haar laatste jaar gaat ze studeren als dokter of Verpleegster. Het liefst ook iets met kinderen want ze is echt dol op die mini-mensjes. Je zal ook altijd naar haar kunnen om hulp te vragen, maar zijzelf zal dat nooit doen.
    Ondanks de goede kanten heeft ze ook zeker slechte kanten. Zo wil ze altijd krijgen wat ze wilt, wilt ze altijd gelijk krijgen en kan ze je het bloed van onder de nagels halen. Soms is ze totaal niet het vrolijke meisje dat iedereen kent, maar gewoon een depressief, stil meisje die op het punt staat om daar haar knieën te zakken en in huilen uit te barsten.
    Extra:
    Ze heeft àltijd een elastiekje bij om haar haren op orde te brengen moest dat niet het geval zijn. Ze is ook linkshandig en is enorm lenig. Dat verklaart ook het feit dat ze op Acrobatische Gymnastiek zit.
    Naast die hobby, doet ze ook Paardrijden en Kickboksen.
    Het Kickboksen is verminderd, maar als ze ergens haar woede kwijt wilt, belt ze naar haar Personal Trainer.
    Ze heeft ook last van Migraine-aanvallen, meestal door te fel licht zoals zonlicht. Daarom draagt ze altijd een Ray-Ban als ze buiten is.
    Als het telaat is, en ze heeft toch zo'n aanval, is het beter dat je haar met rust laat, de hoofdpijn zal te pijnlijk zijn.


    Sorry, mijn fout. Ik had het niet goed gelezen, dacht dat je alleen een jongen wilde. Maar dat maakt opzich niet uit, ik zet deze rol er ook gewoon bij, dan is er gewoon één meisje meer.


    The universal language of art.

    Oké ! Bedankt, ik werk aan mijn jongen.

    Oké, dat klink een héél klein beetje raar, maargoed.

    Naam: Mike Roberto Harrison.
    Leeftijd: Twintig.
    Uiterlijk:


    Mike heeft korte, donkere bruine haren. Hij heeft geen model voor zijn haar. Het zit iedere dag zoals het zit en hij is er niet ijdel genoeg voor om het te veranderen. Zijn wenkbrauwen zitten tussen dik en dun in en zijn even bruin als zijn haren. Mike's ogen zijn kastanjebruin en zijn omringt met wimpers.
    Hij heeft lichte lippen, die bleker geworden zijn door het vele roken. Zijn kaaklijn is strak en geeft zijn gezicht een stoere indruk.
    Verder heeft hij een atletisch lichaam, maar is niet overdreven gespierd. Ook heeft hij een strakke buik, gekregen door het vele sporten. Zijn kledingstijl is simpel en sportief, maar ook modieus.
    Karakter: Ondanks zijn stoere uiterlijk, is Mike een rustige jongen. Al snel denk je bij rustige mensen ook aan verlegenheid, maar dat is hij totáál niet. Mike is spontaan en maakt graag met iedereen een praatje. Ook zijn stoere jongens vaak flirterig. Maar ook dat is hij niet. Mike is een echte gentlemen en is liever een stille aanbidder, dan een luide, flirterige jongen.
    Verder zijn vriendschappen voor hem heel belangrijk. Hij maakt gemakkelijk nieuwe vrienden en zorgt ervoor dat deze behouden blijven. Hij zal namelijk nooit iemand laten vallen.
    Daarentegen heeft hij wel één stoer punt, maar zo ziet hij dat zelf niet zo. Hij rookt en ook best veel. Zijn vader deed dat ook al en hij heeft het 'overgenomen'. Mike weet best dat het slecht voor hem is, maar hij is gewoon verslaafd aan de nicotine en heeft al verschillende keren geprobeerd om eraf te komen, maar het lukt hem niet.
    Als laatste is Mike erg muzikaal. Door het roken klinkt zijn stem hees, maar dat klinkt ook mooi. Hij speelt piano en heeft deze ook altijd bij zich.
    Extra: Mike is muzikaal en hij rookt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 23:05 ]

    Naam:Brad Josh Bloogerad
    Leeftijd:17
    Uiterlijk[foto]:
    Brad
    Hij heeft een beetje slag in zijn haren dat maakt dat zijn haar elke dag warrig zit. Hij is een skateboard type dus broeken onder zijn kont basball vestjes enz. met zijn mooie blauwe ogen weet hij wel dat hij mooi is.
    Karakter:Hij loopt vaak achter de meisjes aan maar heeft nog nooit de ware gevonden. Ook heeft hij nog nooit een serieuze relatie gehad. Dat komt omdat hij een jongen is waar je goed mee kan lachen en vaak kattenkwaad uithaald. Als hij serieus moet zijn kan hij dat ook wel alleen probeerd hij wat leuks van het leven te maken. Verder is hij heel spontaan en je kan goed met hem praten. Maar pas op met de dingen die je tegen hem zegt, soms kan hij ze verkeerd opvatten en word dan snel boos.
    Extra:Vroeger heeft hij veel tegenslagen gehad. Zijn tweeling zusje stierf toen ze 15 waren. Hij heeft net zijn leven weer op de rails gekregen en wil van alles het beste maken. Hij is gaan skateboarden door zijn zusje. Zij kon altijd uren bij de skatebaan zitten en kijken wat voor trucjes ze dedeb. Hij is er nu ondertussen ook heel goed in geworden. Soms is hij depri dan denkt hij terug aan zijn zusje maar is daarna snel weer vrolijk. Voor de rest heeft hij het thuis goed. Een moeder die na school thuis is en een vader die goed betaald krijgt en in het weekend leuke dingen met hem doet. Zijn moeder is gestopt met werken na het overlijden van zijn zusje, om voor het gezin er te zijn als dat nogdig is.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Wooop, we kunnen bijna beginnen. c:


    The universal language of art.

    Yay. :3

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:19 ]

    Hoi hoi! :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ga wel zo eten :P
    Dus ben er vanaaf weer.. (cool)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik kan niet wachten


    We've lived in the shadows for far too long.