• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Valerio en Dennis zijn geniaal hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uuugh, C++ you are one huge piece of shit. I hope I will never ever have to touch you again.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik het morgen niet haal dan... nja dan weet ik het niet meer hoor. Ik ben echt radeloos.

    Hoe doe je het zelfs een Waal op een voc test maar een acht te laten halen? Je bent een goede leerkracht, maar je testen zijn echt té moeilijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb nergens inspiratie voor. x_x


    Your make-up is terrible

    Ik ben zo zo zo zo ZO klaar met jou!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tranen, tranen.. wat moet je er mee.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ugh, waarom zijn sommige nooit origineel en worden ze altijd te veel door mij geïnspireerd?


    Take risks and conquer your fears.

    Nee, je mag niet overlopen! Dat zit ik al helemaal onveilig daar. Ik hoop echt dat ze je niet aannemen.


    Stenenlikker

    Hoe lang gaat dit nog duren?

    Ik vind het soms echt pijnlijk om te zien hoeveel Q'ers het moeilijk hebben, terwijl ik niets kan doen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    Ik vind het soms echt pijnlijk om te zien hoeveel Q'ers het moeilijk hebben, terwijl ik niets kan doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil zo graag, maar het lukt me niet...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waarom voel ik me altijd verplicht om elke dag een hoofdstukje online te zetten.

    Het wordt er toch niet beter op!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eindelijk een verhaal uitwerking die origineel en goed is! nu nog de midden stukjes tussen de middenstukken bedenken xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.