• Kijk, op onze school kun je tot het achtste les hebben. -even ter informatie-
    En vandaag heb ik dus een presentatie met mijn vriendin, alleen mijn vriendin zit niet in dezelfde cluster als mij, maar omdat ik het achtste vrij heb, zouden we het dan doen, aan het begin van dat uur zodat ik daarna mag gaan. En wat blijkt nu? Het zevende valt uit.. Ik had na het zesde uit kunnen zijn, waaaaaah.
    Maar goed, ik ben dus een klein beetje zenuwachtig, maar dat is gezond. (Die presentatie is dus zometeen.)

    Iemand ook een keer zo genaaid door zijn of haar rooster? Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb echt dagelijks tussenuren. Echt heel erg kut want dan heb ik dus niks te doen.

    Ik wordt altijd genaaid door mn rooster. gewoon omdat hij zo vol is...
    :S


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alucard schreef:
    Ik heb echt dagelijks tussenuren. Echt heel erg kut want dan heb ik dus niks te doen.


    Ik óók, toevallig. Bovenbouw neem ik aan?
    Maar ik zit dus in de vijfde, en daar zijn ze vrij scheutig met tussenuren, resultaat: elf tussenuren in totaal en bijna iedere dag van het eerste tot het laatste. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb maximaal 5 lessen per dag, dus bijna nooit uitval eigelijk. Alleen is het zo dat elke les 70 minuten duurt. D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PAPAROACH schreef:
    Ik heb maximaal 5 lessen per dag, dus bijna nooit uitval eigelijk. Alleen is het zo dat elke les 70 minuten duurt. D:


    Dat is echt stom, bij ons gelukkig maar 50 minuten. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog niet echt, in de 2e klas doen ze nog lief voor je. Maar ik heb wel gehad dat ik voor één uur naar school moes.t D:
    But, succes! :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb heel vaak dat ik op school kom, en dat ik dan 1e uur uitval heb.


    That is a perfect copy of reality.

    Biologist schreef:
    (...)

    Ik óók, toevallig. Bovenbouw neem ik aan?
    Maar ik zit dus in de vijfde, en daar zijn ze vrij scheutig met tussenuren, resultaat: elf tussenuren in totaal en bijna iedere dag van het eerste tot het laatste. ><

    Jep, bovenbouw.
    Wij kunnen 7 lesuren op een dag hebben. Maargoed, de langste dag die ik heb is tot het 5e. Daar heb ik dan nog wel geluk mee. Maar het is wel vervelend als ik bijv alleen het 1e en 5e uur les heb. ><

    Alleen maar omdat ik aardrijkskunde heb, word ik heel erg genaaid door mijn rooster. Als anderen uit mijn mentorklas uit zijn na het vijfde, kan ik tot het 8e op school blijven :l


    Take risks and conquer your fears.

    Had wel eens gehad dat ik om 11 uur klaar was en om 3 uur nog een les had. Faalsaxion.


    No growth of the heart is ever a waste

    PAPAROACH schreef:
    Ik heb maximaal 5 lessen per dag, dus bijna nooit uitval eigelijk. Alleen is het zo dat elke les 70 minuten duurt. D:


    Ik ook. Zit je toevallig op het Montessori College? c;

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 15:48 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Twee vriendinnen van mij hebben een knipkaart en dan knippen ze op vrijdag altijd de laatste twee uur en dan zijn ze dus om 1 uur uit. Nou, no problemo maar ik zit dan lekker tot vier uur op school en dan zeggen ze iedere week: ''Ja, wij hebben geknipt, dus wij zijn al om 1 uur uit.'' Op zo'n irritant toontje. Pfff zo hatelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, zoiets heb ik ook eens gehad, maar toen met drie tussenuren :C


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb op vrijdag twee ingeroosterde tussenuren. Dat betekent dat ik van half negen tot half tien les heb, dan tot twintig over twaalf vrij ben en daarna weer tot twintig over twee op school moeten zitten. Gelukkig kan ik naar huis toe, want ik heb geen idee wat ik iedere vrijdag drie uur lang op school zou moeten doen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij ons kan je tot het 9e les hebben. Dat is dan half 5.
    Maar das best naaiend..


    "I solemnly swear that i am up to no good."