• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -het liefst meerdere regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen xMarvelous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin
    Rol: (wees/medewerker/leraar/directrice/Psych)
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd: (voor wees tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    verleden: (hoe ben je wees geworden)
    extra:

    als je reserveert heb je 24h om hem in te vullen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: wees
    Naam: Cristela Dominica Da silva
    Bijnaam: Cris
    leeftijd: 18
    Karakter: Cristela is sinds het overlijden van haar ouders een brutaal meisje geworden. Ze heeft altijd een grote bek, vooral tegen ouderen. Tegen jongen is ze vaak vriendelijk en flirterig. Ze vind het een hobby om jongens te verleiden en ze te pushen tot het uiterste. Het is moeilijk om bij haar binnen te komen maar dan is ze gelijk een goede vriendin en de kun je haar het beste vertrouwen.
    Uiterlijk:


    Cristela is lang zo rond de 1.75 en slank met grote borsten en billen. Ze heeft een licht getinte huid met lange zwarte stijl haar en hel blauwe ogen die hierdoor extra uitkomen. Met warm weer draagt ze vaak korte rokjes of hotpants met tanktops en met kouder weer vaak een hele strakke spijkerbroek met zo'n strak mogelijk shirtje met veel V hals inkijk.
    verleden: Cristela haar ouders zijn slechts drie jaar geleden omgekomen tijdens een auto ongeluk. Ze raakte zelf ernstig gewond maar overleefde zich waar ze nog elke dag boos om is. Daarna heeft ze een tijd uit woede op straat geleefd en geprobeert rond te komen met verleiden en stelen.
    extra: ze proberen Cristela zo ver mogelijk bij jongens uit de buurt te houden vanwegen haar verleid kunsten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tuurlijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik reserveer een meisje.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    kan natuurlijk :)

    anyone?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    anyone alive? xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ik een jongen reserveren? ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    ofcourse!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil wel meedoen als een combinatie leraar/psychiater.

    Blanche schreef:
    Ik wil wel meedoen als een combinatie leraar/psychiater.

    is goed, graag zelfs!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik reserveer een meisje (:

    + zou je bij de regels misschien dit kunnen invoeren: dat elke post minimum 5 regels moet zijn? Ik doe nog mee met een andere RPG over een gevangenis (Alcatraz) en daar hebben we die regel ook. Iedere post is veel serieuzer en de RPG is ook heel leuk (;

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:00 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik reserveer een meisje (:

    + zou je bij de regels misschien dit kunnen invoeren: dat elke post minimum 5 regels moet zijn? Ik doe nog mee met een andere RPG over een gevangenis (Alcatraz) en daar hebben we die regel ook. Iedere post is veel serieuzer en de RPG is ook heel leuk (;

    Je hebt de regels toch gelezen? die zijn zoals die zijn. Het liefst meerdere regels, lukt dat niet altijd, dan niet. Mij lukt het ook niet altijd om zoveel regels te schrijven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tips om langere stukken te schrijven.
    Maar, oké. Ik zal mijn personage zo invullen.

    Blanche schreef:
    Tips om langere stukken te schrijven.
    Maar, oké. Ik zal mijn personage zo invullen.

    Ik kán het wel. maar soms heb ik niet evenveel inspiratie en mijn mobiel geeft vaak meer regels aan dan er staan. en vijf regels vind ik een beetje veel om als standaart te zetten maar zal zo wel een minimum plaatsen

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:15 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    Je hebt de regels toch gelezen? die zijn zoals die zijn. Het liefst meerdere regels, lukt dat niet altijd, dan niet. Mij lukt het ook niet altijd om zoveel regels te schrijven.


    Ik wou je niet opjagen ofzo, het was alleen maar een tip...

    Ik begin nu aan mijn personage.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien