• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    De laatste inschrijfdag was 9 december. Nu wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.



    Spam maar verder in dit topic... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Even een lame mijn topics-berichtje zodat ik met een bak popcorn alle zenuwen kan volgen. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Even een lame mijn topics-berichtje zodat ik met een bak popcorn alle zenuwen kan volgen. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    Even een lame mijn topics-berichtje zodat ik met een bak popcorn alle zenuwen kan volgen. (cat)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ben zéér benieuwd naar de uitslag! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had ook wel columniste willen worden:$


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Woopwoop. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Spanning en sensatie (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Even een klein paniekmomentje toen ik dit topic zat. Ik dacht dat de columnisten al bekend waren. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha, ik vind het toch wel heel leuk zo, die spanning (:


    Miep

    Tempesta schreef:
    Even een klein paniekmomentje toen ik dit topic zat. Ik dacht dat de columnisten al bekend waren. :/


    Ik óók, haha!
    Maar goed. Ik ben best wel benieuwd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben veel minder zenuwachtig dan bij de bèta verkiezingen. Beter, want toen werd ik helemaal gek. (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 16:23 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben echt benieuwd, haha. Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden.;(


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No change, still hoping :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik herinner me nog hoe zenuwachtig ik was de weken voor de vorige verkiezingen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wiarda schreef:
    Even een lame mijn topics-berichtje zodat ik met een bak popcorn alle zenuwen kan volgen. (cat)


    Daar hebben we toch tegenwoordig, dat groene zinnetje rechts boven in (Neem abo op dit topic) voor?

    Ik ben benieuwd wie het word.


    Physics is awesome