• Kijk, op onze school kun je tot het achtste les hebben. -even ter informatie-
    En vandaag heb ik dus een presentatie met mijn vriendin, alleen mijn vriendin zit niet in dezelfde cluster als mij, maar omdat ik het achtste vrij heb, zouden we het dan doen, aan het begin van dat uur zodat ik daarna mag gaan. En wat blijkt nu? Het zevende valt uit.. Ik had na het zesde uit kunnen zijn, waaaaaah.
    Maar goed, ik ben dus een klein beetje zenuwachtig, maar dat is gezond. (Die presentatie is dus zometeen.)

    Iemand ook een keer zo genaaid door zijn of haar rooster? Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij ons kan je ook 8 lesuren hebben: dat is dan tot kwart voor vijf.
    Da's lastig. Zeker op maandagmiddag: wij zijn een van de weinige klassen die 4 uur les hebben in de namiddag en daardoor hebben wij geen speeltijd tussen het 6e en het 7e lesuur.
    De vrijdag hebben wij ook 8 uren, maar dan hebben we in de namiddag wel een speeltijd. Het blijft nog lastig, aangezien we twee uur wiskunde én twee uur gym hebbeN.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bij ons kun je negen lesuren hebben...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aero schreef:
    (...)

    Ik ook. Zit je toevallig op het Montessori College? c;


    Nein, maar ik ken 'm wel. Ik zit op het Hofstad Lyceum. =3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb deze week 8 tussenuren gehad, in 4 dagen want vandaag ben ik twee uur naar school geweest en toen gaan kijken op een andere school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    Nein, maar ik ken 'm wel. Ik zit op het Hofstad Lyceum. =3


    Aha, okay. En nee die school ken ik niet. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wij hebben helaaas 9 lesuren. Maar dat soort dingen heb ik afentoe wel met inhaaluur inderdaad. Dan heb ik een toets gemist en dan zou dat direct achter mijn laatste uur aan zijn, maar dan valt er plots een blokuur uit, yaay.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Aero schreef:
    (...)

    Ik ook. Zit je toevallig op het Montessori College? c;

    Ik zit op het Montessori en heb maar 60minuten. x3

    Bij ons kun je 10 lesuren hebben, meestal onderverdeeld in 5 blokken van 80 minuten. Vorig jaar had ik ook een 50-minuten rooster, en dat was zoveel fijner. Ik heb niet meer zoveel tussenuren, maar wij hebben vooral veel keuze-werktijd uren, wat er op neer komt dat je alsnog op school wordt gehouden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zit op het Ichthus College xD
    Wij hadden eerst 9 uren, maar die werden nooit gebruikt dus is het gegaan naar 8 urig, hoewel wij in de eerste alleen maar tot het 7e hadden, maar volgens mij was onze klas daar in een uitzondering.(dance)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jap, wij houden uitleg over iets om het zevende uur, en normaal was ik na het zesde vrij dus zou dat mooi lopen. Het vierde had ik altijd standaard tussenuur en toen viel het 5e en 6e uit en moest ik dus drie uur + pauze op school wachten, en die uitleg duurde toen blijkbaar maar tien minuten in plaats van een uur, haat, haat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Alucard schreef:
    (...)
    Ik zit op het Montessori en heb maar 60minuten. x3


    Echt? Waar woon je dan? ;x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik had heb nu echt een vreselijk rooster. :'D
    Dinsdag het 1e uur les, en dan van 09:20 tot 12:50 tussenuren. En dan weer van 13:40 tot 15:20 tussenuren en nog één uurtje les daarna. D:
    8 lesuren op school, voor 3 lesuurtjes. D:

    Aero schreef:
    (...)

    Echt? Waar woon je dan? ;x

    Overijssel, Hengelo. ^^

    bij ons op school gaat het maar tot 7e uur, maar ik heb 60 min lessen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Alucard schreef:
    (...)
    Overijssel, Hengelo. ^^


    Oh, lol. Te ver weg van waar ik woon, denk ik toch.. Hm, ik dacht altijd dat alle scholen met dezelfde namen dus dezelfde lestijden hadden. (': Blijkbaar niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you