• ik weet niet in hoeverre het zin heeft om het overduidelijke even te benadrukken, maar na een heel 2017 met een "jongens waar de fuck gaat quizlet heen" sfeer, kwam ik er vandaag achter dat een topic waar GISTEREN nog op gereageerd was op de vijfde pagina van de actieve topics was geraakt.

    en dat, jongens. dat vind ik echt tof. lekker bruisend hier <3

    wat voor topics vinden jullie leuk om tegen te komen/te lezen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahaha same, kerst opleving hier enzo :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Yay Q is gereanimeerd. Ik vind de 'dagelijkse beslommeringen' wel grappig. Zoals 'oeh kijk nou wat een schattige kitten ik bij mijn buren zag' of 'ik zag die en die beroemdheid daar en daar'. Ik zal zelf niet altijd meepraten, maar het zijn wel laagdrempelige topics waar iedereen wel wat in herkent, denk ik. De topics over zware onderwerpen (verliefdheid, problemen thuis) zijn bij mij niet zo populair omdat ik a) de situaties vaak niet herken en b) geen zinnige oplossing kan aandragen.


    oi, suzy

    Jaaa, het gaat wel goed! ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik hou van de onzinnige topics, zoals het ooit was, snappie. Wat Treason inderdaad zegt - maak gewoon een topic aan als je een schattig hondje zag en je dat even wilt melden. Of gewoon omdat je je verveelt. Omdat je honger hebt. Of tsja, whatever wat.

    Want je ziet wel duidelijk dat zodra 1 iemand dat gaat doen, er meer mensen meedoen. En zo krijg je uiteindelijk meer leveeeeennn.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2017 - 16:13 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hoop echt dat dit blijft want vind het mega gezellig zo ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ik hoop echt dat dit blijft want vind het mega gezellig zo ^^


    26 - 02 - '16

    FireKeeper schreef:
    Ik hoop echt dat dit blijft want vind het mega gezellig zo ^^


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Het is zo leuk als je al enkele uren niet online bent geweest en al die vinkjes voor de topicnaam zijn oranje!!! hype


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind het forum op Q echt heel leuk nu, terwijl ik er vroeger helemaal niet zo veel mee had. Ik weet niet of het forum nu is veranderd of dat ik dat ben hahaha


    What worries you, masters you.

    FireKeeper schreef:
    Ik hoop echt dat dit blijft want vind het mega gezellig zo ^^


    And then we'll see it.

    FireKeeper schreef:
    Ik hoop echt dat dit blijft want vind het mega gezellig zo ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    FireKeeper schreef:
    Ik hoop echt dat dit blijft want vind het mega gezellig zo ^^

    Dit omschrijft het helemaal. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het gewoon zo fijn dat niet alle topics serieus zijn of bedoelt zijn om echt veel reacties op te hebben. Gewoon echt 'ik heb cake gemaakt en die was lekker topics' of 'ik zag net een kat voorbijlopen' vind ik super fijn :'D


    The soul needs autumn.

    Wat een heerlijke titel trouwens,

    Ik merk sinds mensen liepen te mopperen over de sfeer dat ik weer bedacht als ik iets had om er gewoon een topic over op te kunnen gooien, dus daarin ben ik zelf ook actiever en reageer ook echt op bijna elke topic XD
    Daarnaast ben ik ook erg actief met de sneeuwballen en ondanks dat creaties heel oud zijn krijg je daar soms ook weer een reactie op en dat vind ik heel erg leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    FireKeeper schreef:
    Ik hoop echt dat dit blijft want vind het mega gezellig zo ^^


    Dit! En nu er meer topics wat luchtiger zijn, merk ik dat ik er ook veel sneller op reageer :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."