• Whovians zijn nogal ondervertegenwoordigd op Quizlet, maar ik weet dat ze er wel zijn. Daarom hier een topic voor alles wat met DW te maken heeft. Als je nog suggesties hebt voor een aanvulling, laat het me weten. ^^
    Allons-y!





    Users die DW gekeken hebben en wat:
    Square - Alles vanaf Eight & de vier seizoenen van Torchwood
    SmileyLover - Alles vanaf Nine
    Ten - Alles vanaf Nine
    Fiyero - Alles vanaf Nine
    Marling - Alles vanaf Nine & het eerste seizoen van Torchwood
    Errin - Is bezig met kijken vanaf Nine
    Marty - Alles vanaf Ten & is bezig met de Sarah Jane Adventures
    Assassin - Een paar afleveringen van Ten en Eleven
    Belikov - Alles vanaf Nine behalve seizoen vier & een paar afleveringen van One
    Particles - Alles vanaf Nine
    MoonLove13 - Twee afleveringen met Nine
    xRemember - Alles vanaf Nine, bijna vier seizoenen van Torchwood & de Sarah Jane Adventures
    Naamswijzigingen graag doorgeven.


    DW stories op Quizlet:
    Futuristic Lovers.- Eleventh Doctor [DW] van Wolfsbane
    Wibbly-wobbly timey-wimey stuff [DW & TW one-shots] van Square
    TARDIS -MSN [DW] van xRemember
    It will be OK in the morning | The Eleventh Doctor | Doctor Who van Muldwych
    One may tolerate a world of demons for the sake of an angel van Fiyero
    The planet girl || Doctor Who || van Twinsis
    Still got legs! van PearlTears
    Trust me, I'm the doctor || Doctor Who van Charmion
    I'm traveling with a WHAT-lord?!? van ItsMeJanice


    Trock muziek:
    Type 40, An Awful Lot of Running, Mr Pond en alle andere nummers van Chameleon Circuit
    Doctor Who van Parry Gripp
    Doctor Who is Gonna Fix It! van Altered Vistas
    I am the Doctor en This is Gallifrey van Murray Gold (piano cover)
    The Doctor and I van John Barrowman


    Video's:
    Cast & Crew Special - Tennant's Wrap Party - Een filmpje dat de cast en crew van DW hebben gemaakt op het nummer '500 miles' ter ere van Tennants afscheid.
    The Ballad of Russel & Julie - Een nummer over hoe Russel T Davies en Julie Gardner besloten om NewWho te creëren, gezongen door John Barrowman (Jack), David Tennant (Ten) en Catherine Tate (Donna).
    Comic Relief 2007 - Een korte sketch om geld in te zamelen voor een goed doel met David Tennant en Catherine Tate.
    Never mind the Buzzcocks DW Special - Part 1 van de DW aflevering van een soort comedy-muziek-quiz-show.
    Tonight's the Night Exclusive DW Scene - Een korte scene geschreven door een fan waarin Captain Jack/John Barrowman een blauw monster in de TARDIS aantreft en David Tennant ook nog even door het beeld wandelt.
    Cristopher Eccleston on Top Gear - Het interview met Christopher Eccleston (Nine) in Top Gear, een Brits autoprogramma met veel humor.
    Billie Piper on Top Gear - Het interview met Billie Piper (Rose).
    David Tennant on Top Gear - Het interview met David Tennant (Ten).
    Matt Smith on Top Gear - Het interview met Matt Smith (Eleven).
    Ianto Jones (Goodbye my Lover) - Een stukje uit Torchwood Declassified. Spoilers voor seizoen drie van Torchwood hoewel de titel misschien ook al wat te veel zegt.
    The Weakest Link DW Special - Het eerste van de zes delen van de DW aflevering van een Britse spelshow.
    Script to Screen 2012 DW Mini-Episode "Good as Gold" - Een drie minuten durende special met Eleven en Amy, geschreven door een paar kinderen.
    Dalek Impersonator Britain's Got Talent 2012 - Een man die met een pan op zijn hoofd een Dalek nadoet in de grootste talentenshow van de UK.
    Monster escape at the Doctor Who Experience - Een kort stukje over de Doctor Who Experience (een soort DW museum), met verontrustend nieuws op het einde.


    Nieuws:
    25-05-2012 Matt Smith zal de Olympische fakkel dragen bij de Olympische Spelen dit jaar in London! Bron.
    26-05-2012 Matt heeft zijn plicht vervuld en het universum is weer gered: "I can't quite believe that people have actually turned up, I thought I'd just be carrying it around, waving to the ducks!" Bron.
    31-05-2012 De nieuwe companion van Eleven, gespeeld door Jenna-Louise Coleman, zal Clara heten. Bron.



    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:29 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nog een foto. (:
    Hij staat hier overigens wel een beetje raar op. x'D



    lol his face :')
    Het moet snel september worden!


    As travars

    Ik wilde net een plaatje uploaden op Tinypic, en dan moet je altijd een paar woorden of letter intypen om te bewijzen dat je geen bot bent. Kijk wat ik kreeg. ^^



    Ik had dit wel eens gezien op Tumblr, maar ik vond het toch awesome. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hm, dit topic is een beetje dood lol, maar ik heb nu een hardloop app, waarin je achter na gezeten wordt door zombies. En in de eerste missie klinkt degene die tegen je praat heel erg als The Eleventh Doctor, dus nu beeld ik me gewoon in dat hij tegen me praat hahaha :Y)


    As travars

    Square schreef:
    Ik wilde net een plaatje uploaden op Tinypic, en dan moet je altijd een paar woorden of letter intypen om te bewijzen dat je geen bot bent. Kijk wat ik kreeg. ^^



    Ik had dit wel eens gezien op Tumblr, maar ik vond het toch awesome. :Y)


    hahah dat is echt vet, ik zou er ook gelijk een screencap van nemen :'D


    As travars

    Fiyero schreef:
    Hm, dit topic is een beetje dood lol, maar ik heb nu een hardloop app, waarin je achter na gezeten wordt door zombies. En in de eerste missie klinkt degene die tegen je praat heel erg als The Eleventh Doctor, dus nu beeld ik me gewoon in dat hij tegen me praat hahaha :Y)


    Ja, het is inderdaad een beetje dood hier. :'D

    Gisteren was er een gerucht op Tumblr dat het nieuwe seizoen vanaf 26 of 27 augustus zou worden uitgezonden, maar dat bleek niet waar te zijn. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DOODIDOOOODIDOOOOODIDOEDIDIDIDOEDOE

    waarom wist ik hier nog niet van?


    Obviously.

    Particles schreef:
    DOODIDOOOODIDOOOOODIDOEDIDIDIDOEDOE

    waarom wist ik hier nog niet van?


    Oe, kan ik je erbij zetten? Welke seizoenen heb je gezien? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oe, kan ik je erbij zetten? Welke seizoenen heb je gezien? :'D


    Ik heb eigenlijk delen van de 9de, 10de en 11de doctor gezien
    Dus... allemaal sinds de negende doctor?
    maar geen Torchwood, want geen tijd xD

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:54 ]


    Obviously.

    Particles schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk delen van de 9de, 10de en 11de doctor gezien
    Dus... allemaal sinds de negende doctor?
    maar geen Torchwood, want geen tijd xD


    De meeste mensen hier hebben nooit Torchwood gezien. Maar het is nu (bijna) vakantie, dus misschien kun je dan wel tijd vinden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    De meeste mensen hier hebben nooit Torchwood gezien. Maar het is nu (bijna) vakantie, dus misschien kun je dan wel tijd vinden. :'D


    haha, ja. En ALLES van Dr. Who kijken. en dan feelings krijgen


    Obviously.

    Square schreef:
    (...)

    Ja, het is inderdaad een beetje dood hier. :'D

    Gisteren was er een gerucht op Tumblr dat het nieuwe seizoen vanaf 26 of 27 augustus zou worden uitgezonden, maar dat bleek niet waar te zijn. D:


    mehh, maar het begint toch begin september? Dat is op zich niet veel later.

    deze gif heeft niets met de post te maken, maar hij moet toch even gepost worden lol


    As travars

    Fiyero schreef:
    (...)

    mehh, maar het begint toch begin september? Dat is op zich niet veel later.

    deze gif heeft niets met de post te maken, maar hij moet toch even gepost worden lol



    Ja? Waar heb je dat gelezen? Ik dacht namelijk dat er nog geen officiële datum bekend was gemaakt...

    En die gif is inderdaad geweldig. :'D

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:14 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De promotie van de Doctor Who Experience in Cardiff was trouwens echt cool :3



    Ben benieuwd of die anders of hetzelfde is als in London

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:28 ]


    As travars

    I am so going to Cardiff one day, now I live in England...
    Also, Doctor Who was the first show I watched on British tv! It happened to be on.
    Random info...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Square schreef:
    (...)

    Ja? Waar heb je dat gelezen? Ik dacht namelijk dat er nog geen officiële datum bekend was gemaakt...

    En die gif is inderdaad geweldig. :'D


    Nevermind hahah, ik dacht dat ik dat ergens had gelezen, maar blijkbaar niet. Mn zus zei wel dat ze hadden gezegd dat ze het niet in de zomer wilde uitzenden, omdat het donker moest zijn wanneer je het keek hahah. Maar ik weet het dus niet zeker :'D


    As travars