• Ik zag net een filmpje op hyves over dat een man hardhandig van zijn fiets werd gesleurd en op de grond werd duwt enzo, omdat hij niet op het juiste fietspad reed terwijl het daar heel ingewikkeld word aangegeven en het was een tourist, ik snap dat echt niet van de politie , ze zouden is echt boeven moeten gaan vangen. en een vriend van mij werd laatst aangereden door een auto (beengebroken) en er kwam politie langs en die reed gewoon door terwijl ze het zagen, sorry ik moest het gewoon ff kwijt..
    wat vinden jullie van de politie in Nederland?


    ailoveejoee.

    Geen idee, want ik woon in België :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Belg.
    Hier is hetzelfde hoor, maar ja, het zijn toch ook maar mensen?
    Best wel stom dat ze doorreden bij je vriend ^^
    Ikzelf heb zoiets nog niet meegemaakt, dus ik klaag er niet over.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ach er zitten altijd een paar rotte appels bij(cat)

    De politie in Nederland in het algemeen vind ik gewoon goed. Als ze niet goed waren hadden we dat allang gemerkt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Flemish schreef:
    Belg.
    Hier is hetzelfde hoor, maar ja, het zijn toch ook maar mensen?
    Best wel stom dat ze doorreden bij je vriend ^^
    Ikzelf heb zoiets nog niet meegemaakt, dus ik klaag er niet over.


    comfort in c h a o s

    Ik ben een keer om drie uur in de nacht aangehouden
    Ik was met een vriendin naar een festival net buiten de stad geweest en blijkbaar was het batterijtje van mijn achterlamp onderweg leeg gegaan en dus had ik geen licht
    En toen geloofde die politie agenten niet dat ik nog geen 14 was (ik was 11)
    En toen moest ik dus nog 3 kilometer naar huis lopen, maar ik ben gaan fietsen zodra de polite weg was

    Dus ja, Politie suckt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Welcome to earth the planet were humanity sucks.


    Shoganai i ne~

    DrWhooves schreef:
    Welcome to earth the planet were humanity sucks.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb het niet zo voor politie (cat)

    Wij kennen een koppel, en die man zit bij de politie, en hij geeft zelf toe, dat wanneer er een oproep over inbraak gedaan wordt, ze meestal tot een half uur wachten, zodat de boef er niet meer is, en ze daar geen confrontatie mee moeten aangaan.
    Ergens kan ik dat wel begrijpen, maar als je echt zo'n bang hebt voor een dief, is het best onlogisch als je politie-agent wil worden, niet?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    de politie hier faald soms hard, ze geven boetes om onbenullige dingen maar echte boeven vangen ho maar.
    bij mij is de straat is een bakker waarbij de ruiten al 5 keer achter elkaar dit jaar zijn in gegooit net zoals bij de theapeut.

    maar de politie komt gewoon echt niet vaker door de straten


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Colfer schreef:
    Ik heb het niet zo voor politie (cat)

    Wij kennen een koppel, en die man zit bij de politie, en hij geeft zelf toe, dat wanneer er een oproep over inbraak gedaan wordt, ze meestal tot een half uur wachten, zodat de boef er niet meer is, en ze daar geen confrontatie mee moeten aangaan.
    Ergens kan ik dat wel begrijpen, maar als je echt zo'n bang hebt voor een dief, is het best onlogisch als je politie-agent wil worden, niet?


    dat slaat ook helemaal nergens op, je wordt politieagent en dan ben je bang voor een dief

    Dit zijn twee erg extreme gevallen, terwijl de politie over het algemeen fantastisch werk doet om ons allemaal veilig te houden. Daar mag je best wat meer respect voor opbrengen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Colfer schreef:
    Ik heb het niet zo voor politie (cat)

    Wij kennen een koppel, en die man zit bij de politie, en hij geeft zelf toe, dat wanneer er een oproep over inbraak gedaan wordt, ze meestal tot een half uur wachten, zodat de boef er niet meer is, en ze daar geen confrontatie mee moeten aangaan.
    Ergens kan ik dat wel begrijpen, maar als je echt zo'n bang hebt voor een dief, is het best onlogisch als je politie-agent wil worden, niet?

    Wacht, wat? Why the hell word je dan in vredesnaam politieagent?

    OT: Ik heb nog nooit een 'confrontatie' gehad met de politie, maar ik weet wel wat van mijn bijna schoonzus, omdat ze zelf bij de politie werkt. Maar verder, ik heb geen flauw idee. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Savant schreef:
    Ik ben een keer om drie uur in de nacht aangehouden
    Ik was met een vriendin naar een festival net buiten de stad geweest en blijkbaar was het batterijtje van mijn achterlamp onderweg leeg gegaan en dus had ik geen licht
    En toen geloofde die politie agenten niet dat ik nog geen 14 was (ik was 11)
    En toen moest ik dus nog 3 kilometer naar huis lopen, maar ik ben gaan fietsen zodra de polite weg was

    Dus ja, Politie suckt


    Wacht, jij komt om 3u 's nachts thuis van een festival op je 11e? o.o

    OT: Ik woon in België, en we hebben daar niet echt last van want m'n papa is best wel goede vrienden met de commissaris. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    ik vind niet dat de politie suckt.
    als je kijkt wat voor werk er soms bij komt kijken. hoe veel moeite ze doen om iedereen veilig te houden. en meestal houden ze ja aan voor je eigen veiligheid.


    Miep

    Cloelia schreef:
    Dit zijn twee erg extreme gevallen, terwijl de politie over het algemeen fantastisch werk doet om ons allemaal veilig te houden. Daar mag je best wat meer respect voor opbrengen.


    I'll lick the poison from right off your kiss