• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Ik moet even naar het toilet. Dus je krijgt straks mijn antwoord."
    Ik knik zachtjes en wacht totdat ze weg is. Uit mijn zak vis ik dan mijn mobiel en scrol naar Grace's naam. Twijfelend kijk ik naar het nummer terwijl er even een stop door mijn hoofd raast. Eigenlijk is dit helemaal niet mijn bedoeling. Wil ik dit niet maar voor één avond? Één avond Grace en daarna niet meer, dat is toch goed? Ik open een nieuw sms'je en bedenk goed wat ik ga schrijven. Zij verwacht waarschijnlijk ook niet veel meer dan een dagje plezier maar toch, vrouwen hebben me al genoeg verrast de laatste tijd. Jessica. Met een schamper lachje schud ik mijn hoofd. Dat blijft toch wel echt een dieptepunt. Mijn vingers glijden over de toetsen totdat ze zich een sms'je hebben gevormd. Subtiel maar toch redelijk duidelijk met mijn bedoeling. Wanneer ik de stoel tegenover me hoor verschuiven leg ik geschrokken mijn mobiel op zijn kop op tafel.
    "Kun je me helpen?"
    Ik knik zachtjes en maak de fles open. Terwijl ik haar en mijn glas inschenk ratelt ze over haar dromen.
    "En ik wil dolgraag een keer naar Cuba en Spanje, zodat ik kan zien waar mijn vader geleefd heeft. Het lijkt me heerlijk om een keer een nachtje in een Cubaanse club weg te dansen. Voorlopig blijft het bij dromen. Nooit ophouden met dromen."
    Iets wat afwezig knik ik terwijl ik de fles weer terug zet. Voorzichtig nip ik aan mijn glas terwijl ik me weer richt op de winkelstraat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary
    "Het grootste deel ervan. Je bent de hemel en een marteling tegelijk."
    Ik grinnik.
    "Nou, dank je voor het compliment. Denk ik?"
    Lachend schud ik mijn hoofd en druk mijn lippen teder terug op de zijne. Ik sluit mijn ogen en trek hem iets dichter tegen me aan, om de kus zo lang mogelijk te laten duren. Wanneer ik in ademnood kom, laat ik hem even los en kijk hem verliefd in de ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik voel dat Irial mijn knoop en rits opent.
    Hij duwt me naar achter en gaat over me heen hangen, ik voel zijn lippen in mijn hals en kreun even. Ook voel ik dat hij zijn kruis tegen het mijne drukt, de opwinding word daardoor alleen nog maar groter.
    "Heb jij het ook zo warm?" Vraag ik kreunend met een grijns en trek even aan zijn t-shirt.
    Ik laat even mijn vingertoppen over zijn rug gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Boem.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Bam.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Hij lijkt te schrikken van mijn aanwezigheid. Ik probeer het me niet aan te trekken en slaag er nog gedeeltelijk in ook. Hij opent de fles in stilte en zet ze net zo zwijgzwaam weer op tafel.
    Ik wil hem bedanken, maar hij lijkt ergens anders te zijn met zijn gedachten. Ik neem muisstil de fles van tafel en schenk mezelf geruisloos een glas water in. Ik zet het glas aan mijn lippen en neem kleine slokjes. Ondertussen dwalen mijn gedachten af naar Christopher. Ik kan me echt niet inbeelden dat hij in mij iets zou zien. Ten eerste is hij al vijf jaar ouder en werk ik onder hem. Daarbij komt dat ik hem nooit laten geloven heb dat ik iets meer dan vriendschap met hem wilde, ik heb nooit bewust met hem geflirt. Ik zet, nog steeds in gedachten verzonken, stil mijn glas weer op tafel. Vervolgens breng ik zonder erbij na te denken een vinger naar mijn onderlip en wrijf er zachtjes over zoals ik wel vaker doe als ik ergens anders zit in gedachten. Heen en weer, en heen en weer. Heel rustig. Het kalmeert me.
    En ten slotte, waarom zou Christopher Michael als concurrentie zien? Ik probeer op dit moment gewoon vrienden met hem zijn en zelfs als dat niet zo was, ik heb geen interesse in Chris op die manier.
    Ik schrik op uit gedachten door een vervelend gepiep. Ik kijk even naar Michael als ik besef dat het zijn telefoon was. Onbewust ga ik nog steeds met mijn vinger over mijn onderlip. Het is geen oncomfortabele stilte, niet voor mij, dus waarom zou ik ze verbreken?

    Arion

    "Nou, dank je voor het compliment. Denk ik?"
    Ik voel haar lippen op de mijne en zelfs al zou ik willen tegenspartelen, het zou me niet lukken. Als ze verliefd in mijn ogen kijkt, krijg ik het opnieuw warm. Maar dan vanbinnen.
    "Sluit je ogen," zeg ik zacht. "En beeld je het meest lekkere ijsje in dat je je kunt voorstellen. Meer dan je op kunt. Het ruikt heerlijk en het ziet er nog lekkerder uit. En het staat daar maar op jou te wachten."
    Ik veeg mijn lippen even over de hare en trek dan weg.
    "Je krijgt het nog niet," besluit ik plagerig in de hoop dat ze snapt waar ik op doel.

    Irial

    "Heb jij het ook zo warm?" kreunt Kyle.
    Nu wel.
    Ik voel hem aan mijn t-shirt trekken en weet niet hoe snel ik het ding uit moet krijgen. Het belandt ergens in het lokaal, ik weet niet waar.
    "Valt mee," lieg ik met een grijns.
    Ik laat mijn hand over zijn been glijden, langs zijn lies en over zijn dijen, overal behlave dat ene plekje.
    Ondertussen veeg ik met mijn lippen over zijn hals zonder ze er in te drukken.
    "Jij wel?" fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial deed zijn t-shirt uit.
    "Valt mee," grijnst hij.
    Ik voelde zijn hand langs mijn benen gaan, maar net niet op de goede plek.
    Toch wind het me op.
    "Jij wel?" Fluistert hij.
    Ik voelde mijn ademhaling versnellen als zijn lippen over mijn nek gaan. "Wat denk je." zeg ik met een kreuntje en voel de rillingen over mijn lichaam lopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Met mijn hand wrijf ik over mijn voorhoofd als ik hoog gepiep hoor. Ik neem in mijn ene hand mijn mobiel terwijl ik dorstig nog een slokje water neem. Ik open Grace's sms'je met enige twijfeling. Het voelt niet als zenuwen maar toch ben ik redelijk gespannen. Er komt een grote grijns op mijn gezicht als ik het sms'je lees. De woorden zeggen genoeg. Ze wilt precies het zelfde als ik. Gewoon oppervlakkig, wel samen, maar niet iets emotioneels. Dat het voor mij eenmalig is heb ik er niet bij gezet. Lachend stuur ik iets terug en leg ik hem weer op tafel. Mijn, iets wat ingezakte, humeur is meteen weer wat opgehemeld.
    "Cuba dus," lach ik. "Komt je vader daar vandaan of uit Spanje?"
    Ik speel met het bierviltje die onder mijn glas water rustte. Voorzichtig scheur ik hem in kleine stukjes terwijl ik haar vragend aan kijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Sluit je ogen."
    Braaf sluit ik mijn ogen.
    "En beeld je het meest lekkere ijsje in dat je je kunt voorstellen. Meer dan je op kunt. Het ruikt heerlijk en het ziet er nog lekkerder uit. En het staat daar maar op jou te wachten. Je krijgt het nog niet."
    Grinnikend open ik mijn ogen, en het eerste wat ik zie, zijn die van hem.
    "Wauw. Eerst de hemel, dan een marteling, en nu een ijsje. Ik voel me zo multi-functioneel."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Ik begrijp wat je bedoelt, echt waar. Maar ik beloof je dat het het wachten waar zal zijn."
    Zacht druk ik mijn lippen op de zijne en verstrengel onze vingers.
    "Want ik wil maar al te graag je ijsje zijn," zeg ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Wat denk je," antwoordt Kyle.
    Ik grinnik even en bijt in zijn hals.
    "Dat ik het je nog warmer ga maken," antwoord ik met een duister toontje.
    Ik trek zijn broek tergend langzaam naar beneden en in de pauzes die ik daarbij neem, druk ik mijn kruis tegen het zijne zodat hij kan voelen hoe opgewonden ik ben.
    Ik verplaats mijn lippen naar zijn borstkas en kus zo verder naar beneden. Wanneer ik bij zijn boxer ben, haal ik mijn lippen abrupt weg om ze weer op de zijne te plaatsen.

    Charlotte

    Ik hoef niet te vragen wat er in dat berichtje staat als ik de grijns op Michael's gezicht zie. Ik ken die grijns. Ik heb die grijns daar zelf een aantal keren gebracht. Ik haal mijn vinger bij mijn lippen vandaan en breng mijn glas er weer naar toe.
    "Cuba dus. Komt je vader daar vandaan of uit Spanje?"
    Ik schrik op van zijn stem maar laat meteen een glimlach op mijn gezicht verschijnen. De blik in mijn ogen staat vragend. Ik begrijp niet vanwaar zijn luchtigheid naar mij toe dan weer. Plots besef ik dat ik nog niet geantwoord heb. Ik kijk naar de dansende ijsblokjes in mijn glas.
    "Hij komt uit Spanje, toen hij een jaar of acht was is hij met zijn moeder naar Cuba verhuisd. Daar bleef hij tot hij op zijn driëntwintigste mijn moeder leerde kennen. Ze werden verliefd en hij krijg uiteindelijk een Visum om met haar mee te komen naar Amerika." Ik haal mijn schouders even op. "Veel meer weet ik niet, anders dan dat ze voor elkaar gemaakt leken."

    Arion

    "Wauw. Eerst de hemel, dan een marteling, en nu een ijsje. Ik voel me zo multi-functioneel. Ik begrijp wat je bedoelt, echt waar. Maar ik beloof je dat het het wachten waard zal zijn. Want ik wil maar al te graag je ijsje zijn."
    Ik moet luidop lachen. Ze kan het zo mooi verwoorden.
    "Met slagroom en chocoladesaus?" zeg ik ondeugend.
    Voor ze echter op die vraag kan antwoorden, druk ik mijn lippen zachtjes op die van haar.
    "En ik weet dat jij het wachten waard bent, maar je kan een jongen niet tegen houden om te fantaseren," fluister ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Met slagroom en chocoladesaus?"
    Lachend kus ik hem terug.
    "En ik weet dat jij het wachten waard bent, maar je kan een jongen niet tegen houden om te fantaseren."
    Onschuldig kijk ik hem aan.
    "En zeker niet wanneer een meisje begint over de al dan niet aanwezigheid van een pyjama."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Ja, met slagroom en chocoladesaus, als dat je blij maakt," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial bijt even in mijn hals, zo opwindend!
    "Dat ik het je nog warmer ga maken." Antwoord Irial duister.
    Hij trekt mijn broek langzaam naar beneden en drukt zijn kruis even tegen mijne. Ik voel zijn opwinding. Even ontsnapt weer een kreuntje.
    Ik ril even als hij een weg naar beneden kust, ineens stopt hij en drukt hij zijn lippen op de mijne.
    Ik grom een keer en kus hem dan. Ik zoek met mijn hand zijn broeksknoop maar ik kan hem niet vinden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Het duurt even voordat ik een antwoord krijg.
    "Hij komt uit Spanje, toen hij een jaar of acht was is hij met zijn moeder naar Cuba verhuisd. Daar bleef hij tot hij op zijn driëntwintigste mijn moeder leerde kennen. Ze werden verliefd en hij krijg uiteindelijk een Visum om met haar mee te komen naar Amerika. Veel meer weet ik niet, anders dan dat ze voor elkaar gemaakt leken."
    Ik knik zachtjes. Het klinkt ergens best romantisch, als je het eind er vanaf knipt. Alhoewel, het heeft ook wel iets. ik zuig zachtjes op mijn onderlip en schenk onze glazen weer vol. Met mijn vingers tik ik iets wat onrustig op de tafel terwijl ik kleine slokjes van het water neem. De stilte, hij voelt wat vreemd. Gespannen, al kan dat ook door iets anders komen.
    "Heb je geen familie daar? Je oma in Cuba of iemand anders in Spanje?"
    Ik wil het gesprek een beetje aan haar kant houden en door laten gaan. Ik ga even verzitten en kruis dan mijn benen weer onder tafel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga douchen en slapen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "En zeker niet wanneer een meisje begint over de al dan niet aanwezigheid van een pyjama. Ja, met slagroom en chocoladesaus, als dat je blij maakt."
    Ik knik eerst zachtjes en schud dan mijn hoofd. Omdat het nogal gek is, besluit ik dat even te verklaren.
    "Nee, zeker dan niet," grinnik ik.
    Ik haal mijn vingers zachtjes door haar glanzende haren. Ze zijn nog zachter dan ze eruit zien.
    "En niet de eerste keer. Dan zijn het gewoon jij en ik," fluister ik.
    Ik kijk haar liefdevol in de ogen.

    Irial

    Ik moet lachen als Kyle gromt en er vervolgens niet in slaagt mijn broeksknop op te sporen.
    "Handje hulp nodig, liefje?" fluister ik plagerig.
    Ik laat mijn hand langzaam over zijn kruis glijden om vervolgens mijn eigen broek los te maken. Ik neem even de tijd om mijn ogen over zijn bijna naakte lichaam te laten glijden terwijl ik mijn broek af doe. Ik schop mijn schoenen uit en dan gooi ik mijn broek, net als mijn shirt op de grond. Ook Kyle's broek gaat nu helemaal uit.
    Ik laat mijn hand langs de broekspijp van zijn boxershort naar binnen glijden en begin hem zachtjes te rukken.
    Ik druk mijn lippen stevig op de zijne.

    Charlotte

    "Heb je geen familie daar? Je oma in Cuba of iemand anders in Spanje?"
    Ik voel de tranen achter mijn ogen branden, maar laat ze niet naar buiten. In die positie ga ik mezelf niet plaatsen. Niet hier, niet vandaag. Nog niet.
    Ik bijt op mijn onderlip en schud zachtjes mijn hoofd.
    "Nee, mijn vader was er niet echt welkom meer toen hij zijn vriendin in de steek liet voor mijn moeder. En gezien zij mij gebaard heeft, denk ik niet dat ik er even vrolijk kan gaan aankloppen," vertel ik zo rustig mogelijk. Zodra de laatste letter over mijn lippen gerold is, breng ik mijn glas weer naar mijn lippen waarop ik het volledig leeg drink.
    Als ik Michael's been, vast en zeker niet opzettelijk, langs het mijne voel gaan, til ik mijn kont een beetje op zodat ik op mijn stoel in kleermakerszit kan gaan zitten.
    Is ze aardig? Knap? Doet zij moeite hem te leren kennen?
    De vragen die ik weiger te stellen spoken door mijn hoofd. Ik schud de gedachten van me af. Het doet er niet toe. Hij is zo vrij als een vogeltje.
    "Als je mocht kiezen, zou je dan een week survivallen of een week op zonnevakantie?" besluit ik dan maar te vragen.

    [Night night, Demi ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.