• Dat was mijn reactie toen ik doorhad wat mijn kat in z'n mond heeft.
    Ik ging dus even achter mijn agenda in de keuken, ik doe het licht aan en neem mijn agenda. Dan zie ik dat de kat (die altijd buiten slaapt) op de vensterbank springt. Hij miauwt. Ik kijk naar hem, zeg hallo en merk dan dat hij een muis in zijn bek heeft. Ieuwl. Hij heeft hem dus nog maar net gevangen. Een kleine veldmuis. Oh, da's een muis minder, nog tientallen te gaan.
    Heeft er nog iemand last van katten die graag met hun vangsten showen?
    Ja, weeral kattopic


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, zal nooit vergeten dat mijn moeder de muis wilde pakken en dat toen de kat er een tik tegen gaf, zowel mijn moeder als ik schrokken enorm


    Physics is awesome

    Lol. Ik was net in het weiland met twee vriendinnen en mijn -labrador- hond. Hij komt opeens terug met iets in zijn bek. Blijkt het een eendenei te zijn O.o
    Hij legt het netjes bij me neer, waarna ik het oppak en weer terug leg x'D.
    Echt een gek beest.
    Maareh, muizen zijn vies. xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dat is inderdaad maar vies!


    Before you ask which way to go, remember where you've been

    dit wou ik dus niet weten :)

    Nee, mijn kat gelukkig niet (meer). Mijn hond deed dat wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Bo: te laat!
    Hij is trouwens ook al eens (toen mij zus terugkwam van een fuif) de garage binnen gewandeld met een muis in zijn bek. Spijtig dat ik dat niet gezien heb.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nele! Moet dat nou?


    Deep inside, I've never felt alive

    Onze kaat vangt eens een rat, muis, vogel... Dan vinden we een hoopje pluimen terug. :'D
    Dan eet die een rat, ligt die helemaal uitgerafeld en ontleed over de tuin.. Achja, zo zijn katten nu eenmaal.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hihihi, mijn hond had een keer een muis en een andere keer een lequaan in haar mond. en dan wilt die me kopen likken :S


    -

    Mijn kat heeft mijn hamster opgegeten.
    Alleen toen zat ik daar niet van 'gadversamme - ieuwl' maar meer jankend ):

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 1:16 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Oh, ik heb 5 katten die regelmatig met een beest aankomen. Dood of levend.
    Toen een van mijn katten een nestje had kwam ze steeds met enorme ratten aanzetten waar de kittens dan het hele huis mee doorvlogen.
    En een van mijn katten had een keer een muisje of vogel, ik weet het niet meer, en die zat hij achterin de kamer lekker op te peuzelen. Ik zal nooit het geluid vergeten dat klonk toen hij de schedel doorbeet. Oh, verschrikkelijk misselijkmakend.
    Sorry voor deze details (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn kat kwam ooit af met een muis die nog half leefde, heet mijn mama die moeten doodkloppen met een bezem :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, ik heb twee honden, waarvan eentje een keer een afgeknauwd vogel pootje in z'n bek had. Dat is pas iewl.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Haha, ja, als de kat van de buren een mol vangt, brengt hij die altijd hier, omdat hij blijkbaar weet dat mijn vader zo'n hekel heeft aan de mollen in onze tuin maar ze niet kan vangen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    @Evelien: da's pas vuil. Oscar heeft dat ook eens gedaan, maar dat was op het terras. Wij hebben het gewoon doodgedaan omdat het zoveel verwondingen had.
    @Sofie: Jup, dat moest.
    @Malikshake: Geweldig zeg. (cat)
    Nu, de volgende dag, vind ik gelijk geen muis... Ik vraag me af waar hij is. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please