• Waarschuwing: hier klopt iets niet!
    www.quizlet.nl bevat inhoud van anime-wallpapers.com, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.


    Toch niet weer? Ik klikte op een link en Chrome gaf weer eens aan dat Quizlet onveilig is.
    Heeft nog iemand dit?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tot nu toe heb ik niks gezien hoor.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    *steekt hand op*


    Shoganai i ne~

    Nee, maar zoals eerder komt dit door plaatjes en niet door virussen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nog niks gezien. Hopelijk begint het niet weer!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    DarkSavior schreef:
    Nee, maar zoals eerder komt dit door plaatjes en niet door virussen.


    Maar kan er iets aan gedaan worden, zoals vorige keer?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar kan er iets aan gedaan worden, zoals vorige keer?

    Hmmm, het is een andere site die problemen veroorzaakt dus ik denk het niet. Maar die vraag moet Rutger je beantwoorden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb ik voorlopig niet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dat hadd.n ik .n ''n vri.ndin van mij 'n paar w.k.n g.l.d.n ook, maar nu in..ns ni.t m..r. Sup.rvaag

    [Sorry, ik zit op 'n laptop m.t ..n kapott. l.tt.r :$]


    yeehh

    Ik wou naar mijn profiel en toen kreeg ik ook die melding.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Rutger maakte toch al een topic aan een tijd geleden om te melden dat Q geen malware verspreidt?


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Rutger maakte toch al een topic aan een tijd geleden om te melden dat Q geen malware verspreidt?


    Dat weet ik maar dit is (denk ik) iets anders


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmm, het is een andere site die problemen veroorzaakt dus ik denk het niet. Maar die vraag moet Rutger je beantwoorden.

    Idd, het ligt aan een andere site. Quizlet vormt geen enkel gevaar, zeker niet door een enkel plaatje dat van die gevaarlijke site komt. Maak je geen zorgen, Quizlet is safe. ^^


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)
    Idd, het ligt aan een andere site. Quizlet vormt geen enkel gevaar, zeker niet door een enkel plaatje dat van die gevaarlijke site komt. Maak je geen zorgen, Quizlet is safe. ^^


    Oef, oké (: bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Had ik een paar weken geleden. Na een dag of vier was het weg. Ik klikte trouwens die vier dagen gewoon op 'toch doorgaan' aangezien Chrome bij mij bijna alles als een bedreiging ziet. Als ik daar allemaal naar had geluisterd kon ik niks downloaden en ook geen anime kijken want dan stond er dat er een 'Trojaans paard is gevonden'. :')

    Shirlinson schreef:
    Heb ik voorlopig niet.


    Caution first, always.