• Dat was mijn reactie toen ik doorhad wat mijn kat in z'n mond heeft.
    Ik ging dus even achter mijn agenda in de keuken, ik doe het licht aan en neem mijn agenda. Dan zie ik dat de kat (die altijd buiten slaapt) op de vensterbank springt. Hij miauwt. Ik kijk naar hem, zeg hallo en merk dan dat hij een muis in zijn bek heeft. Ieuwl. Hij heeft hem dus nog maar net gevangen. Een kleine veldmuis. Oh, da's een muis minder, nog tientallen te gaan.
    Heeft er nog iemand last van katten die graag met hun vangsten showen?
    Ja, weeral kattopic


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, dat van ons was ook buiten hoor :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Whaha. Ik vind het toch wel een beetje grof, het doodmeppen met een bezem ^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Birds. Fucking. birds.

    Zeer leuk, als ze weer eens een kraai of welk ander soort vogel half-dood bijten. Maar waarom moeten ze dan in godsnaam dat half-levende dier naar mijn keuken slepen om het daar te martelen. WHY?

    Feathers. Everywhere.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een paar jaar geleden ging ik met mijn vader naar Frankrijk, de hond bleef thuis. En de mensen die voor hem kwamen zorgen zeiden dat hij twee muizen had gevangen lol.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    mijn kat heeft nooit een muis of vogel gevangen ^^ daar is ze te lui voor


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lol, "gadversamme". Leuke combinatie van een aantal scheldwoorden. ^^
    Lijkt me inderdaad ontzettend ranzig. Ik heb alleen maar een konijn en die is zo mak als een lammetje. Die doet echt nog geen vlieg kwaad. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    uuh, mijn hond had een keer een eend in zijn bek, maar het was (hij is nu dood) een hele lieve hond, dus hij had de eend niet met zijn tanden vast maar met zijn lippen of iets, :'D.

    Eww. :/


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sinds onze katten weten dat we de muizen afpakken, laten ze die niet meer zien, maar verstoppen ze die op de leukste plekken. Sinds kort verstoppen ze die in de kelder, waar dus al ons eten opgeslagen staat.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb geen kat, maar wel een hond die het liefst katten zou opeten c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nou nu je het er over hebt, vanmiddag was ik bij m'n ma op bezoek en had onze kat een vogel gevangen die ze nog half levend mee naar binnen nam, en toen liet ze los en huppelde die vogel achter de bank. Great, daar kunnen wij dus niet bij. Dus wij helemaal verbouwen en die vogel helemaal spazzen.. e_e uiteindelijk heeft mn kat hem nog vermoord ook, toen die al naar buiten was gehipt. Dx


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Er liggen op het moment twee muizen te rotten in onze tuin, netjes op een rijtje. Mijn vader gaat ze zo weghalen, ze zijn echt walgelijk.

    Nu ben ik weer de loser die zich dit volkomen nutteloze weetje herinnert:
    als een kat met haar vangst naar huis komt, dan is het omdat ze zogezegd voor haar baasje wil zorgen en tonen wat ze kan.

    So actually, it's pretty sweet.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 17:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn kater heeft voor de 2e keer in zijn leven een vogel gevangen, vanmorgen was het een jonge vogel, godverdomme.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    @Lizz: Ik liep dus net in een bos en er lag een vogel op het pad. Waarschijnlijk door een vos gepakt. En inderdaad, een vogel heeft véél veren! ;o
    @Annabeth: Dank u. Ik scheld daar dagelijks mee.(:
    @Elise: Ja, dat weet ik. (: Hij wordt dan ook wel telkens beloond (hij mag extra lang binnen blijven) als hij een muis/rat/... heeft gevangen. Het was gewoon dat ik dat niet verwacht had, zo om middernacht op de vensterbank van de keuken. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please