• Ik zometeen werken en dan moet ik een lange broek aan + een zwart shirt... En het is zo heeeeeeet... :[

    Hebben jullie ook (nu, heel even) last van de hitte?

    Edit: ik ben nu al klaar hoor ;]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb de hele dag buiten gezeten en heb het nu zo heet dus ik zit binnen. ^^
    Maar succes!

    *Draagt een zwarte legging en gekleurde sokken en een zwart jurkje*
    Fuck my horrible looking body and my hate for the sun. ._.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, kom net van de fiets, pff.
    Maar succes met werken!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaa, echt wel. Ik was vanochtend wezen shoppen en was om twee uur weer terug, maar ben sindsdien niet meer buiten geweest. Ik hou echt niet van die warmte. (cat)


    wth.

    Ik ben in de voormiddag al verbrand, dus nu blijf ik binnen 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb er geen last van, vind het heerlijk :3. Maar morgen moet ik werken en dan moet ik een zwarte lange broek aan en een zwarte polo (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Das echt niks in dit weer :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik haat dit weer. Als er nog een beetje wind was, oké. Maar het is hier zo benauwd. Hmmpf.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Thanks iedereen die me succes wenst! ;]

    Het is in de Jumbo (daar werk ik) zelf wel dragelijk, aangezien we goede airco hebben, maar als je het magazijn inloopt of het hok, dan krijg je echt zo'n klap in je gezicht van de hitte... >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Niet echt, maar de persoontjes van mijn klas wel. Ik moet heel tijd de gordijnen van de klas dicht doen omdat ze het te warm hebben en omdat de zon in hun ogen schijnt, terwijl ik ze liever open heb, pff...
    In het begin van het schooljaar had ik daar last van, en toen moest ik mijn bank verschuiven!!


    Define "good".

    Ik moest even naar de supermarkt, maar het was zó warm dat ik blij was toen ik weer in ons koele huis zat.


    Take risks and conquer your fears.

    Nou, ik heb een trauma aan broeken kopen. Want ik heb nooit de dunste benen gehad, en vandaag moest ik een korte broek gaan halen. En ja, kapot gestrest.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ahww poor you.. same here x'D ik moet zo ook werken maar heb wat andere dingen te doen dus ga afbellen.. 8D oh en ik zit de hele tijd al binnen terwijl het super mooi weer is |D moet eigenlijk wel bruin worden :I meh

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:57 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik ben echt dol op de warmte, iedereen bij mij in de klas klaagt de hele dag en willen niet naar buiten * dus moet ik alleen naar buiten*

    heb echt een rot hekel aan de herfst en de winter,

    maar veel succses met werken.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    PAPAROACH schreef:
    Ik haat dit weer. Als er nog een beetje wind was, oké. Maar het is hier zo benauwd. Hmmpf.


    If we had not a soul, music would have created it.