• geen idee of dit topic op de goede plek staat

    Lezen mensjes hier nog de krant??

    Ik maak zelf een krant voor mijn stage (Het Hellendoorn Journaal en Losser/Glanerbrug) en was eigenlijk wel benieuwd van "wie leest tegenwoordig nog een krant?" ik vind zelf sommige kranten nog wel interessant om te lezen (tubantia, metro enz)

    ook breng ik kranten rond (NRC) als bijbaantje aangezien ik met 18 moeilijk nog aan een bijbaantje kom :c dit verdient wel redelijk voor maar een uurtje per dag c:

    Lezen jullie wel een krant?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik ga gewoon naar ad.nl en zo, dus nee, ik lees geen papieren kranten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik lees niet heel erg vaak de krant, mede te danken aan het feit dat ik vooral het nieuws via internet bijhoudt. Als ik hem toevallig zie liggen en er ook daadwerkelijk de tijd voor neem, vind ik een krant altijd wel fijner lezen dan vanaf een schermpje (,:


    chaos makes the muse

    Sturmfrei schreef:
    Ik lees niet heel erg vaak de krant, mede te danken aan het feit dat ik vooral het nieuws via internet bijhoudt. Als ik hem toevallig zie liggen en er ook daadwerkelijk de tijd voor neem, vind ik een krant altijd wel fijner lezen dan vanaf een schermpje (,:


    herkenbaar haha een krant heeft toch iets vind ik haha maar ja toch lees ik niet heel vaak de krant (ook al maar ik er zelf een maar die is niet echt interant woon zelf niet in die omgeving haha)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Nee nooit. Als ik eerlijk moet zijn vind ik kranten ook niet meer van deze tijd... als je kijkt hoeveel papier dat kost tenminste.

    En ik vind kranten irritant met dat gevouw en gezoek en ze zijn zo groot en eigenlijk heel onhandig.

    Smells good tho


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, mijn oudsrs hebben de trouw als krant en die lees ik vooral in het weekend( want doordeweeks heen tijd ): )


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ja, mijn oudsrs hebben de trouw als krant en die lees ik vooral in het weekend( want doordeweeks heen tijd ): )

    yay cool c:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Varekai schreef:
    En ik vind kranten irritant met dat gevouw en gezoek en ze zijn zo groot en eigenlijk heel onhandig.

    Smells good tho


    dat herken ik wel haha al ligt het er wel aan over welke krant je het hebt er zijn sommige die wat kleiner zijn


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik lees DeMorgen online, behalve in het weekend op papier, want mijn ouders hebben er een abonnement op zodat ze enkel in het weekend de gazet op papier krijgen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Ik lees DeMorgen online, behalve in het weekend op papier, want mijn ouders hebben er een abonnement op zodat ze enkel in het weekend de gazet op papier krijgen. (:


    Nice c:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik lees bijna dagelijks zowel online als op papier. Vaak is het wel snel snel eens bladeren en alleen de dingen lezen die me interesseren, maar ik lees ze wel. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik lees bijna dagelijks zowel online als op papier. Vaak is het wel snel snel eens bladeren en alleen de dingen lezen die me interesseren, maar ik lees ze wel. ^^


    Nice ik lees ook alleen de interesante dingen haha maar niet elke dag


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik las altijd de Volkskrant en de Pzc toen ik nog thuis woonde, nu blijft het vaak bij de metro helaas


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik lees elke dag nieuwswebsites en ik lees ook nog regelmatig de papieren versie van de Volkskrant of Dagblad De Limburger. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Jup, ik soms wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.