• lief broertje van me
    je bent nog zo klein en fragiel
    maar elke dag dat je leeft is nu al een cadeautje
    16 mei ben jij geboren
    en ik weet nu pas dat je bestaat
    ik wist niet eens dat je moeder zwanger was
    dat had mijn vader wel even mogen zeggen xP

    ja mensen
    Alynde is op 16 mei 2012 oudere zus geworden van Max, een gezonde kleine jongen van3380 gram en 51 centimeter.
    nu heb ik niet alleen een klein baby zusje, maar ook een klein baby broertje.
    en ik ben heel blij.
    ik ga snel op babybezoek! (ik woon niet bij mijn vader).
    xxxAlynde


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Wow, I would be pretty pissed if my family kept that from me.

    *O*Gefeliciteerd! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gefeliciteeeerddd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Escritura schreef:
    Wow, I would be pretty pissed if my family kept that from me.

    *O*Gefeliciteerd! *O*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maar merkte je dat niet toen je moeder dikker werd of ging kotsen ofzo? Ik zou dat gelijk opgemerkt hebben.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Maar merkte je dat niet toen je moeder dikker werd of ging kotsen ofzo? Ik zou dat gelijk opgemerkt hebben.

    Niet iedereen geeft over en dikker worden kan je goed verbergen daarbij wordt niet elke vrouw heel dik. Bij sommige zie je het amper.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Uneventful schreef:
    Maar merkte je dat niet toen je moeder dikker werd of ging kotsen ofzo? Ik zou dat gelijk opgemerkt hebben.


    Mijn broertje en ik hebben niet dezelfde moeder o.o, mijn ouders zijn gescheiden, en ik had mijn stiefmoeder al heel lang niet gezien, mijn vader ook niet eigenlijk. Mijn vader had het expres niet gezegt om me te verassen.....


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Escritura schreef:
    Wow, I would be pretty pissed if my family kept that from me.

    *O*Gefeliciteerd! *O*
    +lol ik ben op 16 mei jarig :'D


    Shoganai i ne~

    Mebarak schreef:
    (...)
    Niet iedereen geeft over en dikker worden kan je goed verbergen daarbij wordt niet elke vrouw heel dik. Bij sommige zie je het amper.


    + ze zegt dat ze niet bij haar vader woont, en dat ze niet wist dat de moeder van haar broertje zwanger was, waardoor je wel kan concluderen dat haar ouders gescheiden zijn en het dus haar halfbroertje is ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Escritura schreef:
    Wow, I would be pretty pissed if my family kept that from me.

    *O*Gefeliciteerd! *O*


    ik ben te blij om boos te zijn!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    ooooh gefeliciteerd...
    ik wil ook nog een baby broertje of zusje maarja het kan niet meer(cat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    ooooh gefeliciteerd...
    ik wil ook nog een baby broertje of zusje maarja het kan niet meer(cat)
    ahw...


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    DragonWings schreef:
    (...)

    Mijn broertje en ik hebben niet dezelfde moeder o.o, mijn ouders zijn gescheiden, en ik had mijn stiefmoeder al heel lang niet gezien, mijn vader ook niet eigenlijk. Mijn vader had het expres niet gezegt om me te verassen.....

    I would still have rather heard it from him then by, I guess, a card...
    Maar gefeliciteerd (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteeerd :3!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Gefeliciteerd, en ik ben op die dag jarig :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DrayMalfoy schreef:
    (...)
    I would still have rather heard it from him then by, I guess, a card...
    Maar gefeliciteerd (:


    oke, maar je moet je wel even voorstellen
    mijn vader ging bij mijn moeder weg voor mijn geboorte, ik zie hem nu sinds een jaar ofzo, en daarvoor had ik hem nog NOOIT gezien, communicatie is nu niet echt ons beste punt. xD


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.