• in Heenvliet komende maandag? (:


    Believe in yourself.

    Omg waar woon jij D: Ik woon in Spijkenisse en dat is nog een beetje dichtbij bij Heenvliet en Geervliet o.O


    Shoganai i ne~

    DrWhooves schreef:
    Omg waar woon jij D: Ik woon in Spijkenisse en dat is nog een beetje dichtbij bij Heenvliet en Geervliet o.O

    Haha ik woon in Sommelsdijk-Middelharnis. Middelharnis staat daar geloof wel op de borden? Of heb ik dat mis? Lol (;- Ik ben trouwens in Spijkenisse geboren ^^

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 17:13 ]


    Believe in yourself.

    Nee, ik zie het nut er niet van in om te gaan als ik niet een paard of pony ga kopen, laat staan tijd heb voor deze beesten. Ik rijd elke zondag nu ruim 4 jaar en dat vind ikmprima, maar veel plezier! ;D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Nee, ik zie het nut er niet van in om te gaan als ik niet een paard of pony ga kopen, laat staan tijd heb voor deze beesten. Ik rijd elke zondag nu ruim 4 jaar en dat vind ikmprima, maar veel plezier! ;D

    Er zijn maar een paar paarden hoor, haha! Het gaat meer om de markt en de kermis! (:


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Er zijn maar een paar paarden hoor, haha! Het gaat meer om de markt en de kermis! (:


    Haha, ik ben niet bekend metbpaardenamarkten, lol. Ik moet wel binnenkort een nieuwe extra broek denk ik, en sokken en een zweep. Lang leve de Applejeck! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Haha, ik ben niet bekend metbpaardenamarkten, lol. Ik moet wel binnenkort een nieuwe extra broek denk ik, en sokken en een zweep. Lang leve de Applejeck! (:

    Haha (: Ik weet niet eens of ze dat daar verkopen? Volgens mij staat er maar één kraampje met paardenspullen.. Ik heb ook geen idee waaromz e het eigenlijk paardenmarkt noemen, maarja


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Haha (: Ik weet niet eens of ze dat daar verkopen? Volgens mij staat er maar één kraampje met paardenspullen.. Ik heb ook geen idee waaromz e het eigenlijk paardenmarkt noemen, maarja


    Nee lol, als er vooral markt met Kermis is, noem ik het eenfestival of zo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh god, dat is echt veeel te ver voor me.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Na 11 jaar heb ik wel genoeg zogenoemde paardenmarkten gezien, en Heenvliet is voor mij aan de andere kant van de wereld ;p


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Symphonia schreef:
    (...)

    Nee lol, als er vooral markt met Kermis is, noem ik het eenfestival of zo.

    Hmm ja, ik weet ook niet, maar het is wel altijd gezellig daar!
    Ik ga al sinds ik klein ben en nu ga ik morgen al naar Heenvliet waar we bij vrienden verblijven en dan gaan we s'avonds naar de tent waar ze live muziek hebben en zo, altijd gezellig (:


    Believe in yourself.

    Ik was vandaag in Heenvliet (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Where the hell is that. Hahaha ik ben belgggg, nope dus :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hernandez schreef:
    Where the hell is that. Hahaha ik ben belgggg, nope dus :Y)

    Zuid-Holland (:


    Believe in yourself.

    een vriend van mij is daarheen
    maar ik ga morgen naar het dunya festival

    nope ben tegen paardenmarkten ^^


    Life is hard, just break it with your head <3