• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:49 ]


    El Diablo.

    [Stuur hem anders de gang op dan laat ik Quinn hem wel tegen het lijf lopen aangezien het blijkbaar toch pauze :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Is goed!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    De les was afgelopen en we mochten naar de aula. Ik ruimde mijn boeken op en pakte mijn tas en liep de klas uit. In de gang ging ik even naar mijn kluisje en pakte mijn andere boeken voor de volgende les.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jordan:

    "Nou ja, mijn beste vriend is van school af zonder het te melden, Sebas stooit
    weer is met geld en ik ben van mening dat jij beter bent dan Santana. Maar
    ach." Som ik op en ga zitten. Ik bekijk mijn appel en besluit dat ik hem niet
    hoef. "Ik snap niet hoe hij wel trots kan zijn dat hij zo rijk is en het misbruikt..."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quinn

    Toen ik net een hoekje van de gang omsloeg, zag ik iemand die me erg beken d voorkwam.
    "Blaine," Glimlachte ik toen ik dichterbij kwam. "Het lijkt wel alsof ik jou in een eeuwigheid niet gezien heb, hoe gaat het met je?"
    Ik drukte enkele schriften tegen mijn borstkas aan en keek hem afwachtend aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'dat is kut. Maar ik ben het wel met je eens, Sebastian spoort niet helemaal. Zolang iets eerlijk gaat, is het niet leuk, dus dan komt hij de boel even saboteren. Ik zag Rachel en Finn trouwens innig zoenen, dus daar is hij gefaald,' zeg ik met een glimlach. Een falende Sebastian is iets wat niet heel vaak voorkomt, dus da mag je er best om lachen, vind ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    Ik sluit mijn kluisje en hoor opeens een meisjesstem. 'Blaine," zegt het meisje en ik zie dat het Quinn is. Ik glimlach naar haar. "Het lijkt wel alsof ik jou in een eeuwigheid niet gezien heb, hoe gaat het met je?" zeg ze dan vervolgens. 'Met mij gaat het goed en met jou dan?' zeg ik vrolijk en leun tegen mijn kluisje aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Omg, ik ga eten. Ik reageer zo snel mogelijk)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Quinn

    "Goed," Glimlachte ik en stopte een verdwaalde lok weer op zijn plek. "Alleen zit ik een beetje in met glee club."
    Ik sloeg mijn ogen neer en fronste even voordat ik hem weer aankeek.
    "Iedereen heeft constant ruzie en ik weet niet bepaald hoe ik kan helpen om het allemaal op te lossen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    "Goed," Glimlachte ze en ze stopte een verdwaalde lok in haar haar. "Alleen zit ik een beetje in met glee club." zeg ze en ik kijk haar bedenkelijk aan. "Iedereen heeft constant ruzie en ik weet niet bepaald hoe ik kan helpen om het allemaal op te lossen." zeg ze vervolgens. 'Quinn, het is jouw probleem niet' zeg ik en kijk haar doordringend aan. 'Je moet gewoon doen, waar jij je goed bij voelt' zeg ik rustig en kijk haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Weet ik," Zei ik in een poging om te lachen. "Maar het is gewoon dat ik eens wil winnen met onze groep en dat zal alleen gaan als we volle 100% samenwerken."
    Vorig jaar kon glee me niet bepaald veel schelen, maar toen ze er voor me waren wanneer ik hen nodig had, was dat verandert.
    "Ga je mee naar buiten?" Stelde ik voor om van onderwerp te veranderen. "Het is namelijk er mooi weer."



    [Sorry dat ik zo laat reageer, maar mijn computer is plots erg traag dus ga ik hem even opnieuw opstarten.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    "Weet ik," Zei ze en ze probeert te lachen. "Maar het is gewoon dat ik eens wil winnen met onze groep en dat zal alleen gaan als we volle 100% samenwerken." zeg ze nu. Ik knik, dat is wel waar en onze groep is niet echt bepaald een hechte groep aan het worden. "Ga je mee naar buiten?" Stelde ze nu voor, zeker om het onderwerp te veranderen. Ik glimlach naar haar. "Het is namelijk erg mooi weer." zeg ze met een glimlach. 'Is goed, ik ga mee' zeg ik met een glimlach en pak mijn tas en ga samen met Quinn naar buiten.

    (Geeft niet hoor. (: Oke, is goed! Opzich vindt ik Blaine en Quinn wel een goede koppel vormen, wat vindt jij? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Toen we buiten stonden, moest deed ik mijn ogen even dicht om aan al het licht te wennen.
    De zon scheen hard en was aangenaam warm, waardoor ik me al snel een stuk vrolijker voelde.
    "Waar gaan we zitten?" Vroeg ik en keek naar hem op. "Mij maakt het niet uit, dus kies maar."


    [Het lijkt me eigenlijk wel vreemd om er over te denken aangezien hij in de serie homo is :') Ik kan me het eigenlijk niet echt voorstellen, lol]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    We waren nu buiten en ik deed even mijn ogen dicht om even aan de licht te wennen. Ik keek daarna even in het rond. "Waar gaan we zitten?" Vroeg ze en keek naar mij. "Mij maakt het niet uit, dus kies maar." zeg ze vervolgens. 'Daar' wijs ik naar de boom. 'We kunnen lekker even in de schaduw op het gras zitten en genieten van het warme weer' zeg ik en kijk even naar haar.

    (Hahahah, xD. Maar hier is hij bi, dus hij valt op jongens en meisjes, vond ik wel leuk om dat te doen. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Klinkt goed," Glimlachte ik en wandelde traag naar de boom waar ik me vervolgens in het gras zette.
    Ik leunde met mijn rug tegen de stam en strekte mijn benen voor me uit.
    "We moeten nog genieten van dit weer nu het nog kan."
    Een tevrede zucht kwam uit mijn mond terwijl ik me eventjes uit rekte.


    [Ah I see :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.