• Hi,
    Twee jaar terug heb ik een meisje leren kennen. Ze had heel veel problemen. Althans, dat is wat ze me wijs maakte. Toen ik dat vorig jaar ontdekte heb ik haar verwijderd overal.
    Op quizlet zijn er ook anderen die met haar in contact zijn geweest, bij al deze mensen heeft ze toegegeven dat ze heeft gelogen. Ook op haar profiel staat het. Behalve bij mij, terwijl ik het langst contact met haar heb gehad.
    Zij volgde mij nog op twitter en stuurde me vandaag een tweet. Nou, ik ging haar weer toevoegen op msn en ze zei dat ze een nieuwe start wilde maken. Dus ik gaf haar een .. kleine kans. Ik vroeg haar wat ze allemaal gelogen had, en wat de waarheid was. Zei ze dat alles wat ze me wijs had gemaakt waar was. -___-
    Ik word echt zo ontiegelijk gestoord van mensen die doen alsof ze iemand anders zijn. (ze is gewoon een meisje, heeft gewoon hyves twitter en die zooi, ze liegt alleen overal over). Ik ga haar zodadelijk weer verwijderen.
    Heeft iemand ook met zo'n persoon te maken gehad?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Uhmm ja ook hier op quizlet, ook met een meisje dat nu op haar profiel heeft staan dat ze al haar problemen gelogen heeft.
    Terwijl ze me zoveel wijs gemaakt had dat ik echt medelijden met haar had en er wakker van heb gelegen.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    TrioWedding schreef:
    Uhmm ja ook hier op quizlet, ook met een meisje dat nu op haar profiel heeft staan dat ze al haar problemen gelogen heeft.
    Terwijl ze me zoveel wijs gemaakt had dat ik echt medelijden met haar had en er wakker van heb gelegen.

    Jup, en maar doorzetten. Bij mij heeft ze zich al meerdere keren versproken dat ze haar leugen was vergeten ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hmm, that sucks.

    En ik ken wel iemand ja..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ja, ik ken wel meerdere ja. Een van Q maar ook een in het echt die fucking hard heeft lopen liegen.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 13:36 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ASTRONAUTx zei op 5 juni 2012 - 13:35:

    Jup, en maar doorzetten. Bij mij heeft ze zich al meerdere keren versproken dat ze haar leugen was vergeten ;p .


    bij mij ook, volgens mij hebben we het zelfs over dezelfde persoon.
    en ook 1 ding dat als ik er zo op terug kijk ik denk van wat ben ik dom, het was zo ja mijn hele arm ligt open ga kapot van de pijn en ik kan niks doen mijn ouders hebben mijn mobiel afgepakt en kan nu alleen nog op school op internet
    moi : waar ben je nu dan ???
    persoon : buiten

    eerst had ik niet in de gaten dat dat natuurlijk niet kon las ik er over heen maar nu denk ik van je had het kunnen weten (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    TrioWedding schreef:
    (...)

    bij mij ook, volgens mij hebben we het zelfs over dezelfde persoon.
    en ook 1 ding dat als ik er zo op terug kijk ik denk van wat ben ik dom, het was zo ja mijn hele arm ligt open ga kapot van de pijn en ik kan niks doen mijn ouders hebben mijn mobiel afgepakt en kan nu alleen nog op school op internet
    moi : waar ben je nu dan ???
    persoon : buiten

    eerst had ik niet in de gaten dat dat natuurlijk niet kon las ik er over heen maar nu denk ik van je had het kunnen weten (cat)

    Klopt, en ze zat met haar laptop in het park, like .. o_O en ze sliep daar altijd.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx zei op 5 juni 2012 - 13:41:

    Klopt, en ze zat met haar laptop in het park, like .. o_O en ze sliep daar altijd


    OMG, idd en ik bleef het maar geloven en iedere keer kwamen er dingen bij en iedere keer iets erger zo van :
    ja een groepje jongens heeft me net in elkaar geslagen en loop strompelend door het park.
    of mijn pleegvader haat me ik zit nu al 3 dagen zonder eten opgesloten in een kast (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    TrioWedding schreef:
    (...)

    OMG, idd en ik bleef het maar geloven en iedere keer kwamen er dingen bij en iedere keer iets erger zo van :
    ja een groepje jongens heeft me net in elkaar geslagen en loop strompelend door het park.
    of mijn pleegvader haat me ik zit nu al 3 dagen zonder eten opgesloten in een kast (cat)

    Klopt, en ze was verkracht. Hm, bij mij had ze volgensmij geen stiefvader. ;a Moet je nagaan xd
    Eigenlijk zijn we nu echt super onaardig bezig $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx zei op 5 juni 2012 - 13:47:

    Klopt, en ze was verkracht. Hm, bij mij had ze volgensmij geen stiefvader. ;a Moet je nagaan xd
    Eigenlijk zijn we nu echt super onaardig bezig


    I know, maar ik vertrouwde haar ik heb haar ook mijn geheimen toe vertrouwed gehad, en opeens was ze een tijd niet online en toen stond dat op haar profiel.
    dat was echt een klap in mijn gezicht.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    TrioWedding schreef:
    (...)

    I know, maar ik vertrouwde haar ik heb haar ook mijn geheimen toe vertrouwed gehad, en opeens was ze een tijd niet online en toen stond dat op haar profiel.
    dat was echt een klap in mijn gezicht.

    ja dat had ik ook. Alleen bij mij deed ze heel vaag ineens, ik had toen nog nieteens door dat ze loog. ALleen toen zag ik een topic op q en ik wist meteen dat het over haar ging.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx zei op

    ja dat had ik ook. Alleen bij mij deed ze heel vaag ineens, ik had toen nog nieteens door dat ze loog. ALleen toen zag ik een topic op q en ik wist meteen dat het over haar ging


    Ze heeft volgens mij heel veel mensen, met haar praatjes voor gelogen.
    en ik denk dat achteraf bijna iedereen wel iets heeft van dat had ik moeten zien aan komen.
    maar op het moment dat ze het verteld denk je er niet aan, omdat er ook echt mensen zijn die het echt mee maken en het zo zielig is.
    dat had ik in iedergeval
    (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    mmmm, Ja maar niet van Q ik ken wel een meisje met problemen van Q maar weet dat die real zijn,


    even a white rose has a black shadowx

    TrioWedding schreef:
    (...)

    Ze heeft volgens mij heel veel mensen, met haar praatjes voor gelogen.
    en ik denk dat achteraf bijna iedereen wel iets heeft van dat had ik moeten zien aan komen.
    maar op het moment dat ze het verteld denk je er niet aan, omdat er ook echt mensen zijn die het echt mee maken en het zo zielig is.
    dat had ik in iedergeval
    (cat)

    Jaa dat had ik ook. In het begin geloofde ik haar wel, alleen later werd het steeds meer en meer en meer.. dus toen vermoedde ik wel wat..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Daar zijn er wel mee van, helaas :C


    Pretty is just a pretty word.

    Yep. Ik kende er ook altijd 1, maar die is geband om die reden. Helaas zijn er van die oneerlijke mensen.


    26 - 02 - '16