• 5 jongens en 5 meisjes worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:41 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik wil een jongen reserveren. Zal vandaag invullen. Als ik een gaatje vind op me stage of anders als ik thuis ben zo rond 9 uur


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gaisford schreef:
    Ik reserveer een meisje (:

    Ik maak een jongen

    Naam: Joshua Christopher Maxwell
    Bijnaam: Josh, Chris, womanizer
    Leeftijd: 19
    Karakter:is een gang maker. Hij is altijd vrolijk, vaak ook wel een beetje druk. Hij houd van feesten, dansen, alcohol en vrouwen. Hij weet dat hij word gezien als een knappe jongen en maakt daar ook volop gebruik van. Hij weet precies hoe hij moet kijken of wat hij moet doen om zijn zin te krijgen van een meisje. Hij weet hoe hij een meisje moet verleiden en doet dat dan ook zonder schaamte want zoals hij zelf altijd zegt: "ik ben nou eenmAal een man en ik houd van sex" hij heeft moeite om zich te binden en het is ook zeer moeilijk om zijn hart te veroveren.
    Uiterlijk:


    Hij heeft een licht getinte huid, volle lippen en spierwitte tanden. Hij is vrij lang zo 1.87. Hij sport om zijn body in shape te houden dus hij is vrij gespiert en dankzij het dansen ook nog eens vrij lenig. Hij heeft een aantal tattoages op zijn armen en borst. Zijn kleding style is altijd een beetje baggy en "swag". Hij zorgt er altijd voor dat hij er goed en verzorgt uit ziet. Zijn haar houd hij gemilimetert en hij draagt vaak en new era pet.
    Extra: Josh is opgegroeit in een liefdevolle familie met zijn jongere broertje. Hij is pas zo aan het feesten en vrouwen jagen geslagen sinds zijn vader een paar jaar geleden overleden is waar hij een goede band mee had. Die band heeft hij met zijn moeder totaal niet. Hij is brutaal en luistert totaal niet naar haar en haar nieuwe vriend. Dat doet hij omdat ze verloofd zijn en hij dat schandalig vind aangezien zijn vader slechts een paar jaar dood is. Hij ziet het als verraad en praat met niemand over hen of zijn vader. Hij heeft zijn dood nog niet verwerkt en nog met niemand over gesproken

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 13:59 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil straks wel een meisje maken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Meisje bezet dan maar.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 18:39 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Naam: Maxime Taylor
    Bijnaam: Maxi
    Leeftijd: Maxime is 18 jaar.
    Karakter: Maxime is een uitbundig meisje die een groot feest maakt van het leven. Ze feest graag, echter is ze niet zo vrij op liefdesgebied, ze laat niet snel jongens echt toe tot haar leven. Maxime is vrij snel jaloers en staat voor iedereen klaar. Ze heeft ondanks haar vrij bitchy attitude een hartje van goud.
    Uiterlijk:


    Maxime is een mooi meisje met een lichtgetinte huid en felblauwe ogen. Ze heeft prachtige lange bruine lokken en is niet een van de grootste. Ze is 1.60 en slank. Ze heeft een volle C-cup.
    Extra: --


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam: Jacob Eduward Jhonson
    Bijnaam: Jake
    Leeftijd: 19
    Karakter: /komt nog
    Uiterlijk:



    Extra: /


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Naam: Jacob Eduward Jhonson
    Bijnaam: Jake
    Leeftijd: 19
    Karakter: /komt nog
    Uiterlijk:



    Extra: /


    Wat een knapperd!


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Wat een knapperd!


    Dankje ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Leuk dat mijn reservering is weggehaald :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik maak zometeen wel een meisje!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    xMarvelous schreef:
    Leuk dat mijn reservering is weggehaald :/


    Er staat dat een reservering na 24 uur weg wordt gehaald. Maar als je nu iets in vult zal ik het erbij zetten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Er staat dat een reservering na 24 uur weg wordt gehaald. Maar als je nu iets in vult zal ik het erbij zetten.


    Ik kan over een half uurtje wel iets klaar hebben denk ik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    adores schreef:
    Ik maak zometeen wel een meisje!


    De meiden zitten momenteel vol. Je zou wel een meisje mogen als je er ook gelijk een jongen bij doet of als je wacht tot er misschien een reservering vrij komt


    Keep your head up, keep your heart strong