• 5 jongens en 5 meisjes worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:41 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Cassie Faylina Rhodes
    Bijnaam: Cass
    Leeftijd: 17
    Karakter: zie ik in RPG
    Uiterlijk:


    Extra: komt zo

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Clove Moon
    Bijnaam: Misses, naar het engels vertaalt is het mist. Hier over lees je later nog wel in het karakter.
    Leeftijd: Zestien, ook al gedraagt ze zich er totaal niet naar, ze lijkt soms wel jaren ouder of juist jonger door haar karakter.
    Karakter: Clove is een meisje wat voor zich zelf op komt, ze is eigenwijs en gaat haar eigen weg weg. Met onze Clove valt niet te sollen want ze zal iedereen tien keer zo hard terug pakken, ze zal voor zich zelf op komen en zal dat altijd blijven doen. Maar ook is ze een erg vrolijk meisje maar dat kan zomaar om slaan, ze is nog al een meisje wat nog al losse handen heeft en ook goed met messen om kan gaan als ze ze nodig heeft. Vandaar de naam Misses, ze zal als ze een klap verkoopt of een schop zal ze niet missen. Voor de rest is Clove gewoon een meisje wat weet wat ze wil en door zal gaan tot ze het zal krijgen.
    Uiterlijk: Clove heeft een enorm sterk karakter en dus ook een enorm sterk uiterlijk, ze komt zelf verzekerd over. De jongens die haar leuk vinden moeten oppassen want Clove heeft donkere ogen die over al heen kijken, elke leuke jongen die ze spot. Ze heeft lange donkere en zwart-achtige haren die ze graag speels in een staart draagt. Haar lichaam is lang en tenger.




    Extra: Je moet niet ruzie willen met Clove, maar dat weten de meeste mensen al meteen wanneer ze haar zien, Clove is niet het type om ruzie mee te gaan zoeken, daar voor is ze te zelf verzekerd en te sterk.Ze heeft nou eenmaal gewoon een sterk karakter waardoor mensen haar vaak laag inschatten, maar hierbij; die mensen hebben het mis.


    I'm a fighter, let me go.

    Naam: Simon Elijah Blake
    Bijnaam: Eli -Spreekt uit als Elai, eerste stukje van Elijah-
    Leeftijd: 19
    Karakter: Simon is apart typetje. Hij is meelevend al laat hij dat niet altijd merken. Zijn gedachtes zijn altijd wel meelevend, maar hij zegt dat dan niet. Simon is meer van de harde kant en laat niet vaak zijn zachte kant zien. Simon heeft ook zo zijn kinderlijke kant die hij wel eens laat zien. Ondanks zijn harde kant is hij wel een betrouwbaar iemand. Wat er ook gebeurd, een geheim blijft een geheim. Ongeacht of hij diegene nog mag of niet. Op gebied van liefde is nog niet zo veel duidelijkheid. Wat hij zoekt in iemand is onduidelijk. Hij vind een meisje of jongen -hij is biseksueel-gauw leuk, maar of dat houden van word is altijd maar de vraag. Hij test eerst uit hoe ze op zijn handelingen reageren, meestal reageren ze niet zoals hij wilt en dat vind hij jammer.
    Uiterlijk:

    Simon is 1.90m lang. Hij heeft donkerbruin haar met heldere groene ogen. Hij is normaal gespierd met een bescheiden six-pack. Simon heeft ook een tattoo. Een tattoo dat de helft van zijn buik en borst bedekt. De tattoo loopt door tot over de linker schouderblad en stukje over de zij van zijn rug. De bovenarm word ook gedeeltelijk gebruikt, voor en achter.
    Verleden: Simon is een reizer. Hij houd van reizen en vooral naar warme landen. Hij was geboren in Madrid en heeft daardoor een Spaanse accent. Zijn beide ouders zijn overleden toen hij 10 jaar oud was. Daarna verhuisde hij naar zijn tante in Parijs. Daar bleef hij 6 jaar. Hij had het daar helemaal niet naar zijn zin. Verkeerde vrienden die hem slechte gewoontes aanleerde en verkeerde dingen liet doen. Stelen, blowen, mensen in elkaar rossen. De afgelopen 3 jaar heeft hij lopen reizen. Paar maandjes hier een paar maandjes daar. Overal, als er maar zee was.
    Extra: Sinds hij op zijn 16e ging verhuizen probeerde hij af te kicken. Nu blowt hij niet meer dan 1 per dag. Meestal blowt hij alleen om er rustig van te worden.

    [Tattoo heel professioneel bedekt.. Ghehe, op het orgineel is de onderarm ook gebruikt maar dat wou ik niet.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    We wachten nog op twee reserveringen, dan ga ik even een kamerlijst maken en dán kunnen we beginnen

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:07 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    dit lijkt me een erg leuke rpg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik denk dat we zo maar gaan beginnen, of er moeten ineens een jongen en een meisje bij komen, dan is het natuurlijk handiger. Nu weet ik namelijk niet hoe ik die kamerlijst in moet gaan vullen


    Keep your head up, keep your heart strong

    ik reseveer een meisje ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik reserveer een jongen

    Naam: Lily Marlise Anderson
    Bijnaam: -
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Extra: Ze is biseksueel, rookt en drinkt regelmatig.

    Achter haar karakter kom je wel in de RPG, nu geen tijd voor ^^.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''