• Een mededeling voor de lezers van 'My brother has got anorextic and I think I'm in love.'

    Okee. Zoals jullie vast wel gemerkt hebben, is deel 10 al een tijdje online en komt deel 11 er maar niet aan. Ik leg even uit hoe dat komt etc.



    Jacqueline en ik lopen gigantisch vast op dit moment, en ik zit eerlijk gezegd ook een nieuw verhaal te schrijven. Daarvan gaat eerste deel waarschijnlijk over enkele dagen online staat.



    We proberen natuurlijk zo snel mogelijk deel 11 te maken, maar er is dus een tijdelijke pauze. Iniedergeval vanaf mijn kant. Wat Jacqueline van plan is, weet ik niet.



    Dus........



    Ik schrijf even niet meer aan My brother has got anorexic, and I think I'm in love. De nieuwe delen zullen van Jacqueline afkomstig zijn, als zij weer verderkomt. Het enige probleem is... dat wij beiden niet verderkomen, en ik dus tijdelijk even stop. Waarschijnlijk zetten we het verhaal op pauze, maar daar kan ik nu nog niks over zeggen met zekerheid.



    Zo, nu weten jullie even waarom er waarschijnlijk een tijdje niet gepost wordt met dit verhaal.



    En ik heb net perongeluk deel 10 verwijdert, kwam ik achter. Verkeerd gedrukt. Achja, je bent blond of je bent het niet, hé? (x
    Dus die zet ik zo wel weer on.



    xoxo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    noooooooooooooooo


    Vampire Heart.