• Hey,
    Vandaag startte ik iTunes op het het idee nieuwe liedjes erop te zetten en dan op mijn iPod te synchroniseren. Maar toen ik iTunes opende was mijn hele bibliotheek leeg. Alle muziek & apps allemaal weg ! ={
    Ik besloot om liedjes opnieuw te gaan downloaden. Maar mijn apps blijven weg. Op mijn iPod staat het verder allemaal nog wel. Maar nu kan ik er geen muziek & foto's meer op zetten =[
    Hij zegt dan :' iPod kan maar met één bibliotheek verbonden zijn, reset de iPod en wis de gehele inhoud '. Nou dat wou ik natuurlijk niet. Maar ik kan mijn oude bibliotheek ook nergens anders meer vinden.

    Binnen een paar weken krijg ik wel een laptop dus ik denk dat ik dan maar ga resetten =(. Het enige vervelende daarvan is dat je weer een dag bezig bent met alles instellen en alle scores van je apps kwijt bent.

    Op iCloud heb ik een reserve kopie staan van mijn iPod. Is het niet mogelijk omdat over te zetten naar mijn nieuwe laptop? Of dat dat erop blijft staan als je je iPod reset? Of moet ik je hem echt resetten? is er geen mogelijkheid om de dingen van je iPod over te zetten naar je laptop?

    Weten jullie een oplossing? Of moet ik hem echt opnieuw gaan installeren bij mijn nieuwe laptop?

    xxxx


    nothing is true, everything is permitted.