• Wie kent vampire knight? Of heeft het gezien?
    zo niet lees dit maar eens en ga het kijken!:3:
    NL [url] http://nl.wikipedia.org/wiki/Vampire_knight[/url]
    EN http://en.wikipedia.org/wiki/Vampire_Knight(daar staat meer info)
    en weet er iemand of season 3 nog uitkomt? want ik heb zo'n vermoeden dat er geen derde seizoen komt:(

    en als iemand een vampire knight story/poll/quiz of wat dan ook heeft dan wil ik het wel lezen,invullen ect.:3 of lees mijn story (hij is nog bezig):http://www.quizlet.nl/stories/82944/vampires-and-magic-vampire-knightfairy-tail/

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:27 ]

    VAMPIRE KNIGHT IS FREAKIN' AWESOME!
    Al een tijdje geleden dat ik gekeken heb, Yuki x Zero <3


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik was ermee bezig, maar ben niet erg ver gekomen omdat ik niet zo heel erg gek ben van dat hele highschool idee :'D. Maar misschien wordt het nog gaver naarmate de serie vordert, I don't know yet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yayde schreef:
    VAMPIRE KNIGHT IS FREAKIN' AWESOME!
    Al een tijdje geleden dat ik gekeken heb, Yuki x Zero <3


    Haha ja inderdaad ik heb het ook een tijd geleden helemaal gezien maar ik denk dat ik het weer opnieuw ga kijken:3
    En ik ben ook voor Yuuki x Zero alleen schrijf je nou Yuuki met twee u's of met 1?

    xfoxvosx schreef:
    (...)

    Haha ja inderdaad ik heb het ook een tijd geleden helemaal gezien maar ik denk dat ik het weer opnieuw ga kijken:3
    En ik ben ook voor Yuuki x Zero alleen schrijf je nou Yuuki met twee u's of met 1?


    idk, het maakt niet zoveel uit. Ik doe altijd Yuki met één U. (:~ Yuki betekent toch ook "sneeuw"?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    idk, het maakt niet zoveel uit. Ik doe altijd Yuki met één U. (:~ Yuki betekent toch ook "sneeuw"?


    geen idee:s maar dat zal wel:3

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:19 ]

    Ik kan daar zooooooooooooooooooo niet tegen.. dat einde van Guilty.. het MOET een seizoen 3 hebben.. met meer details en uitleg van t verleden enzo.. en wat kaname nu van plan is enzo..


    ~ I wish my friends' houses were connected to mine with secret tunnels

    Mijn mening:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zerefu schreef:
    Ik was ermee bezig, maar ben niet erg ver gekomen omdat ik niet zo heel erg gek ben van dat hele highschool idee :'D. Maar misschien wordt het nog gaver naarmate de serie vordert, I don't know yet.


    Dat had ik ook, maar het wordt later wel wat gaver [: Wat meer actie, plot-twists en wat minder high-school-achtig.

    Ik vond Vampire Knight echt gaaf, vooral toen Yuki erachter kwam wie ze werkelijk was [: Al vond ik Kaname nogal een creep, heb het meestal niet zo met die lang-harige gozers in anime.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DawnRose schreef:
    Ik kan daar zooooooooooooooooooo niet tegen.. dat einde van Guilty.. het MOET een seizoen 3 hebben.. met meer details en uitleg van t verleden enzo.. en wat kaname nu van plan is enzo..


    Helemaal mee eens:3 zuss!

    Endure schreef:
    (...)

    Dat had ik ook, maar het wordt later wel wat gaver [: Wat meer actie, plot-twists en wat minder high-school-achtig.

    Ik vond Vampire Knight echt gaaf, vooral toen Yuki erachter kwam wie ze werkelijk was [: Al vond ik Kaname nogal een creep, heb het meestal niet zo met die lang-harige gozers in anime.


    Ja ik vind het stom dat Kaname met Yuuki later gaat maar vampire knight is echt zo awesome!

    xfoxvosx schreef:
    (...)

    Ja ik vind het stom dat Kaname met Yuuki later gaat maar vampire knight is echt zo awesome!


    zo erg vond ik dat niet.. maar ik vind t wel stom dat je niet weet wat er ondertussen allemaal geplannd wordt door kaname, wat hij met haar gaat doen, hoe t verder op Cross Academy gaat... Of Zero Yuuki uiteindelijk nog vermoord balbla enz.


    ~ I wish my friends' houses were connected to mine with secret tunnels

    Er MOET een season 3 komen! Anders gaan er doden vallen *kuch* (A)
    Maareh, ja ik houd zoveel van vampire knight. <3

    Alucard schreef:
    Er MOET een season 3 komen! Anders gaan er doden vallen *kuch* (A)
    Maareh, ja ik houd zoveel van vampire knight. <3


    ja idd maar ze zeiden ofzo toen in 2009 dat het over twee keer een derde seizoen kwam maar dat was in 2011 en we zijn nu al in 2012 dus ik hoop het echt dat die nog een keer komt!:3

    hahaha mij een beetje lopen napraten he zussie.. pfff
    maar t klopt, ik heb overal gelezen dat er in 2009 een bericht was dat er over 2 jaar een anime zou komen, in Oktober om precies te zijn. maar die is dus niet gekomen. meer kan ik haast niet vinden, dan berichten van 2009. maar ik heb 1 bericht gezien en daar stond in dat t eind 2012 komt..maar of dat dus klopt, geen idee! dus hopen dan maar!


    ~ I wish my friends' houses were connected to mine with secret tunnels

    Endure schreef:
    (...)

    Dat had ik ook, maar het wordt later wel wat gaver [: Wat meer actie, plot-twists en wat minder high-school-achtig.

    Ik vond Vampire Knight echt gaaf, vooral toen Yuki erachter kwam wie ze werkelijk was [: Al vond ik Kaname nogal een creep, heb het meestal niet zo met die lang-harige gozers in anime.


    Hahahaha me too x'D


    | Reality is for people that lack imagination |