• Heeft iemand hier een Ereader? Zo ja, waar koop jij je boeken, gewoon netjes in de store, of download je ze, zodat je ze gratis kan krijgen? Eigenlijk wil ik ze wel graag gratis ergens vanaf halen, alleen weet ik niet waar, iemand een goede site? Ik heb zelf net een kobo mini gekocht, voor 32 euro.


    Aan niets denken is ook denken.

    mijn vaders vriendin heeft zon ding en download altijd gratis boeken.
    Kan dr wel ffvragen als k dr zie :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik laat mijn vader ze voor me downloaden


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Een vriend van mij download ze altijd voor me via piratebay volgens mij.

    Ik doe altijd "download -naam van het boek- -formaat dat ik wil-", dan krijg je dus:
    "Download eragon .epub", met wat geluk kun je dan iets vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gewoon via utorrent downloaden ^^


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Gewoon via utorrent downloaden ^^


    Oke ;3
    Misschien een hele domme vraag, maar maakt het veel uit welk formaat je download en hoe moet je die boeken op de e-reader zetten, je kunt dit -als ik het zo goed zie- niet via de kobo store doen, maar moet je ze dan in een map zetten ergens?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 18:32 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    tuebl.ca

    Alleen, de search button is nogal vaag dus als je op zoek bent naar een bepaald boek kan je dat het beste doen via de browse button


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Florentina schreef:
    (...)

    Oke ;3
    Misschien een hele domme vraag, maar maakt het veel uit welk formaat je download en hoe moet je die boeken op de e-reader zetten, je kunt dit -als ik het zo goed zie- niet via de kobo store doen, maar moet je ze dan in een map zetten ergens?


    Ik download altijd epubs, maar dat ligt voornamelijk aan welke formaten je ereader aankan. Maar als ik zo even snel kijk kan je kobi ereader epub aan, dus ik zou dat formaat downloaden. Verder zou ik geen pdf bestanden downloaden, aangezien ereaders die vaak niet echt fijn weergeven.
    Om de ebooks op je ereader te zetten zou je toch echt je ereader aan je computer moeten leggen. Calibre is een fijn programma om het erop te zetten maar ik weet niet of dat met kobi werkt. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Heb geen idee hoe dat allemaal werkt, mijn opa heeft een USB stickje met duizende boeken, dus daar haal ik ze altijd vanaf.


    I can't define who I am.

    Ik lees altijd gewoon op mijn computer omdat ik de e-reader die ik heb vervelend vind en hem enkel gebruik om spelletjes om te spelen. (cat)
    Ik doe het gewoon net als Mitchell, via Google. Meestal vind je het dan wel, vooral als het nieuwe boeken zijn. Oude zijn gewoon heel lastig om te vinden, maar niet onmogelijk. Ik raad je in ieder geval aan om voor .epub te gaan, dat is het beste.


    Your make-up is terrible

    Mundane schreef:
    (...)

    Ik download altijd epubs, maar dat ligt voornamelijk aan welke formaten je ereader aankan. Maar als ik zo even snel kijk kan je kobi ereader epub aan, dus ik zou dat formaat downloaden. Verder zou ik geen pdf bestanden downloaden, aangezien ereaders die vaak niet echt fijn weergeven.
    Om de ebooks op je ereader te zetten zou je toch echt je ereader aan je computer moeten leggen. Calibre is een fijn programma om het erop te zetten maar ik weet niet of dat met kobi werkt. (:


    Oke, tnx allemaal.


    Aan niets denken is ook denken.