• Het ziet ernaar uit dat All Time Low een nieuw album zal uitbrengen, en dit heel binnenkort.
    Op hun site staat ook een aftelklokje en een cover van wat wel eens het nieuwe album zou kunnen zijn, dat The Reckless and The Brave zou heten.
    Waar het klokje precies naar aftelt, is niet duidelijk, het kan evengoed een nude zijn.
    Hold your tits in place, ladies. Het gaat om een single.
    Het nieuwe album kom trouwens ook dit jaar uit!
    Ahja, I'm siked. :9~
    :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:35 ]

    Ik zag het! En ik ben nu nerveus, want ik ga ook naar hun concert! :9~


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Yay :9~


    Destroy what destroys you.

    Kben eens benieuwd. Hopelijk wordt die ene dag Pukkelpop geen teleurstelling.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Winterwerp schreef:
    Ik zag het! En ik ben nu nerveus, want ik ga ook naar hun concert! :9~

    Ik ook. God wat spannend. Ik kan niet wachten tot het klokje op nul staat. :Y)

    Ik kan niet wachten D:
    Niet tot het album/ de single / wat het ook mag zijn uit komt, en niet tot Augustus, het duurt te laaaaaang.
    Echt heel de fanbase slaat op hol :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hoppus schreef:
    Ik kan niet wachten D:
    Niet tot het album/ de single / wat het ook mag zijn uit komt, en niet tot Augustus, het duurt te laaaaaang.
    Echt heel de fanbase slaat op hol :'D

    Indd. Op dat moment besef je hoeveel fans je volgt op Tumblr. :d

    Oh yay! Excited!

    Nog maar 4 dagen? HOE KAN HET DAT IK HIER NIKS VAN WEET.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:03 ]


    Food.

    Chiaar, ze zeggen dat het een single is?


    SLOAN.

    Volgens alternative press dan en die hebben het meestal goed en ze zeiden ook dat Alex dat had getweet.


    SLOAN.

    Morgenstern schreef:
    Chiaar, ze zeggen dat het een single is?

    -FAINT-
    Djuh, ik had gehoopt een n00d. (krul)

    Morgenstern schreef:
    Volgens alternative press dan en die hebben het meestal goed en ze zeiden ook dat Alex dat had getweet.
    Ze waren in ieder geval wel bezig met een album dacht ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zal wel een single zijn, geen album :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Zal wel een single zijn, geen album :')

    Ja dat het geen album is, vind ik wel logisch. Zoiets kondig je niet vier dagen voordien aan. :-)

    Errin schreef:
    (...)Ze waren in ieder geval wel bezig met een album dacht ik.

    Ja want ze waren beginnen op dezelfde dag als SWIR. En ze waren behoorlijk snel klaar. Maar ik vind 't vreemd dat 't zo snel is, want mixen en mastering duurt toch wel een eindje?

    Marling schreef:
    (...)
    Ja dat het geen album is, vind ik wel logisch. Zoiets kondig je niet vier dagen voordien aan. :-)

    Jij had het over een album?:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.