• Het ziet ernaar uit dat All Time Low een nieuw album zal uitbrengen, en dit heel binnenkort.
    Op hun site staat ook een aftelklokje en een cover van wat wel eens het nieuwe album zou kunnen zijn, dat The Reckless and The Brave zou heten.
    Waar het klokje precies naar aftelt, is niet duidelijk, het kan evengoed een nude zijn.
    Hold your tits in place, ladies. Het gaat om een single.
    Het nieuwe album kom trouwens ook dit jaar uit!
    Ahja, I'm siked. :9~
    :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:35 ]

    Nimh schreef:
    (...)
    Jij had het over een album?:Y)

    Neen, ik had 't over een plaatje dat een albumhoes zou kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:17 ]

    Marling schreef:
    (...)
    Neen, ik had 't over een plaatje dat een albumhoes zou kunnen zijn.

    Ik doelde op de titel van het topic meer haha ;p

    Anyway. Ik hoop dat ze nu weer wat meer hun stijl teruggaan van vroeger en niet weer een album zoals Dirty Work maken :W Ben alleen bang dat dat niet gaat gebeuren :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    (...)
    Ik doelde op de titel van het topic meer haha ;p

    Anyway. Ik hoop dat ze nu weer wat meer hun stijl teruggaan van vroeger en niet weer een album zoals Dirty Work maken :W Ben alleen bang dat dat niet gaat gebeuren :')

    Ahja, ik volg Pupfresh en Pupfresh sucks. :Y) Sowieso komt er ook gauw een nieuw album uit dan. Tenzij ze 't als Cady Groves gaan aanpakken en een liedje releasen, waarna ze na een jaar nog geen album hebben. Ik denk dat 't weer een beetje So Wrong It's Right zal zijn, voor zover ik gehoord heb toch.

    Nimh schreef:
    (...)
    Ik doelde op de titel van het topic meer haha ;p

    Anyway. Ik hoop dat ze nu weer wat meer hun stijl teruggaan van vroeger en niet weer een album zoals Dirty Work maken :W Ben alleen bang dat dat niet gaat gebeuren :')


    Ze zeiden dat ze weer terug zouden gaan naar de oude stijl omdat ze hun oude album vonden tegenvallen hoorde ik?


    SLOAN.

    Morgenstern schreef:
    (...)

    Ze zeiden dat ze weer terug zouden gaan naar de oude stijl omdat ze hun oude album vonden tegenvallen hoorde ik?

    Indd.

    Marling schreef:
    (...)
    Ahja, ik volg Pupfresh en Pupfresh sucks. :Y) Sowieso komt er ook gauw een nieuw album uit dan. Tenzij ze 't als Cady Groves gaan aanpakken en een liedje releasen, waarna ze na een jaar nog geen album hebben. Ik denk dat 't weer een beetje So Wrong It's Right zal zijn, voor zover ik gehoord heb toch.

    Ik zie ze eerlijk gezegd niet zo snel meer terug gaan naar de stijl van So Wrong It's Right, maar laten we hopen dat de roddels waar zijn :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    (...)
    Ik zie ze eerlijk gezegd niet zo snel meer terug gaan naar de stijl van So Wrong It's Right, maar laten we hopen dat de roddels waar zijn :'D

    Indd. Dirty Work is op zich niet slecht, maar jeetje dat album is toch echt troep, met uitzondering van enkele liedjes.

    Oh, geweldig! Ik kan niet wachten!*O*

    Marling schreef:
    (...)
    Indd. Dirty Work is op zich niet slecht, maar jeetje dat album is toch echt troep, met uitzondering van enkele liedjes.


    VAMPIRE, EH FORGET ABOUT IT, JINGLEBELLS, BELLS, WOMAN WHO SINGS BUT YOU CAN'T BARELY HEAR HER, woof.


    SLOAN.

    Morgenstern schreef:
    (...)

    VAMPIRE, EH FORGET ABOUT IT, JINGLEBELLS, BELLS, WOMAN WHO SINGS BUT YOU CAN'T BARELY HEAR HER, woof.

    Je hebt een pilleke nodig! :Y)

    Oehhh(wbw)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Hoppus schreef:
    Ik kan niet wachten D:
    Niet tot het album/ de single / wat het ook mag zijn uit komt, en niet tot Augustus, het duurt te laaaaaang.
    Echt heel de fanbase slaat op hol :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oeeh, album of single ik ben nu al erg excited! :9~

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:18 ]


    They were never in fact homeless

    Uit een interview:

    3. Can you give us any details on the new record?


    It’s really tough to do this right. Whatever I say now will be scrutinized and debated whenever the record comes out. I can sit here and say that it’s more like our old stuff, or that it’s something we’ve never done before, or that it’s going to change everything for us, but I just don’t know that for sure. People will form their own opinions. What I know is that it’s hard hitting, dynamic, and has a ton of heart. Everyone gave it their all on this record, because we were doing it for ourselves, unsigned, and with nobody telling us that we need a “game-changer.” We’re not here to change the game, we’re here to prance naked across the field until we’re tackled by the authorities.

    4. Awhile back, Jack mentioned the band made some demos that sounded like it was So Wrong, It’s Right-era material. Listening to the songs you finished now, can you still say it has sort of that older ATL vibe?

    Jack has a really good ear for things like that. I have a hard time telling whether or not our new material sounds like our old material, or something completely different, because I’m in it from conception to final print. I think it’s fair to say that the album contains many elements of our older material, but combines that with my favorite elements of our newer albums as well. For the first time, rather than letting myself be influenced by bands I was into in the moment, or a time period, etc. I really went ahead and referenced everything we’ve done as a band in the past, for direction on where to go in the future.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 19:02 ]

    Het is een single en hij is fucking awesome! vshfoajgelbe

    Click here to listen


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.