• Voor een quizzenwedstrijd ben ik verplicht om een seven minutes in heaven quiz te maken, en ik heb geen idee what the fuck seven minutes in heaven is xd.
    Ik heb al een aantal quizzen opgezocht en ook op internet gezocht wat dat spel in hemelsnaam inhoudt, maar ik vind overal wat anders en hier op Q. zijn zo ongeveer alleen seven minutes in heaven with one direction quizzen..
    Dus.
    Wat is nu precies seven minutes in heaven? Is het persé de bedoeling dat die twee mensen gaan zoenen enzo? En moeten ze persé in een kast zitten of bijv. ook in een andere kamer?
    Kortom; kan iemand mij dit even uitleggen? Want ik voel me doooom. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb ook werkelijk geen idee hoor. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb ook werkelijk geen idee hoor. D:


    Hahaha, yes, een bondgenoot! ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het kan ook in een andere kamer, en het ligt eraan per persoon wat heaven inhoudt. Je kunt bijvoorbeeld ook gewoon praten ofzo, het gaat erom dat je alleen bent met diegene. :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Het kan ook in een andere kamer, en het ligt eraan per persoon wat heaven inhoudt. Je kunt bijvoorbeeld ook gewoon praten ofzo, het gaat erom dat je alleen bent met diegene. :3


    Yaay, thankyou! ;d Gelukkig, want ik had geen zin om een quiz te gaan zitten schrijven over mensen die iedereen zoenen die ze tegenkomen D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yaay, thankyou! ;d Gelukkig, want ik had geen zin om een quiz te gaan zitten schrijven over mensen die iedereen zoenen die ze tegenkomen D:


    Nee idd, ik vindt dat ook nogal moeilijk x D maar dat ben ik sowiezo met zoenen etc. :'D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    je moet een voorwerp pakken uit een hoed ofzo, iets wat met de persoon te maken heeft die getrokken word en daarmee ga je dan 7 minuten de kast in en mag je zelf weten wat je doet.

    tenminste zo zie ik het dan :3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Assassin schreef:
    Ik heb ook werkelijk geen idee hoor. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je bent niet dom!
    Ik weet het ook niet helemaal precies, maar dit is wat ik weet:

    Degene die aan de beurt is gaat de kamer uit, en alle anderen leggen een voorwerp van zichzelf neer. Dan komt degene die aan de beurt is de kamer weer binnen, en die kiest één van de voorwerpen. Degene die aan de beurt is moet dan met degene van wie het voorwerp dat hij/zij gekozen heeft is naar een kamer/kast. Dan moeten ze daar 7 minuten zitten, en ze moeten kijken wat ze gaan doen. Meestal eindigd dit wel met zoenen XD

    Andere mensen, zeg het als ik het fout heb!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Het voorwerpen kiezen kan ook gewoon met naamplaatjes :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Je moet dan je ogen dicht doen en dan legt iedere persoon iets neer war met hem/haar te maken heeft. Jij pakt een voorwerp en gaat met degene die het voorwerp neer heeft gelegd 7 minuten in de kast en je doet wat je wilt. Is dat nu zoenen of praten, dat bepaal je zelf. (bloos)