• Een vriendin heeft echt al meer dan drie maanden hele erge buikpijn. Van die steken enzo. Ze eet heel ongezond. Ze ontbijt niet en eet geen bruin brood. Dus ik had al een tijd terug een keer gezegd, dat het misschien zou kunnen helpen als ze dat wel zou doen. Ze zei echter dat ze dat niet wilde.
    Nu heeft ze al twee bloedonderzoeken, een flink aantal bezoekjes bij de dokter en een echo gehad. Er is niks uitgekomen en haar dokter heeft haar maar naar de kinderarts gestuurd, aangezien hij het niet meer wist. Mogen jullie raden wat de kinderarts heeft gezegd -_-

    Hebben jullie ook zo vaak dat wanneer je raad geeft niemand luistert en dat ze er dan later achterkomen dat ze maar beter gelijk je raad hadden kunnen opvolgen?

    (Ik moest dit echt even kwijt)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ontbijt ook niet en eet ook geen bruin brood en ik heb hier geen last van. :W Maar mijn lichaam kan ontbijt niet aan, dan wordt ik misselijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    madeupyou schreef:
    (...)
    Haha het ligt niet alleen aan dat bruin brood hoor :'D. Daarbij, als je telkens wit brood zou eten, zou je nog niet ongezond zijn, zolang je voor de rest maar gezond eet.

    Maar eigen schuld. Dat die dokter dat niet wist vind ik straf hoor. Die had gewoon een bloedproef moeten laten doen naar vitamine en mineralengehalte in het lichaam, was het snel duidelijk wat ze had.


    Ja, ze eet helemaal geen brood, heel weinig groente en qua fruit alleen heel soms aardbijen of meloen.


    Happy Birthday my Potter!

    Orchideous schreef:
    Ik ontbijt ook niet en eet ook geen bruin brood en ik heb hier geen last van. :W Maar mijn lichaam kan ontbijt niet aan, dan wordt ik misselijk.


    Ik neem aan dat je verder dan wel gezond eet? want dat doet ze dus ook niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, ze eet helemaal geen brood, heel weinig groente en qua fruit alleen heel soms aardbijen of meloen.


    Wat at ze dan wel? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ontbijt wel en eet half bruin brood.Allen kan ik niet veel op. Ik word er misselijk van (cat) Soms -zoals nu- hebben we bruin brood en dan ben ik blij dat we het hebben. Dan eten we een keer weer wat anders.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tigger schreef:
    (...)

    Wat at ze dan wel? xD


    Dit ongeveer:
    Overdag een koekje of een croissantje. 's Avonds een stuk vlees, een klein hoopje aardappelen en een klein hoopje groente. Het stuk vlees is dan van normale grote, maar toch is de helft van het bord dan nog niet gevuld... Vandaar dat ik zei dat ze misschien haar eetgewoontes aan moest passen, toen ze die buikpijn kreeg.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Dit ongeveer:
    Overdag een koekje of een croissantje. 's Avonds een stuk vlees, een klein hoopje aardappelen en een klein hoopje groente. Het stuk vlees is dan van normale grote, maar toch is de helft van het bord dan nog niet gevuld... Vandaar dat ik zei dat ze misschien haar eetgewoontes aan moest passen, toen ze die buikpijn kreeg.

    He, dat eet ik ook ongeveer, alleen ik eet wel brood. En ik ban ook niet ziek, dus zo vreemd is het niet dat ze daar niet meteen aan dacht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Yoda schreef:
    Mijn vrienden luisteren over het algemeen naar me en volgen mijn advies dan ook meestal op. Mijn ouders daarentegen..


    Om nog maar te zwijgen over mijn zusje...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Quiescent schreef:
    Zuuucht. Ach, uiteindelijk is ze er toch achter gekomen. Lekker koppig (:


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Eigenlijk is het andersom. :Y) Ik neem nooit raad op van anderen terwijl dat achteraf wel handig was geweest.


    -

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, ze eet helemaal geen brood, heel weinig groente en qua fruit alleen heel soms aardbijen of meloen.

    Ik eet soms brood, geen groente en fruit. :Y) En ik heb nergens last van, zo ongeveer dan _O_


    -

    Dat heb ik ook wel eens, dat mensen niet naar me luisteren :')
    Maar meestal doen ze dat wel, want mij schatten ze... verstandig in.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik eet soms brood, geen groente en fruit. :Y) En ik heb nergens last van, zo ongeveer dan _O_


    Ja, maar als je nergens last van hebt, zou ik ook niet luisteren. Als je dood gaat van de pijn daarentegen...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik dacht ze is zwanger ;$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb pfeiffer en bloedarmoede en ga zo vaak mogelijk naar school, ook als ik me echt flut voel en dan zeggen mijn vriendinnen dat ik gewoon thuis moet blijven, maar ik ben eigenwijs
    Dus ik herken het


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one