• Een vriendin heeft echt al meer dan drie maanden hele erge buikpijn. Van die steken enzo. Ze eet heel ongezond. Ze ontbijt niet en eet geen bruin brood. Dus ik had al een tijd terug een keer gezegd, dat het misschien zou kunnen helpen als ze dat wel zou doen. Ze zei echter dat ze dat niet wilde.
    Nu heeft ze al twee bloedonderzoeken, een flink aantal bezoekjes bij de dokter en een echo gehad. Er is niks uitgekomen en haar dokter heeft haar maar naar de kinderarts gestuurd, aangezien hij het niet meer wist. Mogen jullie raden wat de kinderarts heeft gezegd -_-

    Hebben jullie ook zo vaak dat wanneer je raad geeft niemand luistert en dat ze er dan later achterkomen dat ze maar beter gelijk je raad hadden kunnen opvolgen?

    (Ik moest dit echt even kwijt)


    Happy Birthday my Potter!

    Sherlockshit schreef:
    Ik dacht ze is zwanger ;$


    Dat werd ook al door mensen in de klas gezegd, maar gelukkig is dat niet waar.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Dat werd ook al door mensen in de klas gezegd, maar gelukkig is dat niet waar.


    omg nee gelukkig niet want ik neem aan omdat jij 15 bent dat zij ook zo oud is ongeveer?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)

    omg nee gelukkig niet want ik neem aan omdat jij 15 bent dat zij ook zo oud is ongeveer?


    Jep 16 :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lol, ik heb in al dertien jaar geen bruin brood meer gegeten, omdat ik het echt niet te eten vind en ik leef nog hoor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als mensen die zo slecht voor hun eigen lichaam zorgen ziek worden, kan ik daar nauwelijks medelijden mee krijgen. Toch goed dat ze het nu wel van iemand aanneemt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Als mensen die zo slecht voor hun eigen lichaam zorgen ziek worden, kan ik daar nauwelijks medelijden mee krijgen. Toch goed dat ze het nu wel van iemand aanneemt.


    Dat hoop ik maar. Ik weet nog niet of ze het ook daadwerkelijk gaat doen.
    En als reactie op iedereen die geen bruin brood eet of whatever. Meestal zijn te weinig vezels en dergelijke dan het probleem, maar als je genoeg andere dingen eet met die voedingsstoffen, is er niks aan de hand. Al helemaal niet als je lichaam goed tegen iets minder kan.
    Zij vangt dit dus sws niet op met andere voedselbronnen en dus krijgt ze onwijs erge buikpijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Jep 16 :')


    mtv's 16 and Pregnant :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    |Lol. Niet ontbijten is in feite gewoon niet gezond. Basiskennis numero 1.

    Maar... Dat herken ik wel, ja. Héél erg zelfs.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes