• Hier, op dit internaat zitten jongeren met bovennatuurlijke krachten.

    Regels
    -Iedereen slaapt apart op een kamer (tenzij er "spannende dingen" gebeuren)
    -Iedereen houd zich aan de dag planning
    -Buiten sluiten van mensen niet toegestaan
    -Ruzie, en uitschelden mag zolang het niet allen tegen 1 wordt en zeker niet als het echt ruzie tussen mensen is. Gewoon tussen de personages
    -Als jijzelf dus niet je personage iets zegt praat je tussen rechte haakjes [Dus zo]
    -Iedereen heeft 1 kracht je mag zelf bedenken wat (Gedachten lezen, vuursturen, supah sterk etc)
    -Je mag je eigen dier hebben (paard, draak, hond, hamster etc) maar dat hoeft niet als je niet wil of cyber-dieren-allergie hebt

    Dag planning: (Voor de door de weekse dagen weekend=vrij
    -9 uur opstaan
    -9 30 ontbijt
    -10 15 school lessen
    -12 30 lunch/pauze
    -13 30 Training
    -15 30 vrije tijd
    -17 30 avondeten
    Na het eten vrije tijd tot je naar bed gaat om 21 30 (in op vrijdag en zaterdag avond is er geen limit)

    Dit is de aanmeldings-topic

    Naam, foto, bijzonderheden, leeftijd, kracht, indien dier + bijzonderheden en leeftijd + foto

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:39 ]


    ©1998

    Ik ga me aanmelden als ik mijn scheikunde af heb.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naam: Jade
    Leeftijd: 19
    Bijzonderheden: Jade is een gezellig mensen die graag met iedereen de spot drijft, soms slaat haar stemming in eens om en is ze erg verdrietig ze zegt dan niks en niemand weet ook wat er aan de hand is
    Kracht: Weerwolf
    Dier: Nope

    Foto's



    ©1998

    Origineel weer. :')

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Amore Carlisle.
    foto:


    bijzonderheden: Amore is de geadopteerde dochter van Eros de god van de liefde, maar hij heeft haar onhandelbaar verklaard en haar naar de kostschool gestuurd.
    leeftijd: 16 jaar.
    kracht: Amore haar kracht is de liefde verspreide over de wereld met haar pijl en boog bij mensen met speciale gaves, dus niet voor mensen.
    indien dier + bijzonderheden en leeftijd + foto Ze heeft geen dier, want ze kan niet kiezen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Aragog schreef:
    Origineel weer. :')


    serieus, zulke mensen op het forum kan ik wel **********
    weet je je hoeft toch niet mee te doen ga lekker ergens anders zeiken
    please, als anderen er nou plezier aan hebben!


    ©1998

    AAAh een vriendinnetje Toll!


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    serieus, zulke mensen op het forum kan ik wel **********
    weet je je hoeft toch niet mee te doen ga lekker ergens anders zeiken
    please, als anderen er nou plezier aan hebben!

    Pardon? :'D.
    Ik zeg alleen dat het niet origineel is, omdat er al 346202 van dit soort RPG's zijn. En ik verbied je niks hoor, maar je hebt meer kans op mensen die mee willen doen als je er veel moeite in steekt, een verhaallijn hebt, en iets bedenkt waar nog geen RPG's over zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Pardon? :'D.
    Ik zeg alleen dat het niet origineel is, omdat er al 346202 van dit soort RPG's zijn. En ik verbied je niks hoor, maar je hebt meer kans op mensen die mee willen doen als je er veel moeite in steekt, een verhaallijn hebt, en iets bedenkt waar nog geen RPG's over zijn.


    als ik dit nou leuk vind??? echt..... het interesseert me me geen ene f*ck dat er al honderden van deze rpg's bestaan, er bestaan toch ook honderden verhalen en quizen over 1d daar heb ik een hekel aan (sorry voor alle 1d fans) maar daar ga ik toch ook niet een reactie plaatsen dat dit onderwerp al honderd keer eerder is gebruikt,

    dus laat mij en de anderen die deze rpg toch willen spelen lekker met rust...


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    als ik dit nou leuk vind??? echt..... het interesseert me me geen ene f*ck dat er al honderden van deze rpg's bestaan, er bestaan toch ook honderden verhalen en quizen over 1d daar heb ik een hekel aan (sorry voor alle 1d fans) maar daar ga ik toch ook niet een reactie plaatsen dat dit onderwerp al honderd keer eerder is gebruikt,

    dus laat mij en de anderen die deze rpg toch willen spelen lekker met rust...

    Calm down, just saying.. Ik geef je alleen maar tips, dan hoef je niet zo te reageren. Steek er wat meer moeite in, want zonder verhaallijn loopt de RPG al snel dood.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''