• Status: tijdelijk gesloten.

    Het zoveelste coverstore topic, 'k ben zelf niet origineel genoeg om een andere naam te bedenken ><, maar ik verveel me vaak erg, dus kom maar op met de covers! :]

    Als je graag een cover wil, vermeld dan o.a. de:

    Titel:
    Afbeelding(en)
    (graag zelf zoeken):
    Beschrijving en/of sfeer:
    Eventuele andere voorkeuren:

    Je mag ook lettertypes geven, het liefst eentje die makkelijk te downloaden is, zoals op dafont en dat soort sites. Als afbeelding het liefste geen edits/graphics! Maar het mag natuurlijk wel, alleen kan het zijn dat de kwaliteit minder wordt omdat ze al bewerkt zijn en misschien al eens uitgeknipt en alles ^^;
    Ik kan er eventueel ook een gif van maken. Ook al bewegen boekcovers normaalgesproken niet, dit is het internet (krul)
    Als je wil, kan ik ook een achtergrond voor je computer, een banner e.d. maken~
    Als je een achtergrond wil, geef dan ook even je schermresolutie (hoe groot je scherm is in pixels). Dan past de achtergrond precies bij jouw scherm. Ook voor banners de grootte in pixels even doorgeven.

    Oh ja, ik hou altijd de project bestanden nog even, dus ik kan dingen heel makkelijk aanpassen. Dus zeg het gerust als je iets een beetje anders wil!

    Een paar voorbeelden:








    - Het kan natuurlijk even duren totdat een cover klaar is, maar ik probeer hem zo snel mogelijk te maken~ -edit: op dit moment duurt het wat langer, sorry daarvoor.
    - Graag even melden als je in de tussentijd al een andere cover hebt gekozen~
    - Ik werk op zich best wel met een eigen stijl (bijv. zo min mogelijk half doorzichtige stukken), dus gewoon zeggen als je iets op een bepaalde manier wil hebben!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 23:19 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Titel: I'll be with you, soon
    Foto's: meisje met bruin haar en je mag haar gezicht niet zien, een bos
    Sfeer: donker (verdriet) met een lichtpuntje (hoop)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Titel: I'll be with you, soon
    Foto's: meisje met bruin haar en je mag haar gezicht niet zien, een bos
    Sfeer: donker (verdriet) met een lichtpuntje (hoop)



    Als je iets liever wat anders hebt, ik heb het bestand nog dus ik kan het zo aanpassen. Ik wist niet precies wat ik met de titel moest doen, dus heb ik 't maar zo gedaan~ I hope you like it :]
    Ohja, klik op de foto voor de iets grotere versie :Y)

    Oh oeps, 'k zie het nu pas. Vergeten erbij te zetten but oh well, zo veel anders is ie niet en je kiest toch een ander :'] Anyways; ik had 'm dus ook met texture but nvm :'D

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 16:12 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind het wel mooi, maar de andere versies die ik tot nu toe heb vind ik mooier. Toch bedankt!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ~een foto van vanessa hudgens (met lang haar), het liefst deze , maar een ander mag ook
    ~een foto van Harry Styles, het liefst deze , maar een andere mag ook.
    ~titel van het verhaal: Please save me, tonight | Harry Styles
    ~sfeer: gespannen, verdrietig
    ~(hele) korte samenvatting van het verhaal:
    Eve is een meisje van 17 jaar, en ze is naar een feestje gegaan. Daar heeft ze een one-nightstand gehad met Mick. Mick vond haar mooi en goed, en besloot haar mee te nemen. Mick blijkt de eigenaar te zijn van een hoerenhuis, en hij neemt Eve tegen haar wil in mee daarheen. Eve wordt daar vastgehouden (jullie snappen het wel) dan komt Harry op een dag, en die komt vaker. Eve smeekt hem haar weg te halen, en dat doet hij. Alleen de bazen laten haar niet zo gemakkelijk gaan...


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Oh, ik vind ze wel mooi!
    Als ik er nog één nodig heb, laat ik je 't weten.

    Oké, ik heb zelf al een cover; maar ik weet dat jij er vast wat leukers van kan maken ;] Hier is de link van mijn cover tot nu toe:
    http://img843.imageshack.us/img843/853/thebirds1d.png
    Het moet dus een simpele cover zijn, maar tegelijkertijd wel een beetje mysterieus. Ik heb verder geen afbeeldingen, ik ben de links kwijt T^T Maar graag sowieso een kraai, een witte duif en eventueel een skyline van Seoul.
    Nouja, je kan ook deze stukjes gebruiken, aangezien ik deze had gekozen na een lange tijd zoeken, alleen ik weet niet of ze groot genoeg zijn voor jouw idee. Zo lang er maar geen gezichten opkomen vind ik eigenlijk alles wel best x3
    De titel van het verhaal is dus "The Birds" en aangezien de story nog niet online is hier een korte samenvatting: het gaat over een 'organisatie' genaamd 'The Birds' in Zuid-Korea die als het ware over Seoul heerst wanneer de nacht is gevallen. Kortom, het typische schoolgang-idee uit K-dramas maar dan veel extremer ;]

    Ik hoop dat het hiermee lukt (:


    ~ KONNICHIWA.

    Titel: I think I became mentally insane, from all the lies I've heard
    Foto's: Zayn Malik -liefst eentje waar hij niet lacht-,en een kliniek of iets anders dat met een instelling te maken heeft.
    Sfeer; Mystrieus, verdriet & opgeven.

    Ik hoop dat je er iets mee kunt ^^

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:06 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb ergens anders al een reactie met alle shizzle gegeven, ik kopieër die even:

    - *Optioneel > titel: Unforgettable || James Potter and Lily Evans
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.:
    Lily Evans is een slim meisje, dat op haar elfde is achter gekomen dat ze een heks is. Sindsdien gaat ze naar Hogwarts. Op school amuseert ze zich met haar vriendinnen Alice Gordon en Mary McDonald. Aan een paar mensen ergert ze zich echter mateloos: James Potter en Sirius Black.

    James Potter is een rasechte Gryffindor op Hogwarts. Samen met zijn beste vrienden, Sirius Black, Remus Lupin en Peter Pettigrew maakt hij de gangen van de school onveilig. Hij heeft al jarenlang een grote crush op Lily Evans, maar zij weigert hem ook maar een blik waardig te keuren.

    Maar hoe is het dan toch mogelijk dat Harry bestaat? You'll see…


    Het is gewoon een verhaal over het laatste jaar van James en Lily, met alle problemen, up's en down's op zich.
    - *Optioneel > username erbij? Nee, dat hoeft niet ;]
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    Deze zeker:


    Deze kun je gebruiken, maar je mag natuurlijk ook een andere zoeken:


    Als je wil mag je er nog meer zoeken, maar sowieso de eerste.
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Een beetje duister, maar toch met wat liefde erin.
    - Verder wensen. Geen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:04 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    xBritta schreef:
    ~een foto van vanessa hudgens (met lang haar), het liefst deze , maar een ander mag ook
    ~een foto van Harry Styles, het liefst deze , maar een andere mag ook.
    ~titel van het verhaal: Please save me, tonight | Harry Styles
    ~sfeer: gespannen, verdrietig
    ~(hele) korte samenvatting van het verhaal:
    Eve is een meisje van 17 jaar, en ze is naar een feestje gegaan. Daar heeft ze een one-nightstand gehad met Mick. Mick vond haar mooi en goed, en besloot haar mee te nemen. Mick blijkt de eigenaar te zijn van een hoerenhuis, en hij neemt Eve tegen haar wil in mee daarheen. Eve wordt daar vastgehouden (jullie snappen het wel) dan komt Harry op een dag, en die komt vaker. Eve smeekt hem haar weg te halen, en dat doet hij. Alleen de bazen laten haar niet zo gemakkelijk gaan...

    Eindresultaat, lol, was ermee gestopt, want ze heeft al een cover~

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:41 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    WINDSONG schreef:
    Oké, ik heb zelf al een cover; maar ik weet dat jij er vast wat leukers van kan maken ;] Hier is de link van mijn cover tot nu toe:
    http://img843.imageshack.us/img843/853/thebirds1d.png
    Het moet dus een simpele cover zijn, maar tegelijkertijd wel een beetje mysterieus. Ik heb verder geen afbeeldingen, ik ben de links kwijt T^T Maar graag sowieso een kraai, een witte duif en eventueel een skyline van Seoul.
    Nouja, je kan ook deze stukjes gebruiken, aangezien ik deze had gekozen na een lange tijd zoeken, alleen ik weet niet of ze groot genoeg zijn voor jouw idee. Zo lang er maar geen gezichten opkomen vind ik eigenlijk alles wel best x3
    De titel van het verhaal is dus "The Birds" en aangezien de story nog niet online is hier een korte samenvatting: het gaat over een 'organisatie' genaamd 'The Birds' in Zuid-Korea die als het ware over Seoul heerst wanneer de nacht is gevallen. Kortom, het typische schoolgang-idee uit K-dramas maar dan veel extremer ;]

    Ik hoop dat het hiermee lukt (:


    Schoolgang uit K-drama's maar dan extremer, oeh~
    Omg, maar hij is al mooi sldfkj geen idee wat ik ervan moest maken. But I've tried~
    Haha, die duif herken ik van The Boys, of niet? Die heb ik ook maar genomen :Y)
    Hij is bijna hetzelfde als die die je al gemaakt had, want ik vond 'm wel leuk met de witte lijnen ertussen. I'm not really sure about the font though.. 'k Heb de PSD nog, dus ik kan hem zo aanpassen~
    Klik voor de grotere vesie.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    eisen:
    plaatjes:
    -Eentje van Liam Payne
    -deze
    -achtergrond mag je zelf weten
    Lettertype: maakt niet echt uit, maar niet te speels
    Kleur: het liefst gekleurd
    Tekst: We're hoping for the best, but expecting the worst
    Sfeer: Passie, rustig

    Ik hoop dat je er wat mee kunt (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    AWH MY GOOD COOKIE <3.
    ^ dunno waar dat op slaat, waarschijnlijk slaat het de plank mis.
    'k vond het wel cool klinken :3


    It's very nice *hugs it*
    EDIT: Ik wil niet veeleisend zijn, maar kan de skyline misschien in kleur?
    En kun je misschien een ander lettertype doen? Deze is te lief (a')
    Feeling like a (...): een gegeven paard moet je niet in de bek spuwen..
    But thank you so much!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:32 ]


    ~ KONNICHIWA.

    WINDSONG schreef:
    AWH MY GOOD COOKIE <3.
    ^ dunno waar dat op slaat, waarschijnlijk slaat het de plank mis.
    'k vond het wel cool klinken :3


    It's very nice *hugs it*
    Maar kun je misschien een ander lettertype doen? Deze is te lief (a')
    But thank you so much!

    Cookie? yes please
    Glad you like it :]
    Te lief? Dat dacht ik dus ook al, maar kon het niet zo verwoorden :']
    Let's search dafont.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:31 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Uhm..
    Cheap Stealer, Night Stalker & Base 02
    Vind ik zelf wel stoer :3
    Maar doe maar wat jij het beste vind ;]

    EDIT:


    Here you go <33.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:35 ]


    ~ KONNICHIWA.

    WINDSONG schreef:
    Uhm..
    Cheap Stealer, Night Stalker & Base 02
    Vind ik zelf wel stoer :3
    Maar doe maar wat jij het beste vind ;]
    EDIT:


    Here you go <33.

    Omg koekje *_*
    Ik heb Base 02 gekozen ;] Het lijkt in een keer heel anders omg. Anyways, hope you like it~ Ohja, klik voor groter~

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:19 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo