• Gisteren heb ik een topic aangemaakt over dat ik me zo rot voelde vanwege mijn medicijnen en zo. Het gaat nog steeds niet beter, in tegendeel, ik heb nu nog meer te verdragen.

    Mn ouders gaan scheiden. Mn moeder kwam er gisteren mee dat ze er niet meer tegen kon en dat zij en mijn vader uit elkaar gaan. Het is nog niet voor 100% zeker, vanavond gaan ze nog een laatste keer praten, maar ik weet wel zeker dat ze uit elkaar gaan. Fijn.

    Mn vader is de hele dag niet thuis geweest, mn moeder wel, omdat ik gisteren nogal overstuur was en ik vandaag naar mn psycholoog moest, en mn moeder was bang dat ik niet zou gaan. Ik heb het ook aan mijn psycholoog vertelt vandaag, weer overstuur, en hij schrok er ook van.

    Ik huil wonder boven wonder niet, haha, maar ik heb de laatste twee dagen wel genoeg gehuild. Mn ogen zijn helemaal droog en pijnlijk.

    How was your day? (:

    Even een update:
    Mijn ouders hebben gisteravond een gesprek gehad. Ik wist dat, en ik werd er zo nerveus en bang van dat ik ging liggen piekeren en hyperventileren en ik werd misselijk en zo, dus ik kon niet slapen. Ik ging naar beneden, omdat ik het gewoon niet meer aan kon, en toen waren ze nog aan het praten. Toen ik de woonkamer in kwam, had mn moeder meteen al door wat er aan de hand was en ik mocht naast haar op de bank gaan zitten. As you may guess; bam, janken. Ik was zo bang dat het niet goed zou komen dat ik al het vocht uit mijn lichaam heb gehuild. Mn moeder heeft toen besloten dat ze het nog even uitstelt, de scheiding, vanwege mijn emotionele status. Ik kan het op dit moment emotioneel gewoon nog niet aan. Dus, ze gaan nu niet scheiden. Nu voel ik me dus schuldig voor mn moeder, omdat zij het heel graag wil :/ maar ja, we wachten nog even, dus.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 12:41 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik ben nog steeds 'blij' dat mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog jong was. Op die manier is het net voor mij dat het altijd al zo is geweest. Sterkte ermee + de rest!

    Mijn dag was.. meh.


    -

    Genius schreef:
    Ik ben nog steeds 'blij' dat mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog jong was. Op die manier is het net voor mij dat het altijd al zo is geweest. Sterkte ermee + de rest!

    Mijn dag was.. meh.

    This. Ik was zeven.
    Mooi kut he. Succes, you can use it :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Ik ben nog steeds 'blij' dat mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog jong was. Op die manier is het net voor mij dat het altijd al zo is geweest. Sterkte ermee + de rest!

    Mijn dag was.. meh.


    Mn ouders hebben veel ruzie en zo, dus voor mij lucht het ook wel op, op zich. Mn moeder heeft rust in haar hoofd nodig, en volgens haar is dat het beste als ze uit elkaar gaan.

    bedankt (:


    Destroy what destroys you.

    Zerefu schreef:
    (...)
    This. Ik was zeven.
    Mooi kut he. Succes, you can use it :].


    Dat is dan net een leeftijd waarop je het nog niet echt voor 100% meemaakt, maar het is wel naar, lijkt me :/


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Dat is dan net een leeftijd waarop je het nog niet echt voor 100% meemaakt, maar het is wel naar, lijkt me :/

    Ik was 9 en het is natuurlijk niet leuk, maar ouders die constant ruzie hebben en ongelukkig zijn is erger.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik was 9 en het is natuurlijk niet leuk, maar ouders die constant ruzie hebben en ongelukkig zijn is erger.


    Dat is wel zo, ja. Mn moeder is helemaal op. Ze heeft nauwelijks gegeten vandaag en ligt nu ziekjes op de bank :c


    Destroy what destroys you.

    Nooit leuk wanneer ouders scheiden. Sterkte :3

    Vandaag kwam ik erachter dat ik voor iets heel veel moeite heb gedaan en het uiteindelijk nutteloos was -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Nooit leuk wanneer ouders scheiden. Sterkte :3

    Vandaag kwam ik erachter dat ik voor iets heel veel moeite heb gedaan en het uiteindelijk nutteloos was -.-'


    Dank je (:

    oh, dat heb ik ook wel meegemaakt ja. Acht keer de reglementen overschrijven als strafwerk en de dag erna erachter komen dat je het maar 3x over had hoeven schrijven... :/


    Destroy what destroys you.

    Genius schreef:
    Ik ben nog steeds 'blij' dat mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog jong was. Op die manier is het net voor mij dat het altijd al zo is geweest. Sterkte ermee + de rest!

    Mijn dag was.. meh Blurgh.


    10, het was al redelijk erg omdat ik nogal zielig was, ach, ik ben er beter utgekomen, net als m'n ouders...
    Het is zwaar, maar het is echt beter dan de ruzies!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mijn ouders gingen uit elkaar en toen weer bij elkaar, dus ik snap aan de ene kant wel hoe je je voelt(mijn vriendinnen geloofde toen niet dat mijn ouders gingen scheiden)
    Je moet weten dat je me altijd kan pb'en, ook al ken je me niet
    En nu ben ik bezig om te verzuipen in mijn huiswerk
    Ik ben al ruim 3,5 uur bezig en het is nog niet af

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 21:32 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sterkte meis <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Good luck babe. ;(


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    @ Criminiall
    Thanks (:

    @ Uneventful
    Jij ook thanks (:


    Destroy what destroys you.