• Probeer maar!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    As travars

    Amorphous


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xFlyy


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 9:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dus Gingerhead had ook nog een emotionele kant. Dat was nieuw.
    "Luister, Kensi, zonder jou wordt dit dus niks, als ik het goed begrijp. Evenmin als ik niet meedoe. Of als Finn niet meedoet. Of William. Of Nathaniel."
    Ik zwijg even. Kensi lijkt niet echt te reageren.
    "Dank je, Heather. Maar ik was nog niet uitgepraat. Dit is natuurlijk een heel plotselinge verandering in jullie leven, maar ik zal alles uitleggen."
    Hij mag wel met hele goede argumenten komen om te zorgen dat ik hier blijf. Want wie zegt dat de aarde ons nou echt zo hard nodig heeft? Hier was toch al iets voor?
    "The Avengers," fluister ik. "Waarom kunnen die niet helpen? Die waren er de vorige keer ook toen we ze nodig hadden. Waarom nu dan niet? En waarom moeten vijf mensen die amper volwassen zijn en niet eens échte superkrachten hebben, hun plaats innemen?"
    "Dat is ons probleem. Die zijn ontvoerd."


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    niets :S

    http://www.youtube.com/watch?v=btDd9rOlc2k


    | Reality is for people that lack imagination |

    En plots opende zich een andere weg voor hem.
    Voor het eerst luisterde hij naar zijn emoties. Het glas vormde de uitweg. Het enige wat hij moest doen, was het over zijn pols halen en dan…
    Het zou niet lang duren en hij zou Carissa terug zien. Hij zou kunnen zeggen hoeveel het hem speet, hij zou tegen haar kunnen spreken. Duidelijk maken dat hij niet wou dat ze stierf, dat hij haar nodig had. Dat hij van haar hield.
    En plots besefte hij nog iets. Hij had inderdaad vaan haar gehouden, met heel zijn hart.
    Vastbesloten legde hij het glas op zijn pols, vlak boven de tatoeage van het meisje met de glimlach. In een snelle beweging sneed hij door zijn pols.
    Zijn dood was pijnlijk en even was hij echt bang, maar toch… In die laatste minuten veranderde er iets. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht en er kwamen belletjes in het bloed op zijn mond, toen hij als laatste daad haar naam fluisterde:
    “Carissa.”


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://www.youtube.com/watch?v=30ZUFitHXD8


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 13:02 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."