• Ik zoek scheldwoorden, lol.

    Dat klinkt een beetje raar. Maar het hoofdpersonage in mijn boek is nogal snel opgefokt en mijdt een ruzie niet. Zijn vocabulaire moet een beetje groter zijn dan alleen 'klootzak' en 'lul'. Weten jullie nog grove/heftige scheldwoorden die een militair in de mond kan nemen?

    Overigens gaat het hier niet alleen om Britse politici die hij hekelt, maar ook Somalische jihadisten.

    Denk aan bijvoorbeeld
    - kamelenneuker,
    - tafellaken (ik verwijs hiermee naar de dishdasha's en de shemagh's die Arabische mannen dragen en de boerka's die moslimvrouwen dragen),
    - woestijnrat (niet het dier haha),
    - kut-politicus,
    - pennenlikker,
    - ...

    Kom maar op, niets is me te grof :Y)


    oi, suzy

    Vuile koekwous, murenlikker, rioolrat, ongedierte, motherfucker, ebola-patient, spast, autist, pestdier, kakker, kakzak, vuilniszak, stinkdier, stinkzwam, schimmelbeest, kakhoofd etc.

    Je kan hem ook dingen laten zeggen zoals: ''Stik in je eigen spuug'' of ''Slik een tidepod''.

    Lmao, vraag mij niet waarom ik zo veel ervaring hier mee heb.

    Hufter, klootzak, idioot, malloot, etc.


    And then we'll see it.

    Handdoekhoofd? (Die shemaghs en dishdasha's)
    Eikelkop?
    Jihadigigolo? (Vond ik wel grappig klinken, haha.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zal wat scheldwoorden aan mn vriend vragen. Die kan zo wel wat vunzige, grappige scheldwoorden opnoemen 💁‍♀️


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, bedankt allemaal, en ik zie jouw antwoord wel tegemoet Aisa.


    oi, suzy

    Ik heb wel eens van de term chocoladesnol gehoord, evenals strontridder. Luizenbroeier, reptielgezicht, apenkop, waterbig, drakenbaby, kamelendrijver, voetveeg, brulaap. Eigenlijk zijn het allemaal opmerkingen die ik hier wel eens heb gehoord in de buurt of dingen waarmee mijn man thuiskomt van wat hij op het werk heeft gehoord, gezien deze in een nogal racistische omgeving werkt op dit moment. Dus dat...


    — I was lightning before the thunder —

    Foorwijf :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gewoon "rat" is hier populair, en tegenwoordig zeg ik ook wel eens "jij vuile smiegle"

    [ bericht aangepast op 17 jan 2018 - 14:06 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mierenneuker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pannenkoek, bleekscheet, smeerlap/goorlap, ransuil, hond, rotmens, heks, addergebroed.. Ik wil nog wel ff brainstormen voor je (:


    26 - 02 - '16

    MT want ik denk dat ik hier nog wel eens inspiratie mee kan opdoen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Flapkut, schurftlikker


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    'Leuke' ideeën allemaal!


    oi, suzy

    Faalgans Minkukel Schorem Vlegel


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Asshole (of arsehole in het Brits), putain, klootzak, dickhead, bellend, cunt, beaver, son of a bitch, sod off, bastard, wanker, knophead, twat, shitbag, fucknugget, swine, (ferme) ta gueule (een Franse, grove manier om shut the fuck up te zeggen).

    Bij deze, ik vloek teveel.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell