• Binnenkort is het weer zomervakantie. En jullie hebben vast wel plannen.
    Dus wat zijn jullie plannen?

    Ik ga ongeveer twee weken (weten we nog niet precies) naar Zweden, waar we een rondreis gaan maken. Helemaal met de trein. En daarna reizen we nog door naar Stockholm. (:
    Bovendien ga ik ook nog werken. En heel veel afspreken met vrienden, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uhm, move in with fiancée, start new life with said fiancée. Grote plannen dus. It's not going to be a lazy vacation for me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Werken, als ik eindelijk eens een sollicitatie formulier durf te halen, mezelf voor bereiden op volgend jaar 5 havo als ik tenminste over ga en anders een andere school zoeken en hopelijk ga ik nog op vakantie maar ik weet het niet zeker want mijn ouders weten nog steeds geen bestemming. En natuurlijk weer aan mijn verhalen schrijven en andere ideeën voor verhalen uitwerken.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 11:02 ]


    Physics is awesome

    Escritura schreef:
    Uhm, move in with fiancée, start new life with said fiancée. Grote plannen dus. It's not going to be a lazy vacation for me.


    Oeh, sounds fun! Wanneer gaan jullie trouwen, of zijn jullie al getrouwd? -Heb ik iets gemist? Kan best.-
    Heel veel plezier. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga niks doen. Ja werken :Y) Oh en afspreken met mijn vriend.


    -

    ik ga 15 juli tot 26 juli naar india
    en daar ga ik van plaatsen naar plaatsen reizen met de vliegtuig want het is daar onmogelijk om te rijden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Werken, naar zee, naar Antwerpen en herexamens D: Ik wou op reis, maar dat gaat helaas niet door


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Biologist schreef:
    (...)

    Oeh, sounds fun! Wanneer gaan jullie trouwen, of zijn jullie al getrouwd? -Heb ik iets gemist? Kan best.-
    Heel veel plezier. (:


    Lol, nee je hebt niets gemist, het is voorlopig alleen een verloving met trouwplannen in de toekomst. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wij gaan eh drie weken naar Italië met vrienden van ons, dan ga ik twee weken veel werken bij de Hema en dan doe ik met jeugdvakantiewerk bij ons in het dorp.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga naar Alicante (Zuid-Spanje) voor twee weken. Ook ga ik nog een weekje naar Parijs. En ik ga rijlessen, heel veel rijlessen...


    Bad decisions make good stories.

    Werken, thuisblijven, meer werken, uitslapen, beetje winkelen, etc.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oeh oeh oeh. We gaan meteen na de examens met een groepje vrienden wildkamperen, al weten we nog niet waar.. En daarna ga ik heel veel slapen. Ik ben ook van plan om deze zomer heel veel festivalletjes te gaan doen omdat ik vorige zomer bij de hele tijd ziek ben geweest ;(
    En ergens eind juli - begin augustus gaan we 10 dagen naar Spanje & mijn aller aller aller beste vriendje mag meeeeee ! :'D


    + en helaas is er ook nog het vakantiewerk..

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 11:48 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ga twee weken naar België met mijn familie en hond, en als het goed is ook een week als vrijwilligster werken bij een jeugdkamp (: Ik wil m'n moeder nog overhalen dat ze met me meegaat naar Engeland, en verder ga ik heel veel afspreken met vrienden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ga veel werken :'). En ik heb dan twee weken vakantie van mijn werk en dan weet ik nog niet wat ik ga doen. Ik wil graag met mijn vriend een paar dagen weg, maar dat zal er wel niet in zitten, helaas ): . Dus dan blijf ik gewoon thuis of ben ik bij hem en dan zie ik het wel.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb al vakantie.
    Ik ga 3 dagen naar parijs, afspreken met vrienden enzo en miss nog vakantiewerk zoeken naast mijn gewone werk.


    <3

    Hmmm schreef:
    ik ga 15 juli tot 26 juli naar india
    en daar ga ik van plaatsen naar plaatsen reizen met de vliegtuig want het is daar onmogelijk om te rijden


    Omg! Dat is zooooo gaaf!
    Ik ben nu zo jaloers op jou, ik wil al heel lang naar India.
    Have fun!


    Tell me about it, stud.