• Binnenkort is het weer zomervakantie. En jullie hebben vast wel plannen.
    Dus wat zijn jullie plannen?

    Ik ga ongeveer twee weken (weten we nog niet precies) naar Zweden, waar we een rondreis gaan maken. Helemaal met de trein. En daarna reizen we nog door naar Stockholm. (:
    Bovendien ga ik ook nog werken. En heel veel afspreken met vrienden, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb twee weken vrij, waarvan ik één week naar Oostenrijk ga. De andere week ga ik misschien met vriendinnen naar Zeeland en anders maak ik daar ook wel wat van.
    En verder ga ik werken, werken, werken en... juist ja, werken.


    Tell me about it, stud.

    Mijn vriend en ik willen op vakantie maar we weten nog niet hoe/wat/waarheen. Verder met vrienden en vriendinnen afspreken en heel veel boeken lezen!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Twee weken Frankrijk, verder weet ik het nog niet (:


    Destroy what destroys you.

    Twee weken alleen thuis, partyy cc:


    Levensgenieter.

    Ik heb al zomervakantie.
    Ik ga de eerste maand lekker niks doen en in juli en augustus lekker veel werken. En ik ga ws nog naar Frankrijk. Oja en Lowlands nog (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is nog niet zeker hoe mijn vakantie eruit komt te zien.
    We gaan misschien verhuizen (naar een groot huis yay :9~) en dan willen mijn ouders liever hun tijd besteden in het verbouwen en repareren van dat huis dan op vakantie gaan.
    Maar als het echt niet lukt, gaan we 3 weken naar Zuid-Frankrijk met mijn neven & oom en tante.

    Ik ga werken, en kamperen met vrienden ;3.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Twee weken Spanje (Valencia), week ponykamp en misschien nog een paar daagjes met wat vriendinnen naar de stayokay in Egmond :].


    i put the fun in funeral

    5 dagen naar Parijs met vriendinnen, twee weken naar Zuid-Frankrijk met mama, papa en m'n zus en de rest van de vakantie zit ik aan de Brielse maas in m'n vakantiehuisje, en ga ik wakeboarden en zeilen.:9~
    O ja, en niet te vergeten vier dagen naar Rock Werchter! Zin in!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 13:26 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een maand werken aan de kust...
    Zeker nog kamperen met vrienden, vakantie met mijn vader naar Frankrijk en hopelijk veel nutteloze vriendenmomentjes...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ga werk zoeken,afspreken met vriendinnen en als het gaat 2 weken naar Londen. c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Aperio schreef:
    Oeh oeh oeh. We gaan meteen na de examens met een groepje vrienden wildkamperen, al weten we nog niet waar.. En daarna ga ik heel veel slapen. Ik ben ook van plan om deze zomer heel veel festivalletjes te gaan doen omdat ik vorige zomer bij de hele tijd ziek ben geweest ;(
    En ergens eind juli - begin augustus gaan we 10 dagen naar Spanje & mijn aller aller aller beste vriendje mag meeeeee ! :'D


    + en helaas is er ook nog het vakantiewerk..


    Ik hoop heel hard dat ik er geen heb!
    Ik ga ook wildkamperen! (Op mijn moeders weide, het is geen camping, maar wel van ons...)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Over twee weken heb ik volgens mij zomervakantie. En ik ga twee weken naar Turkije, naar mijn oma. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb veel te doen (;

    - 10 dagen kamp zwitserland
    - een week volelybalstage
    -een week naar zee met mijn beste vriendin
    -veel met vrienden dingen doen
    -eindfeest 2de jaar
    -MET BES (FRODO) AFSRPEKEN!!!!
    - shoppen
    -cinema
    -zonnen
    -bruin worden
    -zwemmen

    ...
    en nog veel meer


    Imagination set us free to be just what we want to be ~