• TOPIC 1

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]


    how dare you speak of grace

    David

    Ik lach.
    "Merlin toch." Zeg ik grijnzend en kijk Alex weer aan.
    Ik bijt even op mijn onderlip. Ik weet niet waarom maar dit is erg opwindend.
    "Zeg eh, lig je lekker?" Vraag ik, lichtelijk van mijn stuk gebracht.
    Ik kantel ongemerkt mijn heupen iets.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    "N-nee" stotter ik snel, weer een leugen. Ik rol van hem af, en beland in een bos stro, hij doet het expres, ik gok er gewoon op. Het stro prikte in mijn buik maar ik blijf gewoon kopig liggen. Ik bijt op mijn onderlip de tintelingen negerend, weer met de gedachte hij doet het expres.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik kijk lachend naar Alex.
    "Rare tintelingen waar je niets mee aankunt voor je gevoel. Je wilt schreeuwen, huilen en lachen tegelijk." Som ik op en ga overeind staan en aai Merlin.
    "Dat is doodnormaal, lieve Alex." Grijns ik met mijn rug naar hem toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    hij noemde het allemaal achter elkaar op. Ik druk mijn hoofd in het stro en gil in mijn shirt. "Je deed het dus wel expres!" gil ik uit, ik pak zijn been en trek hem weg waardoor hij omvalt.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ik stap nu uit zie je op de hoek)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Ja wat denk je anders, je vroeg erom." Lach ik als ik op de grond terecht kom.
    Ik draai me pm en kijk Alex aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Dan vraag jij hier om!" gil ik en spring op hem, ik kietel in zijn buik en in zijn knieholtes.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Dan vraag jij hierom!" Roept Alex en zet zijn handen op mijn buik en in mijn knieholtes.
    "Ahaa niet doen!" roep ik lachend.
    Wanneer hij met zijn hand op mijn buik nabij het gevoelige plekje op mijn onderbuik gaat, ontsnapt er even een kreun. Zo snel als ik kan hervat ik me weer en lach dan.
    "A-Alex!" Roep ik lachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    wtf? kreunde hij nou? nou ja, ik ga gewoon door met kietelen. terwijl hij aan het bijkomen is omdat ik even stop, trek ik zijn laarsen uit en kietel op zijn voeten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Nee, nee niet doen!
    Gaat miijn gadachte als hij onder mijn voet kietelt.
    Ik bijt op mijn lip, ik kan daar tegen maar ik word daar nogal jeweet...
    "Alex, niet doen, alsjeblief." Zeg ik en kijk naar hem.
    Als hij over mijn voet gaat ontsnapt er weer een kreuntje.
    "Alex!" Zeg ik dreigend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    ik giegel, ik had zijn plek gevonden. Ik ging expres door. Ik wrijf met een hand langs zijn been omhoog


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik bijt op mijn lip en weer nog een kreun te smoren.
    "Ga van me af!" Zeg ik en duw Alex van me af. Ik ga overeind staan en ren weg naar mijn kamer.
    "Oké rustig adem halen." Ik haal diep adem, in en uit.
    "Hij weet niet wat hij doet. Hij weet niet dat ik daar opgewonden van geraak."
    Ik ijsbeer door de kamer en bijt op mijn vuist.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    Hij duwt me van zich af, en ik raak de muur hard met mijn hoofd. Hij rent weg. Even schiet er een traan in mijn oog hoek maar dan barst ik in lachen uit. Wat een ei, ik had nou al weer de plekjes gevonden. Ik sta op, doe Merlin’s box deur goed dicht en ren naar de kamer van David. De deur van zijn kamer zit op slot, ik leg mijn oor tegen de deur en kan alles horen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David.

    "Goed gewoon rustig blijven en naar Alex terug gaan." Zeg ik tegen mezelf.
    "Maar straks gaat hij weer zoiets doen..." Ik zucht en ijsbeer weer rond.
    Ik sla mijn armen over elkaar en zucht weer.
    "Wat moet ik dan zeggen? Hè Alex, ja sorry dat ik wegrende maar ik werd nogal opgewonde van je? Dan verklaard hij me meteen voor gek..."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    ik bijt op mijn shirt om niet in lachen uit te barsten, wat een schatje, ik ga die voeten vsn hem vaker opzoeken. Ik grinnik dit is te droog voor woorden. Ik weet gelijk een bijnaam voor hem 'geilerd' of iets in die term.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira