• 'depressief; voor als je depressief bent, het even nietmeer ziet zitten, of om je afscheidsbrieven te plaatsen'
    &
    'ik stop'; voor als je aandacht te kort komt en even wilt horen hoe lief je wel niet bent als je zegt dat je met quizlet stopt

    or something like that..
    er zijn echt teveel topics over datsoort dingen.
    laat die gewoon nietmeer bij de actieve topics, dan is er ook geen ruzie meer. alle mensen die zich eraan ergeren, en dat is een groot deel, hoeft ze dan nietmeer perongelijk aan te klikken.

    Tsja, het zou wel handig zijn. Ik kan er ook niet altijd even goed tegen. xD


    blame the bully.

    idd een goed idee^^


    I am an idiot, I move.

    ik vind het een vet idee,, ik sou er bijna gebruik van wille akmeken amar eigelijk heb ik er nu nix neer te sette,, eigelijk best wel mooi,, maar ik vind eht egt een heel slim idee,, kunnen mense tog hun dingen kwijt en ergere andere sig er neit aan:D slimplan,, egt waar:D

    Xxx Michelle


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Inderdaad. Vooral met die onderschriften erbij >;3


    Mew <3

    idd ja, dat is wel een handig idee!

    Is misschien wel een goed idee. Maar de komende weken zal er niets veranderen. Rutger is momenteel niet in staat om te reageren, laat staan dingen programmeren.


    Bored.

    Ik vind het een goed idee:'D


    Why don't you break my heart

    Ik vind het wel een goeie, btw ik voel me like een trensetter, ik zeg een keer dat ik weg ga van Quizlet. 1 augustus.. x'd En ineens gaat iedereen weg, stoer toch..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Is misschien wel een goed idee. Maar de komende weken zal er niets veranderen. Rutger is momenteel niet in staat om te reageren, laat staan dingen programmeren.

    want hij is op vakantie


    Fanta rules

    (...)
    want hij is op vakantie

    in thailand. :3

    [/nu weer ontopic. :3 ]

    Jalissa wat een prachtplan!


    i need you like a heart needs a beat.

    Ja en doe gelijk de 'omg ik was vandaag zo melig' en 'weet je wat mijn ak leraar vandaag aanhad'-topics daarbij. (A)Dankuu!!


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja en doe gelijk de 'omg ik was vandaag zo melig' en 'weet je wat mijn ak leraar vandaag aanhad'-topics daarbij. (A)Dankuu!!

    die passen gewoon onder school..?

    Te goed meid ;)
    Mensen die werkelijk,, het leven niet meer zien zitten,, laten het juist niet merken!! Dus als je dat soort dingen hier neer gaat zetten,, Is dat meestall, aandagt trekken,, een vriendin van mij,, haar vriendin die heeft Zelfmord geplaagt,, Heel onverwagts,, iedereen dagt juist dat het goed met dat meisje ging,, en dat hoor je wel vaker,, dat zulke dingen juist onverwachts komen ;) Dus meeste is hier aandagtrekkerij.. ;)


    Dunno ><

    (...)
    die passen gewoon onder school..?


    Ja ok maar ik erger me er gewoon dood aanXD. En het hoeft niet perse met school te maken te hebben hoor, maar er zijn gewoon zo veel van die onnozele topics van mensen die zich vervelen en dan maar iets raars neerzetten wat ze die dag hebben meegemaakt en niemand wat kan schelen.
    Daar word ik zo gek van>.<


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.