• Ik heb ruzie met een vriendin,,het blijkt dat ze b0os op me is ofs0how,,maar ik weet niet wrm??..We hebbn elkaawrr hiewrr gebl0kt ens0how dus we kunnen het niet bespreken ens0how,,!!Dus nu vraawg ik wat m0ehwt ik d0ewn??..(huil)(huil)

    iemand mischien??..

    okee,, ten eerste,, ken je dr in real live,, eerst antwoorddan kan ik veder helpe..


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    jhaa,,we sagen elkaar elke dag!!..

    sagen??

    okee je moet dus so snel mogelijk naar haar toe,, morge b.v je legt jou kant van eht verhaal uit en sij de haren,, dna spreken julie er nog ff ovr,, sorg ervoor dat ej neit te evel uit gaat barsten,, dit meot weer goed komen en dat kan niet als julie uitbartse tege elkaar,, praat dus ovr het probleem en soek er same een oplossing voor,, je moet ook mogelijke oplossingen bespreken,, sterktee,,, ngo een vrag waar ik mss mee kan helpe heirover??


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    met sagen bdl ik... sie ej dr nu neit emer dan?? en kan je niet meer naar haar toe fzo??:S


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    maar se wil nie met me praten,,en se hyeeft het waarschijnlijk te druk met de verhuizing,,!!(huil)En uitbarsten d0e ik niet ik heb niksz tegen haawrr ik vind haar juist heewll aardig??,,wat m0eht ik d0ewnn help mee pleasee(huil)

    Heey,, misschien, heel toevallig, per ongeluk, niet expres, ken ik dat meisje wel --'
    En ik wil zeggen je vind mij aardig, maar roddelt over mij, mijn familie en mijn vriendinnen[!!], zegt tegen iedereen dat je mij haat, je gaat de jongen die ik leuk vind stalken, je meld mij aan bij elke moderator met een verzonnen leugen.. En daarna kom jij hier zielig doen dat je het wilt goedmaken, mij aardig vindt en al die shit.. Denk je echt dat ik je nog kan vertrouwen ?? Je bent 100% nep Chariss.. 100% Fake..
    Weet je wat bekijk het maar, wie mij, mijn vriendinnen of mijn familie kwetst op pijn doet krijgt met mij te maken..
    Je hebt het wel begrepen denk ik?!
    Ps: Ik weet heel goed dat je met dat meisje MY bedoelt...


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    okee,, nu kan ik dus egt neit mee rhelpen,, dit is egt iets tusse julie,, srry

    Xxx Mcihelle


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Heey,, misschien, heel toevallig, per ongeluk, niet expres, ken ik dat meisje wel --'
    En ik wil zeggen je vind mij aardig, maar roddelt over mij, mijn familie en mijn vriendinnen[!!], zegt tegen iedereen dat je mij haat, je gaat de jongen die ik leuk vind stalken, je meld mij aan bij elke moderator met een verzonnen leugen.. En daarna kom jij hier zielig doen dat je het wilt goedmaken, mij aardig vindt en al die shit.. Denk je echt dat ik je nog kan vertrouwen ?? Je bent 100% nep Chariss.. 100% Fake..
    Weet je wat bekijk het maar, wie mij, mijn vriendinnen of mijn familie kwetst op pijn doet krijgt met mij te maken..
    Je hebt het wel begrepen denk ik?!
    Ps: Ik weet heel goed dat je met dat meisje MY bedoelt...

    ik heb helmaal niksz gedaan ehgt,,!!r0dellen d0e ik niet achter iemandsz rug om:(,,ehgt!!,,en wrm s0u ik tege iedereen seggen dat ik j0u hat als dat niet s0 is??,,ik wil het ehgt g0edmaken geefme plies een kansz!!,,

    Verplaatsing naar Relatie
    + @ CharxRapstar; je bericht:

    CharxRapstar zei op 5 okt 2008 - 0:20:
    iemand mischien??..


    Dat is flood, en dat is verboden. [/waarschuwing] ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "