• Zeeeeeeeurtopic tot de max!

    Zoals sommigen van jullie wel weten, heb ik een vriendje. Nog niet super lang ofzo, maar het klikt echt super goed en ik ben echt heel blij met hem. (: Het enige probleem: Zijn beste vriendin, "beste maatje" - Laura. Ik heb er totaal geen problemen mee dat hij met haar omgaat, maar Laura heeft gevoelens voor Bryan - mijn vriendje. Hij dus totaal niet voor haar en dat weet zij ook, dat heeft hij haar al vaker duidelijk gemaakt.
    Nu is het zo dat Laura beweert dat ik arrogant doe tegen haar. Ik lach altijd naar haar, zeg op school altijd 'hoi' en ben altijd aardig tegen haar, want ik heb totaal geen problemen met haar. Ze zegt nooit iets terug, draait haar hoofd weg en is ineens poeslief als Bryan erbij is. Ook zegt ze allemaal tegen meisjes waarmee ik om ga, dat ze mijn tweets irritant vindt naar Bryan en ze zegt vaker dat ze zich aan mij ergert.

    Wat kan ik hier nu het beste mee doen? Ik wil totaal geen ruzie, maar ik ben bijvoorbeeld wel uitgenodigd op haar verjaardag binnenkort maar ik zie het niet zo zitten om daar heen te gaan. Alvast bedankt voor het lezen en reageren. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou m'n neus ophalen ;]. En geen hoi zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien eens direct zijn en haar vragen of ze een probleem heeft met jullie relatie? Want ze lijkt een beetje jaloers. Maar ze heeft gewoon dikke pech en moet leren accepteren dat jullie samen zijn. Heeft je vriendje misschien ook raad voor wat je kan doen?


    You are beautiful, you are love.

    Arme jij (:
    Jij bent veel beter dan zij, en dat moet je maar gewoon denken.


    Miep

    Warpaint schreef:
    Misschien eens direct zijn en haar vragen of ze een probleem heeft met jullie relatie? Want ze lijkt een beetje jaloers. Maar ze heeft gewoon dikke pech en moet leren accepteren dat jullie samen zijn. Heeft je vriendje misschien ook raad voor wat je kan doen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik denk dat ze zo doet omdat ze jaloers is.
    Zelfs al heeft jou vriendje aan haar duidelijk gemaakt dat hij niks in haar ziet. Het blijft lastig om hem dan met een ander te zien.

    Ik zou je er niet teveel van aantrekken, en als het zo doorgaat een keer met haar praten.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Je moet je wel bedenken dat ze het beste maatje is van je vriend, misschien wil ze wat meer tijd met hem doorbrengen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Qiayau schreef:
    Ik denk dat ze zo doet omdat ze jaloers is.
    Zelfs al heeft jou vriendje aan haar duidelijk gemaakt dat hij niks in haar ziet. Het blijft lastig om hem dan met een ander te zien.

    Ik zou je er niet teveel van aantrekken, en als het zo doorgaat een keer met haar praten.


    26 - 02 - '16

    Memoria schreef:
    Je moet je wel bedenken dat ze het beste maatje is van je vriend, misschien wil ze wat meer tijd met hem doorbrengen?



    Ik gun hen al die tijd samen, ik hou hem niet tegen als hij met haar af wil spreken. Hij maakt zelf geen tijd voor haar vrij.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat mens is gewoon jaloers, meer niet. Gewoon negeren of vragen of ze wil kappen met haar irritante gedrag. Kaart het ook aan bij je vriendje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik begrijp dat je bang ben dat als je je vriendje als bemiddelaar gaat gebruiken het tot een ruzie gaat leiden, maar denk eraan dat jij niks verkeerd doet. Ik zal het juist tegen hem zeggen, het liefst met haar erbij, in een prive ruimte.


    -

    Warpaint schreef:
    Misschien eens direct zijn en haar vragen of ze een probleem heeft met jullie relatie? Want ze lijkt een beetje jaloers. Maar ze heeft gewoon dikke pech en moet leren accepteren dat jullie samen zijn. Heeft je vriendje misschien ook raad voor wat je kan doen?


    Een beetje jaloers? Overdreven jaloers.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Zeg het tegen je vriendje, dat je haar normaal begroet en normaal doet tegen haar maar dat zij vreemd reageert. En dat je niet weet je ermee moet en ga ook eens met haar praten. Want volgens mij is ze heel erg jaloers en probeert ze jou zwart te maken bij je vriendje zodat zij hem kan krijgen.


    Physics is awesome

    Qiayau schreef:
    Ik denk dat ze zo doet omdat ze jaloers is.
    Zelfs al heeft jou vriendje aan haar duidelijk gemaakt dat hij niks in haar ziet. Het blijft lastig om hem dan met een ander te zien.

    Ik zou je er niet teveel van aantrekken, en als het zo doorgaat een keer met haar praten.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ze is gewoon jaloers en daar kun je weinig aan veranderen. Laat haar lekker links liggen en trek je er niet te veel van aan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wauw, ik vind dat je nog heel aardig naar haar toe bent. Ik zou me in deze situatie toch een stuk rotter voelen denk ik zo.
    Ik zou het voor nu gewoon even negeren, jij weet wel beter.


    Bad decisions make good stories.