• Dus ik zat een beetje voetbal te kijken met m'n poekiepoek, klinkt er ineens een harde knal vanuit de keuken. Ik helemaal opstaan en dat pokke-eind lopen, niks te zien. Aangezien ik toch in de keuken was, dacht ik even wat drinken te halen. Dus ik doe de koelkastdeur open: Rode vruchtensapderrie o-ver-al o.o De dop was van de fles afgeschoten, met glas en al. Ben echt een halfuur bezig geweest met alles uit de koelkast halen en schoonmaken > <. Vieze stinkende vruchten bagger, blegh.
    Maar ik snap nu echt niet hoe die fles heeft kunnen exploderen, dat ding was nog twee dagen houdbaar. Ik ga de albert heijn aanklagen >:C


    i put the fun in funeral

    HET ZIJN DE ZOMBIES


    quidquid excusatio prandium pro

    :Y)Stiekem waren het de fles-etertjes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hahahahahaha, misschien stond er te veel druk op?

    Hahaha, yum vruchtensap. Ik vind dat spul echt zo vies. (cat)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Hmm, er kan druk ontstaan doordat hij over datum is, maar anders zou ik het niet weten.. En wat is een poekiepoek? :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Al eens open gehad? Misschien natuurlijke gisten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lololol. :')
    En geen idee hoe dat kon openspringen. :')

    Lol. Een vriendin van me had .i.teren ook zoiet. Haar hond had een deofle. va.t.epakt en toen had ie zo hard .e.eten dat die deofle. wa. ontploft. Haar hele hui. rook naar deo.
    (Ja, ik weet. Een aantal knoppen doen het niet meer op mijn mo.iel, du. ik zet nu punten op plekken waar een letter moet .taan die het niet. doet.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hebben wij ook een keer gehad, de koelkast stond te koud en toen was het blikje bier geëxplodeerd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zo heel stiekem was ik dat(bloos)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    @Alwin: Wat doe je in mijn koelkast? .__.
    @Neelie: Dat zou nog best een logische verklaring kunnen zijn. Kan ik voortaan ook de chocola-etertjes de schuld geven wanneer de chocola op is :Y).
    @Negligible:
    POEKIEPOEEEEK <3


    @Scandal: Nooit open gemaakt .__.


    i put the fun in funeral

    @Sofie: Fijne mobiel :'D.
    @MyFairyKing: ik denk niet dat de koelkast zo koud stond...
    @Leannan: YOUUUU >:C


    i put the fun in funeral

    Lol, ookal zoiets meegemaakt. Zat gewoon tv te kijken terwijl een glas zomaar ontplofte. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Waaauw, ze hebben een aanslag op je leven proberen te plegen... :| Aanklagen die handel!


    Bad decisions make good stories.

    Lol. Het eerste dat ik zag toen ik het topic opende was Alwin met zijn zombie-comment. x]

    Maar da's inderdaad best kut D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.