• Dus ik zat een beetje voetbal te kijken met m'n poekiepoek, klinkt er ineens een harde knal vanuit de keuken. Ik helemaal opstaan en dat pokke-eind lopen, niks te zien. Aangezien ik toch in de keuken was, dacht ik even wat drinken te halen. Dus ik doe de koelkastdeur open: Rode vruchtensapderrie o-ver-al o.o De dop was van de fles afgeschoten, met glas en al. Ben echt een halfuur bezig geweest met alles uit de koelkast halen en schoonmaken > <. Vieze stinkende vruchten bagger, blegh.
    Maar ik snap nu echt niet hoe die fles heeft kunnen exploderen, dat ding was nog twee dagen houdbaar. Ik ga de albert heijn aanklagen >:C


    i put the fun in funeral

    Haha. De fles wilde niet meer verder gaan met zijn leven. Een minuut stilte.

    Nee, ik weet wat je bedoelt want ik moest een keer heel de koelkast opruimen omdat overal fristi lag omdat mijn zus de dop niet goed op de fles had gedaan en zo slim was geweest omdat ding plat te leggen. --'. En ik was alleen thuis.


    "Ignite, my love. Ignite."

    hadden wij met de slasausxD
    en ik deed een keer de ranja wou ik open draaien springt de dop eraf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    like dâh, iedereen weet toch dat vruchtensap explosief is!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Een T.H.T datum zetten ze er standart op. Het is verplicht, vaak als de verpakking gesloten blijft kan het tot de T.H.T datum goed blijven( Soms kan je het daarna nog wel is gebruiken).
    Op het moment dat je iets opent komen er bactieren bij en is het product gevoellig. Daarom kunnen sommige producten eerder bederven als je het open maakt.
    Probeer ook je producten onder 4 graden te bewaren. Het kan ook zijn als het product te lang buitende koelkast staat dat het ook veel gevoellig is. In een uur tijd als je iets buiten de koelkast laat liggen zitten er ongeveer 16.000.000 bactieren op.


    Some angels have no wings.

    Audacity schreef:
    Dus ik zat een beetje voetbal te kijken met m'n poekiepoek, klinkt er ineens een harde knal vanuit de keuken. Ik helemaal opstaan en dat pokke-eind lopen, niks te zien. Aangezien ik toch in de keuken was, dacht ik even wat drinken te halen. Dus ik doe de koelkastdeur open: Rode vruchtensapderrie o-ver-al o.o De dop was van de fles afgeschoten, met glas en al. Ben echt een halfuur bezig geweest met alles uit de koelkast halen en schoonmaken > <. Vieze stinkende vruchten bagger, blegh.
    Maar ik snap nu echt niet hoe die fles heeft kunnen exploderen, dat ding was nog twee dagen houdbaar. Ik ga de albert heijn aanklagen >:C


    Ik had precies hetzelfde!


    SLOAN.

    Louisaaa schreef:
    Een T.H.T datum zetten ze er standart op. Het is verplicht, vaak als de verpakking gesloten blijft kan het tot de T.H.T datum goed blijven( Soms kan je het daarna nog wel is gebruiken).
    Op het moment dat je iets opent komen er bactieren bij en is het product gevoellig. Daarom kunnen sommige producten eerder bederven als je het open maakt.
    Probeer ook je producten onder 4 graden te bewaren. Het kan ook zijn als het product te lang buitende koelkast staat dat het ook veel gevoellig is. In een uur tijd als je iets buiten de koelkast laat liggen zitten er ongeveer 16.000.000 bactieren op.


    ... en daarom ontploft de fles.

    ...

    ...

    .__.


    i put the fun in funeral