• Ik moest voor geschiedenis een po maken in de vorm van een dagboek. Mijn moeder zou hem voor me uitprinten op haar werk maar ik wist dat ze hem dat zou gaan lezen. Ze heeft nog nooit iets van me gelezen maar ze was zo positief en vond het echt heel goed. Nu wilt ze allemaal andere verhalen op mijn pc ook lezen. Ik ben zo blij dat mijn mama zo is, steeds word ik weer blij van haar complimentjes omdat we tijden waren dat we elkaar wat minder aardig vonden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat is awesome!

    Ergens wou ik dat ik zo'n goede relatie met mijn moeder had.
    But then I'd need a better mother first.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ahw dat is zo leuk! Dat had ik ook toen ik een stand alone moest schrijven voor Nederlands! Toen was ze opeens heel geïnteresseerd en wist niet dat ik 'zo goed kon schrijven'. Komt omdat ik niet echt normaal typ als ik met haar msn. :')
    En nu ik een vormgeef opleiding doe, vind ze het helemaal geweldig. Dus ik snap wat je bedoelt! :'D


    To infinity and beyond •

    Ahw wat leuk! Mijn moeder heeft wel eens wat gelezen en was ook positief maar telkens als ik vraag of ze iets wil lezen zegt dat ze hoofdpijn heeft en dus geen zin. --'


    Believe in yourself.

    Aaah leuk! Mijn moeder en ik hebben sowieso een goed contact.


    Bad decisions make good stories.

    dat is echt heel leuk. Mijn moeder deed precies hetzelfde toen ik mijn Engels gedicht aan haar liet lezen, helemaal trots.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ah dat is altijd fijn! Ik ben blij voor je dat jullie band zo goed is c:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is zo fijn, mijn moeder zou er allemaal fouten moeten uit halen en die zou me heel duidelijk laten zien en heel duidelijk maken dat ik zulke fouten in de toekomst niet meer mag maken.


    Physics is awesome

    Dat is echt heel fijn! Mijn moeder en ik hebben een heel goede band, maar ze vindt helaas al gauw dat ik me aanstel. Mijn eetprobleem neemt ze nog steeds niet serieus, net als een aantal andere dingen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    MShadows schreef:
    Ah dat is altijd fijn! Ik ben blij voor je dat jullie band zo goed is c:


    Tell me about it, stud.

    Ooit heeft mijn moeder ook verhalen van mij gelezen, ze vond het wel goed, but voor nu hou ik het gewoon voor mezelf. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat is echt super leuk! Stiekem ben ik ook best wel benieuwd naar mijn moeders reactie op mijn schrijfstijl, maar ik durf eigenlijk niet echt iets aan haar te laten lezen, haha. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Dat is echt super leuk! Stiekem ben ik ook best wel benieuwd naar mijn moeders reactie op mijn schrijfstijl, maar ik durf eigenlijk niet echt iets aan haar te laten lezen, haha. :3


    Ik durfde het ook nooit maar ze pakte het gewoon. Ik was wel echt zenuwachtig maar blij dat ze dat las en niet de story's op mijn pc, die zijn iets heftiger :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat is echt heel leuk! Mijn ouders willen ook altijd mijn verhalen lezen, en als ze dan zeggen dat ze het mooi vinden word ik ook altijd heel blij. Ik heb ook een keer een verhaal geschreven voor mijn moeder en een gedicht voor mijn vader. Dat is echt sterk aan te raden; ouders vinden dat echt héél leuk!(Y)

    Aww, dat is echt leuk *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ten schreef:
    Dat is awesome!

    Ergens wou ik dat ik zo'n goede relatie met mijn moeder had.
    But then I'd need a better mother first.