• Aah ben harstikke nerveus voor mijn eerste dressuur proef.
    En ik hoorde vanmorgen vroeg van de mevrouw die ons lesgeeft dat ik vanmiddag nog eerst een examen moet maken..
    Uh oke.
    Maar mijn vraag is, is die theorie van de proef f2 moeilijk??
    Voor de ruiters..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    F2? Ben je daar niet al te oud voor?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    hmmm voor zover ik me kan herinneren aan dressuur wedstrijden is f2 nog niet zo'n hoog niveau... je krijgt dan voornamelijk de standaard oefeningen.
    maar dat weet ik niet meer zeker gezien ik eigenlijk weigerde aan wedstrijden mee te doen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Sinistre schreef:
    F2? Ben je daar niet al te oud voor?

    heeft niks met leeftijd te maken, maar met punten die je binnen moet halen of zo.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Sinistre schreef:
    F2? Ben je daar niet al te oud voor?


    Ligt niet aan leeftijd, maar aan niveau.

    Theorie van F2 is de onderdelen van het hoofdstel, zadel en manegefiguren.
    Hier heb je wat je moet leren: Alsjeblieft


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik dacht dat F2 onder bixie viel, en bixie is t/m 13. Sorry!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    F2 is best makkelijk. Gaat helemaal goed komen.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    F2 is niet zo moeilijk hoor (:
    Als je vaker dit soort proeven of examens gaat doen, raad ik je aan om het boek van FNRS tde kopen: Leer paardrijden met plezier.
    Daarin staan voor alle proeven ooke theorieën en er zit ook nog een boekje bij met de proeven zelf die je dan alvast door kunt lezen.
    Het heeft mij heel erg geholpen in ieder geval. ^^

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 9:54 ]


    :)

    Sinistre schreef:
    F2? Ben je daar niet al te oud voor?


    nee hoor ik ga voor het eerst mee doen aan een proef, en ik wil nie meteen mee doen aan de f3 omdat ik best nog wel onzeker ben dus heb ik besloten om de f2 te doen eerst


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Junns schreef:
    (...)

    Ligt niet aan leeftijd, maar aan niveau.

    Theorie van F2 is de onderdelen van het hoofdstel, zadel en manegefiguren.
    Hier heb je wat je moet leren: Alsjeblieft


    aah dankje wel :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik weet niet hoelang je al rijdt, maar F2 is kapot makkelijk. De theorie bevat echt vragen als 'wat is het belangrijkst tijdens een proefje?' 1. dat je paard mooi gepoetst is 2. dat jij mooie wedstrijdkleding draagt 3. dat je goed rijdt. O, en veel succes natuurlijk! ^^

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 10:15 ]


    i put the fun in funeral

    Greys schreef:
    (...)

    aah dankje wel :)


    Graag gedaan. Succes vanavond!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Srry, geen ervaring met F proefjes. Bij ons hadden we de officiële proefjes, B, L enz met daarvoor nog een VB en BB.
    afgelopen woensdag afscheid genomen van de pony's en paarden. Voel me daardoor kut


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    Srry, geen ervaring met F proefjes. Bij ons hadden we de officiële proefjes, B, L enz met daarvoor nog een VB en BB.
    afgelopen woensdag afscheid genomen van de pony's en paarden. Voel me daardoor kut


    Aha okeey, das erg vervelend voor je... Oh dat is bij ons voor de eigen paarden en ponys, en ik heb helaas geen eigen paard..
    Sterkte.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb nooit theorie gedaan, omdat ze zeiden dat het te makkelijk was op mijn manege, dus deden ze het niet :')
    Daarbij is het proefje zelf ook niet moeilijker dan stappen, draven, een rondje galop en een keertje van hand veranderen. Ik vraag me zelfs af of er wel voltes in zitten.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Ik heb nooit theorie gedaan, omdat ze zeiden dat het te makkelijk was op mijn manege, dus deden ze het niet :')
    Daarbij is het proefje zelf ook niet moeilijker dan stappen, draven, een rondje galop en een keertje van hand veranderen. Ik vraag me zelfs af of er wel voltes in zitten.


    Zit er galop in dan? x'D


    i put the fun in funeral