• Bijna iedereen kent het wel. Aan het eind van je middelbare school beloof je elkaar om elkaar vaak te bellen en af te spreken. Toch weten we allemaal in ons hart dat dit niet gaat gebeuren, niet altijd met opzet. Deze vriendengroep beloofde dat elkaar ook maar toch ging iedereen zijn eigen weg en zagen ze elkaar nog maar weinig. Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen. Waar ze geen rekening mee hielden was dat niemand meer het zelfde was op de Highschool. De karakters zullen tegenvallen, of juist mee. Het zal in ieder geval heel anders worden dat ze allemaal hadden gedacht.


    Meedoen? Allebei (Voorlopig) vol.
    Meisjes
    1. Madeleine Reith Evans - Aragog
    2. Leigh-Ann Llorally - Avenged7Fold
    3. Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls
    4. Victoria Dickinson - Mebarak
    5. Adrianne Florence Hamilton - Amorphous
    6. Adain Charlotte Mendler - Meade

    Jongens
    1. Memphis Blues - Cosette
    2. Emryn Jack Sirius Leaf - Pronks
    3. Justin Simon Jordan - LuvMustache
    4. Damiën Noach Grange - Blanche
    5. Mitchel Damon Riviera - Colfer
    6. Alex Levi Scott - Hutcher
    Naam:
    Leeftijd: tussen de tweeëntwintig en de zevenentwintig
    Uiterlijk: omschrijving + foto nu en foto vroeger
    Innerlijk: zowel die op highschool als ‘nu’
    Bezigheden na Highschool: denk aan werk, opleiding etc.
    Familie: let erop niet iedereen heeft een slechte band met zijn of haar familie en zeker niet iedereen wordt mishandeld.
    Extra:

    Regels:

    - Originele en uitgebreide personages.
    - Minimaal 4 regels schrijven.
    - Geen eendagvliegen, als je langer dan één week zonder reden niet heb gereageerd vervalt je rol.
    - We beginnen met één personage p.p.
    - OOC wordt aangegeven met [].
    - 16+, binnen de perken, is toegestaan.
    - Nieuw topics mogen in eerste instantie alleen geopend worden door Mebarak.
    - Ik begin pas als alle rollen zijn ingevuld.
    - Reserveringen blijven één dag staan.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:06 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Memphis Blues
    Leeftijd: 25, hij is jarig op 18 augustus.
    Uiterlijk:
    Vroeger:


    Memphis heeft heel lang een babyface gehad en ook echt het lichaam van een klein jongentje. Hij dacht dat hij nooit lichaamshaar zou krijgen en dat die groeischeut waar zoveel jongens het over hadden echt niet voor hem weg gelegd was. Hij bereikte met moeite 1.80m. Hij zag er op zijn achttiende nog uit als een jongentje van vijftien. Zijn haar was heel weerbarstig en zijn ijsblauwe ogen stonden heel dof. Qua kledij ging hij voor onopvallende dingen zoals zwarte broeken en sobere t-shirts of hemdjes, met een goedkoop paar sneakers.

    Nu:


    Memphis is uitgegroeid tot een echte jonge man. Hij heeft natuurlijk de natuur wel een handje geholpen door te gaan trainen, meerdere keren per week. Hij doet echter niet zo zware work-outs waardoor hij licht aftgetekende spieren heeft. Hierdoor is hij ook zijn "babyvet" kwijt en zijn zijn kaaklijn en jukbeenderen meer uitgesproken. Voor zijn weerbarstige haren heeft hij eindelijk een kapsel gevonden waarbij ze zo nonchalant mogen liggen. Qua kledij kleedt Memphis zich nog steeds niet heel opvallend, maar hij ziet er wel heel wat verzorgder uit en de sobere kleren doen hem nu ook stralen. Hij zweert bij zijn zwarte all stars. Doordat hij zich beter in zijn vel voelt, zijn zijn ijsblauwe ogen zeer uitgesproken.
    Op zijn pols heeft hij een klein compas laten tatoeëren omdat het hem herinnert zijn eigen weg te volgen.
    Innerlijk:
    Vroeger:
    Memphis was een heel verlegen jongen. Mede doordat hij vaak het slachtoffer was van pesterijen. Je kunt zeggen dat hij een beetje in een vicieuze cirkel zat, want net daardoor werd hij nog meer gepest. Hij durfde zich gewoon niet verweren, niet verbaal dus laat staan fysiek.
    Hij concentreerde zich op school en deed zijn best zo goed mogelijke punten te halen, al hielp dat er natuurlijk ook niet veel aan.
    Memphis was het soort jongen dat je telkens alleen zag lopen, met een boek in zijn handen. Alles wat er in hem om ging, schreef hij 's avonds op in een dagboek. Later heeft hij alle boeken verbrand zodat hij in College een nieuw leven kon starten.

    Nu:
    Memphis is absoluut niet meer verlegen, niet je reinste beetje. Hij flirt graag met meisjes, en net zo goed met jongens en is niet vies van one-nightstands. Maar daar blijft het ook bij. Het is niet zozeer dat Memphis niet verliefd wil worden, en geen relatie wil aangaan, maar hij kan het gewoon niet. Hij is door zijn verleden te bang dat mensen hem zullen verraden en kwetsen waardoor hij in vrijwel niemand die hij als een mogelijke partner ziet zijn vertrouwen kan leggen. Het is dus ofwel vriendschap, ofwel seks. Nooit beide.
    Hoewel mensen er nu heel anders tegenaan kijken, is hij nog steeds vrij rustig van karakter. Hij kan nog steeds intens genieten van lezen en eenmaal hij aan het studeren is, kan hij uren doorgaan. Hij vind het hypocriet dat mensen nu over "doorzettingsvermogen" en "passie" spreken terwijl ze hem vroeger steevast een kneus noemden. Als hij er, vaak om bovenstaande reden, genoeg van heeft bij mensen in de buurt te zijn, dan trekt hij zich terug om op zijn kamer en zoekt hij zijn heil in gitaar spelen. Als hij er zeker van is dat niemand hem hoort, durft hij al eens een deuntje mee zingen. Muziek is echt de redding van Memphis geweest, hierdoor heeft hij zijn gevoelens leren uiten en van zich af zetten. Hij zong en speelde het als het ware van zich af. Hij heeft ook zo'n aantrekkelijke hese stem, zowel als hij zingt als niet. Hier is hij best trots op, gezien hij pas op zijn zestiende de baard in de keel kreeg. Memphis heeft gezworen nooit iemand aan te doen wat hem is aan gedaan en maakt dan ook zijn standpunt tegenover seks en relaties duidelijk. Indien de andere dit niet ziet zitten, zal hij hen nooit met een slecht gevoel naar huis sturen.

    Bezigheden na Highschool: Memphis heeft een part-time baantje bij een Starbucks in de buurt. Hij houdt van de vluchtige contacten waarbij je veel mensen ziet zonder er echt een gesprek mee te moeten aanknopen. Het houdt hem ook bezig en hij verdient er wat geld mee.
    Als hij niet aan het werk is, dan vind je hem op de schoolbanken. Memphis zit namelijk in zijn zesde jaar (van de tien die hij er moet afleggen) jaar om een psycholoog te werken. Natuurlijk zijn de laatste twee jaar van zijn studie optioneel maar hij wil ze erbij doen omdat het heel wat mogelijkheden biedt.
    In de zomervakanties maakt hij graag reizen om de wereld te verkennen, liefst met knapzak en weinig geld op zak. Hij leert zo ook nieuwe culturen kennen en begrijpen.
    Memphis heeft nog nooit een herexamen gehad.
    Familie: Memphis mag van geluk spreken met zijn familie. Doorheen zijn lastige tienerjaren hebben ze hem altijd emotioneel gesteund en nu doen ze ook hun uiterste best hem financiele hulp te bieden. Hij heeft een beurs waardoor de kosten voor hen gedrukt zijn.
    Memphis hecht veel waarde aan zijn moeder Marylin en zijn vader Dean. Voor zijn zusje Audrey zou hij hemel en aarde verzetten en wie haar raakt kan een kant van hem leren kennen die heel zelden naar boven komt.
    Memphis probeert drie keer in de maand langs te gaan bij zijn familie.
    Extra: Zoals je waarschijnlijk al begrepen had, is Memphis bisexueel. Hij zal het niet rondbazuinen, maar is er wel heel open en eerlijk over als je hem er naar vraagt. Hij rookt als de gelegenheid zich ertoe leent, en durft wel eens stomdronken naar huis komen als hij iets te vieren heeft maar verder zal je hem zelden op een faux pas betrappen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    BAM!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Leuke rol. Mooi. I'm proud.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:00 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik dacht, ik heb nog nooit een geek met een verleden van pesten en hechtingsproblemen gehad. CHALLENGE ACCEPTED :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Ik dacht, ik heb nog nooit een geek met een verleden van pesten en hechtingsproblemen gehad. CHALLENGE ACCEPTED :Y)


    Sounds great. Die van mij heeft een posttraumatisch stresssyndroom, dat wordt ook een feestje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga die van mij ook aanmaken, wordt ook een leuke (A)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Demi, ooit belanden jij en ik samen in een psychiatrische instelling en dan kunnen we real life rpg spelen met onze gespleten persoonlijkheden :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ooit, maar ik hoop nog lang van mijn vrijheid te mogen genieten voordat mijn familie erachter komt wat ik hier allemaal uitspook :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En met Evelien er nog bij wordt het helemaal dolletjes. Oh ja, lovely.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ouh, het wordt steeds gezelliger. Ik denk dat ze dan maar isoleercellen moeten gaan aanleggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    of course. Ik zet je erbij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    I'm not going to a madhouse.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maar we kunnen dwanbuisknuffelen! D:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ow, alleen daarom al!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."