• Ik had vandaag het eerste en tweede uur vrij, voor het eerst dit schooljaar en ik heb CKV bijna afgerond, alleen volgende week het gesprek over wat ik allemaal heb gedaan maar mijn map is goed gekeurd! En nu ben ik dus blij!

    Wie is er nog meer blij? Dan kunnen we samen blij zijn(yeah)


    Physics is awesome

    Ik ben blij want ik hem een 8.3 en 7.8 voor mijn economie so's terwijl ik niet had geleerd en nu sta ik er ook weer voldoende voor ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben niet buitengewoon blij, maar het is wel oké. Ik heb vandaag veel geschreven alleen aan de verkeerde verhalen en terwijl ik eigenlijk huiswerk had moeten maken en de vakantie komt steeds dichterbij, dus dat zijn prima redenen om blij te zijn. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zie morgen Nikki en ik kan tot dinsdag blijven! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xMarvelous schreef:
    Ik ben blij want ik hem een 8.3 en 7.8 voor mijn economie so's terwijl ik niet had geleerd en nu sta ik er ook weer voldoende voor ^^


    *Is heel erg jaloers*
    Misschien als ik deze periode ga leren voor de toetsen van economie dat ik dan ook zulke cijfers haal maar het enige vak waar ik voldoendes voor haal zonder er veel voor te hoeven doen is geschiedenis

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:48 ]


    Physics is awesome

    I'm scared want ik moet m'n portfolio aan m'n eventuele stagebedrijf toesturen. Godver, en ik ben helemaal niet goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    School laat me niet met rust, dus niet echt blij. Maarr het gem. V/d klas op Duits was een 2 uit de 8 en ik had gewoon een fucking 7 uit de 8. Bamyeahh c:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eyes schreef:
    (...)

    *Is heel erg jaloers*
    Misschien als ik deze periode ga leren voor de toetsen van economie dat ik dan ook zulke cijfers haal maar het enige vak waar ik voldoendes voor haal zonder er veel voor te hoeven doen is geschiedenis


    Voor Engels, Frans en Nederlands hoef ik niet echt moeite te doen. Geschiedenis en aardrijkskunde ben ik te lui voor om te leren. Economie en M&O snap ik soms wel een soms niet en van wiskunde snap ik echt helemaal niks a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    (...)

    Voor Engels, Frans en Nederlands hoef ik niet echt moeite te doen. Geschiedenis en aardrijkskunde ben ik te lui voor om te leren. Economie en M&O snap ik soms wel een soms niet en van wiskunde snap ik echt helemaal niks a.


    En daar gaat mijn blijheid, aangezien grammatica niet mijn ding is en Aardrijkskunde nou ook niet echt goed gaat maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ikw einig leer.


    Physics is awesome

    Zerefu schreef:
    I'm scared want ik moet m'n portfolio aan m'n eventuele stagebedrijf toesturen. Godver, en ik ben helemaal niet goed.


    Positief blijven denken of blijven stressen, als ik namelijk voor iets stress komt het goed en daarna ben ik echt boos op mezelf en degene waardoor ik zo stressde


    Physics is awesome

    Ik ben klaar met m'n examens en heb zomervakantie, yeuy!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ben klaar met m'n examens en heb zomervakantie, yeuy!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik ben blij voor je!!
    Ik heb CKV ook bijna afgerond, alleen m'n mondeling nog..
    Alleen heb ik wel telkens twee tussenuren als ik niet naar CKV hoef, voor m'n laatste les, die om half 4 begint.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben blij want ik heb de eerste 4 uur vrij =D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ben klaar met m'n examens en heb zomervakantie, yeuy!


    Dat is dus een van de dingen die ik niet wil lezen want ik wil ook vakantie.


    Physics is awesome

    Ik ben ziek, en niet echt blij... Maar ook weer wel want nu kan ik de hele dag schrijven :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.