• Nevermind

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 17:21 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    zijn moeder heet patty haha, hij heeft in real life met selena gomez, ;P xdd


    even a white rose has a black shadowx

    Daar kan ik je niet echt bij helpen, maar waarom schrijf je überhaupt een verhaal over hem als je niets over hem weet en geen fan bent? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Daar kan ik je niet echt bij helpen, maar waarom schrijf je überhaupt een verhaal over hem als je niets over hem weet en geen fan bent? :'D


    Omdat ze lezers wilt en in de top wilt staan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou zeggen zoek op twitter, aangezien daar genoeg staat over 1D, zal er ook vast veel staan over JB, denk ik.


    Physics is awesome

    Meade schreef:
    (...)

    Omdat ze lezers wilt en in de top wilt staan.


    Nee, ik hoef helemaal niet in de top te staan. En lezers wil ik alleen als ze het verhaal interessant vinden, niet omdat het over 1D of JB gaat.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Square schreef:
    Daar kan ik je niet echt bij helpen, maar waarom schrijf je überhaupt een verhaal over hem als je niets over hem weet en geen fan bent? :'D


    Het is niet zo dat ik niets over hem weet, maar het zou een beetje voor schud zijn als ik iets belangrijks over het hoofd zie.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    forevernosh schreef:
    (...)

    Nee, ik hoef helemaal niet in de top te staan. En lezers wil ik alleen als ze het verhaal interessant vinden, niet omdat het over 1D of JB gaat.


    Oké, maar dan heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom je dan wél een verhaal met hem erin schrijft.

    Als je dat graag wilt moet je dat natuurlijk gewoon doen, maar als je geen fan van hem bent snap ik gewoon niet waarom hij er per se in moet, zelfs al maak je het jezelf daar lastiger door. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je geen fan bent van JB, waarom schrijf je dan geen story over alleen 1D? Misschien word het dan gewoon wat makkelijker voor jezelf, want blijkbaar ben je daar wel fan van, en weet je daar wel dingen over...
    Mocht je toch iets willen weten, kijk even in het JB-topic (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik ben ook geen fan van JB, maar wist wel genoeg om een verhaal erover te schrijven.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Weet je, dit topic mag dicht. Ik weet heus wel wat over Jb, alleen door school en omdat ik me er niet mee bezig hou weet ik het laatste nieuws niet. En ik had een verhaallijn in mijn hoofd, waar Justin perfect in zou passen. Daarom schrijf ik een verhaal over hem. Maar van hetgeen wat ik nu heb toegestuurd gekregen waren er misschien 2 dingen die ik niet wist.


    You will never know, just how beautiful you are to me.