• En nu zoekt hij telkens contact en dit is echt vervelend hoor, want hij is super knap, maar we waren dronken, shotjes met het animatieteam en hij zat daar bij, en daarna keken we elkaar niet meer aan en ik vind hem niet leuk, alleen super knap -haha- en ik vind iemand anders leuk en daar krijg ik ook een relatie mee, maar hij moet stoppen met praten, maar ik wil hem niet verwijderen, want hij is knap en ergens ook leuk en omfg.

    HALLO, wie kan dit weerstaan? Ik niet, omg.

    Foto's verwijderd i.v.m. privacy.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 20:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 sep 2014 - 15:29 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Als je niet wil dat hij met je praat kun je hem blokkeren als het goed is.
    Bovendien vind ik het een beetje raar. Als hij echt zo vervelend is dat je niet met hem wil praten en je je toekomstige relatie met de jongen die je leuk vind niet wil laten verstoren door hem, moet je hem gewoon verwijderen. Ik bedoel hij kan wel knap zijn en alles (en bijna iedereen kijkt wel naar andere knappe mensen als ze in een relatie zitten), maar jij zegt dat je hm ook ergens wel leuk vind. Het klinkt alsof je hem een als back-up plan houdt en dat vind ik eigenlijk niet echt okee.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lol, ik kan hem weerstaan. Ten eerste denk ik niet dat hij het zal waarderen als je die foto's hier neerzet en ten tweede, is het je eigen, domme fout.
    Oh, en niet alles gaat om het uiterlijk. Just saying.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dandy schreef:
    Als je niet wil dat hij met je praat kun je hem blokkeren als het goed is.
    Bovendien vind ik het een beetje raar. Als hij echt zo vervelend is dat je niet met hem wil praten en je je toekomstige relatie met de jongen die je leuk vind niet wil laten verstoren door hem, moet je hem gewoon verwijderen. Ik bedoel hij kan wel knap zijn en alles (en bijna iedereen kijkt wel naar andere knappe mensen als ze in een relatie zitten), maar jij zegt dat je hm ook ergens wel leuk vind. Het klinkt alsof je hem een als back-up plan houdt en dat vind ik eigenlijk niet echt okee.


    Ik vind het zo moeilijk, want het zijn wel leuke gesprekken, /meh


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Vet cool


    i put the fun in funeral

    Ehm – denk je niet dat het beter is om zijn foto's hier niet bij te zetten?

    –––

    Daarnaast: als je iemand anders leuk vindt, moet je hem gewoon verwijderen en hem niet aan het lijntje houden.


    Macabre schreef:
    Lol, ik kan hem weerstaan. Ten eerste denk ik niet dat hij het zal waarderen als je die foto's hier neerzet en ten tweede, is het je eigen, domme fout.
    Oh, en niet alles gaat om het uiterlijk. Just saying.


    wat was dit ookalweer

    Tja, je moet gewoon eerlijk zijn, hem aan het lijntje houden, is niet oké. Bovendien denk ik niet dat hij het erg waardeert als je foto's van hem zomaar, zonder toestemming op het internet zet.

    Maar goed, succes ermee.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 20:35 ]


    Tijd voor koffie.

    (Ik vind hem dus eigenlijk niet knap),
    maar gewoon blokkeren. Probleem opgelost.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Macabre schreef:
    Lol, ik kan hem weerstaan. Ten eerste denk ik niet dat hij het zal waarderen als je die foto's hier neerzet en ten tweede, is het je eigen, domme fout.
    Oh, en niet alles gaat om het uiterlijk. Just saying.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    1st world problems..


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    Een beetje oppervlakkig dit... In mijn ogen gebruik je die jongen gewoon op dit moment.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Paracosm schreef:
    Ehm – denk je niet dat het beter is om zijn foto's hier niet bij te zetten?

    –––

    Daarnaast: als je iemand anders leuk vindt, moet je hem gewoon verwijderen en hem niet aan het lijntje houden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eh, wtf. Weet hij wel dat je zijn foto's op deze site plaats en dan ook nog zijn naam erbij noemt? Ik zou echt boos worden als iemand mijn foto's op een random site neerzette. Hij heeft hier geen toestemming voor gegeven, dus het is beter als je deze foto's eraf haalt.
    En wat betreft het topic, je 'probleem': Laat die jongen. Hij verdient iemand die hem wel écht leuk vind en niet iemand die hem alleen maar knap vindt. (Persoonlijk vind ik hem niet knap, nee, en hij is ook totaal mijn smaak niet - but hey, smaken verschillen.) Ik vind dat nogal oppervlakkig in mijn ogen, dus als je hem niks vind - doe dan ook niks met de jongen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 0:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    VioletPurple schreef:
    1st world problems..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Paracosm schreef:
    Ehm – denk je niet dat het beter is om zijn foto's hier niet bij te zetten?

    –––

    Daarnaast: als je iemand anders leuk vindt, moet je hem gewoon verwijderen en hem niet aan het lijntje houden.


    Dit. Wat je ook kan doen is gewoon zeggen dat je iemand anders leuk vindt.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 5:56 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!