• Hoihoi,

    Zijn er veel mensen hier die de Sims 3 spelen??
    Ik zat namelijk te denken om een Sims 3 wedstrijd te starten (:.
    Zo ja, zou je zo'n wedstrijd leuk vinden?? (qua jureren en/of deelnemen)

    Alvast bedankt hihi :3
    Xx

    Edit: Met een wedstrijd bedoel ik dingen zoals bijvoorbeeld een sim of huis of watdanook maken met een bepaald thema, of bijv. Je sim een kunstwerk of schilderij laten maken, of een bijzondere gebeurtenis vastleggen. Zulk soort dingen dan als opdracht (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 15:15 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik vind de Sims 3 echt enorm bagger. Er zijn misschien wel meer mogelijkheden maar het beeld is echt onrealistisch vergeleken met de sims 2. Dus ik hou het bij de Sims 2. c:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 19:16 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    *steekt haar hand op*
    Ik ben een Simmer!! Sims 3 voor de duidelijkheid!! <3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Synyster schreef:
    Ik hoooud van Sims 3. En met een sims 3 wedstrijd zou je eventueel huizen kunnen bouwen en daarvan screenshots in kunnen leven. Of personen maken met bepaalde karakteristieken of iets in die richting. Of mooie foto's maken van personages, zoals mijn Russische Nastasya:



    omg hoe doe je dat o.O

    OT; ik vind het opzich wel een leuk idee, maarik weet niet of ik mee gga doen...
    Sims3<3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Misschien doe ik wel mee. c:


    Cool, neat, swell -Cry

    Haha, lol, ik vind het best geniaal bedacht ;]

    Maar ik speel geen Sims meer. Ik zou nog best de Sims Middeleeuwen opnieuw willen downloaden, maar ik heb er nu gewoon geen tijd meer voor. De rest van de Sims: het is leuk, maar ik raak mijn gezin snel beu en ik kan nóóit uit de min blijven, waardoor ik altijd wel bij moet storten (codes ^^). H&M-accesiores was trouwens nog wel één van mijn favo's, maar de Sims 3 vind ik eigenlijk best wel bagger. Het Sim ontwerpen is leuk, maar het spelen niet meer.


    Deep inside, I've never felt alive

    Northstar schreef:
    Ik speel wel Sims 2 (;


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lijkt me awesome. Ik speel het af en toe xd. Kan het alleen in de weekenden spelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik wil wel jureren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ja, ik heb en speel sims 3 nog wel eens (: Lijkt me wel leuk! Als je begint, meldt het me aub (:

    Ik heb nu net een pb naar een moderator gestuurd, alleen de wachtlijst voor themawedstrijden is heel lang, dus dat gaat nog even duren.. ):


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.